ei

Ok de verveling slaat hier toe…



net even een eitje gebakken…en toen vroeg ik me af…



hoe eet jij je eitje???





hier op brood gebakken met een turks worstje of met peper en zout…

( geroerd dus niet zo gele bal erop…)

Toevallig vandaag ook ei gegeten.



Koken, prakken, mayo-kerrie-zout en peper erbij en op een vers gebakken stokbroodje…



Das feest hoor…

Of 'sochtends half hard gekookt, met veel zout :mrgreen:



Als ik het als avondeten eet, maakt het me niet zoveel uit…



Spiegelei met bacon of spek, met stokbroodje.



Spinazieomelet :drool: Of omelet met allemaal lekkere kruiden erdoor…



Of zachtgekookt met frietjes en mayo :drool:



En gebakken ei altijd met heel veel peper :mrgreen: We eten hier meestal wel 1 keer per week iets van ei als avondeten.

pistoletje, plakje ham en dan een gekookt eitje erop vind ik wel het lekkerst. Geen zout of peper.



gebakken vind ik allerlei soorten lekker, als er uiteindelijk maar een plakje ham onder het eitje op mijn broodje beland :drool:

mmm wat een lekker ideeen :drool:



hier lekker zacht gekookt

Roerei met spekblokjes en hamblokjes op een wit bolletje… :drool:

@Madre wrote:

Koken, prakken, mayo-kerrie-zout en peper erbij en op een vers gebakken stokbroodje…


idem :drool:

spiegeleitje bakken op laag vuur zodat hij nog wat sompig is :shifty: en dan met zout en peper, verse brie en bieslook op brood en dan t liefst met een droog plakje brood extra de 2 eidooiers leegdippen :drool:

@Cell wrote:

spiegeleitje bakken op laag vuur zodat hij nog wat sompig is :shifty: en dan met zout en peper, verse brie en bieslook op brood en dan t liefst met een droog plakje brood extra de 2 eidooiers leegdippen :drool:


Whaaaaaaaaa :sick: Smaken verschillen! :mrgreen:

:lol: Ik krijg die reactie vaker, maar ja… ik vind dat zoooo lekker :drool:

In de zomer gaat er bij de brie ook nog een plakje rosbief… :mrgreen:

Half gekookt, en dan zout erop. Leegsoppen met reepjes beboterd brood… :drool:



Of spiegelei op de frites, en dan het eigeel opsoppen met je frietjes…



(ja ik weet het, ik heb iets met soppen…) :mrgreen:

@Muze wrote:

Half gekookt, en dan zout erop. Leegsoppen met reepjes beboterd brood… :drool:



Of spiegelei op de frites, en dan het eigeel opsoppen met je frietjes…



(ja ik weet het, ik heb iets met soppen…) :mrgreen:




Echt met frietjes?! :eh: :sick: Dat lijkt me echt geen lekkere combinatie :lol:



Ik eet mijn ei het liefst hardgekookt of geklutst en dan gebakken met zout en peper. Of restant gekookte aardappeltjes opbakken, magere spekjes en uitje erbij en dan ei erover. Dat laatste vind ik dan nog het meest lekker want eigenlijk hou ik helemaal niet zo van ei.

Ei met frietjes is juist heeeeeeeeeerlijk :drool:

Mijn vriend had het nog nooit gehad voordat hij met mij kreeg, maar nu vindt hij ook lekker :mrgreen:

Ik vind ei op heel veel manieren lekker.



Op een geroosterd broodje, in schijfjes met mosterdsaus,kaas, tomaten en verse peper en wat zout erop.



Geruld met een uitje, reepjes ham of bacon, tomaat, oregano, basilicum en parmezan erdoor.



Als een spiegelei (beetje nattig nog :wink: )op een boterham met kaas en rosbief en augurk!



Of gewoon een heel gekookt ei zonder iets met alleen een beetje zout. DWZ: koken, pellen, zout erop en proppen maar :mrgreen:

Zoals je hem kan eten aan de bar in een zuid-europees cafe: hardgekookt uit mandje, pellen, zout erop, oppeuzelen.

ooooo eitjes lekker :mrgreen: :mrgreen:

Hier vaak 1 keer in de week als avond eten lekker



De ene keer boeren/chinese of toscaanse omelet met kaas en spek op een wit broodje met mayo ,en soms ham erop

Datzelfde op een boterham

:drool:

of ene lekker spiegeleitje met veel peper en zout en dan je boterham soppen in het geel :drool:



Of lekker gekookt eitje op brood/cracker met peper en zout.



Of lekker gevulde eieren :mrgreen: :drool:

ooit 3 dagen brakend boven toilet gehangen door zacht gekookt ei.



sindsdien alleen nog maar gebakken…met zwarte randen haast :shifty:

veel paprikapoeder erop, kaas erop en meesmelten als ei bijna klaar is, hot ketchup eronder, likje mosterd en flink mayo op de boterham en wat plakjes augurk :drool:

Met zachte dooier. Of gebakken (met zachte dooier) over friet. Of gewoon zacht gekookt met reepjes toast, of roerbakken met spinazie en ras el hanout kruiden. Of als omelet.

Mmmm…Ei!!

@Nefarious wrote:

roerbakken met spinazie en ras el hanout kruiden. Of als omelet.

Mmmm…Ei!!






hier dus ook omelet met ras el hanout kruiden… en dan gewoon op een boterham met boter… verder eet ik geen ei… :snooty: :mrgreen:

uitje fruiten tomaat mee bakken en dan ei erbij en roerei maken



klutsen en dan bakken met lekker veel kaas



spek erbij is ook erg lekker