ei

het allerliefst heerlijk zachtgekookt, waarbij de dooier lekker zacht is(niet vloeibaar maar beetje stroopachtig) maar natter mag ook… anders gewoon gebakken sunny side up, hele dooier alsjeblieft anders vind ik het niet lekker. Omelet lust ik niet, waarom wee tik ook niet maar vind het gewoon niet lekker, en roerei alleen maar als het ei nog nattig is, en dan het liefst met blokjes ham en mozzarella en italiaanse kruiden, erg lekker maar machtig… en dan op wittebrood :drool:

pistoletje met veeel frietsaus… zo eet ik gekookt



gebakken gewoon bruin met veel ketchup

Ik ben gekkkkk op ei!

:drool:

smorgens bij het ontbijt: zacht gekookt en dan op mijn lekkere witte boterham. als ik het in de middag of avond maak dan als spiegelei op wederom een witte boterham maar dan met kaas op de boterham.



laat ik nu net met boodschappen toevallig eieren hebben meegenomen :drool: :mrgreen:

ik reageer nogal allergisch op eitjes :thumbdown: :sick: , dus geen eiergerechten hier.

(het lukt wel verwerkt in een andere basis. Bijvoorbeeld: in tonijnsalade)



liefs

Gerda

geklutst en gebakken in de olie… :drool:

zacht gekookt, en dan op een boterhammetje met wat eikruiden van verstegen :drool:

Ik vind ei heerlijk, maar dan wel gebakken.



Gekookt ei is ook lekker, maar daar moet ik steeds zomaar van overgeven, direct! Vast allergisch ofzo :think: :think:

roerei met tomaat en ui :drool:

en dan op een boterham

okeeeee op naar de supermarkt om eieren te kopen nu! :drool:



wij eten (correctie: ik weet) vaak Eike in t Panneke, oma’s recept van eeuwen geleden LOL



3 of 4 eieren, 3 of 4 beschuiten, kop melk.

boter in pan laten smelten, fijngekruimelde beschuiten erbij en geklopte eieren. even roeren en daarna melk erbij. Daarna blijven roeren tot het harder wordt.



Het ziet eruit als :sick: maar het smaakt heeerlijk! met zout of suiker op wit brood jammmm



zoals ik al zei: zometeen eerst naar de supermarkt :mrgreen:

Wij eten vanavond ei met spek en veel peper :mrgreen: Met een stokbroodje :mrgreen:

ik vind een zacht gekookt eitje het lekkerst!! … en dan zo met een beetje zout en dan eten maar



of pistoletje (wel vers) met filet americain, uitje, wat peper, zacht gekookt eitje in plakjes (zover als dat gaat lukken) en dan met een beetje (heinz) tomaten ketchup …



liefss :vlinder:

Een zacht gekookt eitje met wat zout en een klein beetje (Irish creamery) roomboter er op :drool:

@Vicky wrote:

Ei met frietjes is juist heeeeeeeeeerlijk :drool:

Mijn vriend had het nog nooit gehad voordat hij met mij kreeg, maar nu vindt hij ook lekker :mrgreen:




Jaaaa echt heerlijk, ei met frietjes. :drool: :drool:

hier eet ik mijn eitje altijd zacht gekookt



gebakken altijd met ham anders niet en hele dooiers die nog zacht zijn :drool:



maar het liefste wil ik ei met cucuk (hoop dat ik het goed schrijf die overheerlijke turkse wost :drool: :drool: ) en dan lekker roerbakken met een beetje zout en dan natuuuuuuuuuurlijk turks brood erbij jummie



o mijn moeder en stiefvader eten ei met yoghurt dus ei roerbakken en dan in een kom doen yoghurt erdoorheen :sick:



groetjes nathalie

Ja lekker met Sucuk (spreek uit als soe-djoek)!!! :drool: :drool:

Sucuk is trouwens ook lekker op een tosti of door de pasta of op een pizza!!

Nou ja eigenlijk is het altijd en overal lekker :lol:

@Greetje14 wrote:

Ja lekker met Sucuk (spreek uit als soe-djoek)!!! :drool: :drool:

Sucuk is trouwens ook lekker op een tosti of door de pasta of op een pizza!!

Nou ja eigenlijk is het altijd en overal lekker :lol:


jaaaaaaaaaaaaaaa dat is hem ooooooooooo die is zooooooooooo lekkerrrrrrrrrrr :drool: :drool: :drool: :drool: idd ook met een tosti met kaas en turks brood jammie jammie jammie

@Muze wrote:

spiegelei op de frites, en dan het eigeel opsoppen met je frietjes… :mrgreen:




Ik denk dat je mijn hoofd niet had willen zien toen ik dit las :sick: :sick:

:shock: :doh: Hoe kom je erop om ei met Friet te eten???



Heb de rillingen over mn lijf :lol: :?

@myrella wrote:

roerei met tomaat en ui :drool:

en dan op een boterham




Dit is een veel beter idee :dance: :drool:

@Greetje14 wrote:

Ja lekker met Sucuk (spreek uit als soe-djoek)!!! :drool: :drool:

Sucuk is trouwens ook lekker op een tosti of door de pasta of op een pizza!!

Nou ja eigenlijk is het altijd en overal lekker :lol:






Of soep… :mrgreen:

Heerlijk… ik heb altijd de blauwe verpakking, die groene is te pittig… :drool: