Zijn jullie mannetjes ook helemaal in voor een derde kindje?
nee, nog niet helemaal. Hoewel hij er wel steeds vaker over praat.
(over stapelbedden enzo). En laatst vroeg hij aan Sarah of ze het leuk zou vinden om een broertje of zusje erbij te krijgen, en ze zei volmondig ja!
Zaterdag zijn we naar de Ikea geweest en zondag naar Ouwehands Dierenpark. Ik heb genoeg babietjes gezien dat weekend, tjonge. Overal zwangere vrouwen en kleine baby's. *smelt*
Hier voorlopig helaas echt nog geen kids. Eerst weer leuk 3 jaar naar school… Als ik het nou in de BBL kon doen…
Ik weet niet wie de lijstjes doet enzo, of dat wil doen, maar volgens mij wordt het een keer tijd voor een nieuw deel… Volgens mij moet dat na 50 pagina’s? Ik heb daar alleen de ballen verstand van, dus wie wil?
Ik ben er weer :oops: Tijdje niet dit topic gevolgd omdat de plannen gewijzigd waren.
Zouden in april beginnen met proberen, toen opeens toch verhuisd, trouwplannen gewijzigd voor volgend jaar en dus ook pas jaar later beginnen met proberen. Nu zijn we verhuisd en ook al gaan we nog veel doen aan het huis, we zijn helemaal klaar voor een kindje. Als we zo gelukkig mogen zijn dan trouwen we zo in een paar maand snel hihi. Een kindje kun je niet plannen, zult zo zien dat we volgend jaar klaar zijn en dat het dan niet wilt. We dachten dat ik misschien nu zwanger zou zijn maar ik denk het toch niet, maar we realiseerden ons dat we het toch heel graag willen. Dus we gaan er nu lekker voor! :inlove:
Kom maar op met die tweede roze streep hihihi :inlove:
O en of de datums veranderd kunnen worden van April 2010, naar augustus 2010 en dat we gestopt zijn. Dankje!
Ik lees weer mee, na een paar dagen flink ziek op bed te hebben gelegen. (afspr gyn ook gemist,nieuwe moet nog gemaakt…)
Chelleke, wat heb je aan/met je pols? Al zo lang in 't gips?
Ow ik had een prothese in die pols en die is gaan slijten waardoor mijn lichaam mijn eigen bot afbrak en daardoor veel botverlies had en geen nieuwe prothese er in kon krijgen.
Nu hebben ze met donor bot (van mezelf en iemand anders) en een plaat mijn pols vastgezet in de hoop dat alles vastgroeid. Daardoor langdurig gips. 22 maart had ik mijn eerste operatie en sindsdien zit het al in het gips, maar het is nu afneembaar en kan lekker zonder gips douchen