het is lastiger omdat je de ene keer wel een eisprong kan hebben en de andere keer niet
en het heeft er mee te maken dat je meer mannelijke hormonen aanmaakt
maar is best complex om zo in het kort uit te leggen
je mist een stof in de hersenen die ervoor zorgt dat er 1 of 2 eitjes volledige rijpen, ipv rijpen er 12/15 eitjes maar half…
dankje voor de aanvulling pitje
ik zat er gister helemaal doorheen
had wilde zelfs mijn werk bellen of ik aub mocht werken
maar ja toch weer dingetjes tussendoor gedaan dat het er ook weer niet van kwam … bah dat kan soms zo raar binnen komen
maar goed het gaat vandaag wel weer
ik heb inositol in huis gehaald en heb mijn dieet weer opgepakt
misschien dat het mijn cyclus een beetje kan bij stellen
ik verlies iig geen bloed meer gelukkig
dat is 1 en het lijntje van mijn gewicht is ook weer verder dalende dus dat is 2, nu woensdag of donderdag de fertiliteitpoli bellen en kijken hoe of wat .
poeizie… :hug:
en kon ook nog een heeeeele lange aanvulling geven… maar dacht deze info is even genoeg…
als jeje hart wil luchten dan mag je altijd pben… ik ken je situatie… heb ik hetzelfde schuitje gezeten…
Pitje: Thanks voor de korte maar toch zeer duidelijke uitleg.
:hug: :hug: :hug: :hug: voor poeizie. Jammer dat je een vervelende dag had, hier je hart luchten hoor. Want lijkt me niet niks, die pco, dat je lijf niet goed doet wat het moet doen.
Hier nu beetje moe van het werk, lekker weekend vrij. Verder geen plannen.
Groetjes Moon.
Tjonge jonge wat is hier ineens weer veel geschreven zeg!
Gezellig…
Voor de inmiddels zwangeren onder ons: GEFELICITEERD!
en voor de nieuwe dames: WELKOM
Ik ben op vakantie geweest en net weer terug. Ik heb hier ook een paar keertjes meegeschreven.
Ik ben Conny (32 jaar) en mama van zoonlief (4 jaar en 3 maand) en dochterlief (8 maanden). Ik heb al vanaf de geboorte van mijn jongste weer last van rammelende eierstokken. Nog één maand en dan ben ik ontzwangerd…ik hoop dat mijn verlangens naar een derde zwangerschap en kindje dan minder worden.
Niet dat ik geen derde wil, maar het is meer dat ik NU nog geen derde wil. Eigenlijk wil ik graag wachten tot volgend jaar juni. Maar dat duurt nog zo lang.
Ik zie overal zwangeren en ik zie zelfs zwangeren waaraan je nog niet kunt zien dat ze zwanger zijn. Het lijkt wel of ze voor mij doorzichtig zijn of een bepaalde uitstraling hebben.
Soms voel ik me dan een beetje :mrgreen:
Zijn jullie mannetjes ook helemaal in voor een derde kindje?
Die van mij is soms niet te peilen…dan lijkt het erop dat hij er nog wel voor de porren is en een week later krijg ik het gevoel dat hij het wel goed vindt zo.
Nou, ik kom snel weer schrijven want daar heb ik even behoefte aan.
liefs Conny
Poeizie, ben je van je eerste wel gewoon/makkelijk zwanger geworden (tja, hoe zeg je dat nou logisch?).
Conny, mijn man ziet al uit naar een volgend beebje…
nee ik ben van tygo ook niet makkelijk zwanger geworden
ben zwanger geraakt via clomid en pregnyl
poeizie… hier alleen met clomid… maar pff. wat hormonen al niet kunnen doen he… :twisted:
:hug: voor jullie
Pitje, ben jij van plan voor een 3e te gaan binnenkort? Of ooit?
Lijkt me cooL! :mrgreen:
@Sweet-Love wrote:
Pitje, ben jij van plan voor een 3e te gaan binnenkort? Of ooit?
Lijkt me cooL! :mrgreen:
yup… :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
@Sweet-Love wrote:
:inlove: :inlove: :inlove:
duurt nog wel even… maar… je hoort het tegen die tijd echt wel… :mrgreen:
Sweet Love: Gefeliciteerd! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!
Poeizie: :hug: … Vervelend hoor die PCO… Hoop dat ze er nog iets aan kunnen doen voor je!
Conny: Welkom terug. Leuke vakantie gehad?
Chelleke: Hoe is het met jou? En met je hand/pols?
Hier zijn gangetje,
het duurt allemaal maar lang wbt mijn pols :roll:
Gisteren voor het eerst weer een soort van vuist kunnen maken met mijn vingers :mrgreen: Ik weet niet hoe het er nu van binnen uit ziet, dat weten we 9 sept en dan weten we ook of ik de spalk/gips mag afbouwen.
Over een tijdje, week of 1 a 2 mag ik langzaam met krachttraining beginnen.
Dat soort operaties hebben toch tijd nodig om te herstellen. Vind het knap van je dat je zoveel geduld hebt, ik geloof niet dat ik dat had gekund…
Nou geduld heb ik niet hoor
Maarja heb weinig keus :roll:
Ik lees weer mee, na een paar dagen flink ziek op bed te hebben gelegen. (afspr gyn ook gemist,nieuwe moet nog gemaakt…)
Chelleke, wat heb je aan/met je pols? Al zo lang in 't gips?