Sorry sorry sorry!! Ik was jullie kwijt!! :shock: Kreeg geen meldingen meer, maar goed dat Meggie me contacte hahaha! Er was nog geen lichtje gaan branden hier dat ik die meldingen van de rammelaars niet meer kreeg… hormonen?? :lol:
De enige lichtjes die ik heb zien branden zijn van Sint-Maarten, men, heb 45 van die dingen in elkaar moeten zetten, twee groepen van mezelf plus een groep van een zieke collega…
Vanavond mogen de kindjes lopen, en dan gaan we beginnen met de Sint, pff…
Heb het inderdaad erg druk met alles, reageer overal maar triest weinig, maar lees vanaf nu hier ook weer mee, want nu zal ik wel weer meldingen krijgen neem ik aan!
Zijn hier inmiddels nog weer nieuwe zwangeren erbij?
En een hele dikke knuf voor degene die nu toch weer ongesteld zijn geworden :hug: :hug: :hug:
@ Klaproos, fijn dat het toch goed met je gaat! En jezus, 45 van die dingen… zie je ze ondertussen niet een beetje als “krengen” hahaha
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan dat sint maarten gedoe…
hoe gaat het met je zwangerschap? nog steeds zo onzeker??
Hier ook een ei rammelaar
Wij hebben nu een dochter die net 1 jaar is geworden en graag zou ik een tweede willen
Maar ik moet mischien nog een operatie en dan mag ik een jaar niet zwanger worden
Hier ook iemand bij wie het nog steeds rammelt.
Is eigenlijk nooit gestopt hahaha.
We hebben een zoontje van ruim 2 en een zoonte van bijna 3 maanden.
Momenteel gebruiken wij geen anticonceptie dus het kan gewoon gebeuren.
We klussen niet gericht en aangezien mijn cyclus altijd een bende is geweest verwacht ik geen positieve test.
Ik denk dat wij vanaf halverwege 2010 weer gericht gaan klussen.
Welkom Amanda en Meissie…
Rustig hier…
Meggie: hoe is het???
Leuk de rammelaars worden weer aangevuld Gezellig
Ik rammel ook nog steeds. Heel hard zelfs. Maar ja… deze maand weer niet gelukt.
Ik zet het deze maand echt helemaal van me af en dat in januari maar gyn bezoeken.
hoi allemaal!!
Ik schrijf al bijna twee jaar op KOK mee en dan vooral bij “wie gaat er voor een eerste kindje”… Na iets meer dan een jaar en twee miskramen was ik zwanger en 3,5 maand geleden is mijn prachtige dochter Puck geboren!
Ik vond de hele zwangerschap, bevalling en al de tijd erna tot nu zo ontzettend bijzonder, dat ik gelijk wist dat ik dit absoluut nog een keertje hoop mee te maken!
Heb het zwanger zijn erg gemist na de bevalling, heb me dan ook 9 maanden lang geweldig gevoeld! Ben nu vreselijk aan het genieten van mijn kleine Puck, maar weet dat ik ook heel graag ook een broertje of een zusje voor haar wil! Wat mij betreft gaan we er voor tegen de tijd dat onze kleine ongeveer 1 jaar is, dat is dan zomer 2010. Mijn mannetje is het daar mee eens. Dussssssss… Ik zou graag met jullie mee willen schrijven en kletsen!
OP dit moment gebruiken we geen anticiceptie, maar aangezien ik mijn eisprong altijd goed heb gevoeld en mijn cyclus regelmatig is… kunnen we momenteel goed om de brei heen draaien zeg maar haha! Daar komt bij dat ik uiteindelijk een te korte luteale fase bleek te hebben en met het hormoon utrogestan zwnager ben geworden en gebleven. Heb dus ook het idee dat het zo vaart nog niet zal lopen als we niet gericht klussen!! :oops:
Liefs loesje
@Jannigje wrote:
Ik rammel ook nog steeds. Heel hard zelfs. Maar ja… deze maand weer niet gelukt.
Ik zet het deze maand echt helemaal van me af en dat in januari maar gyn bezoeken.
Hè jeetje Jannigje… wat jammer nou dat het niet lukt… :hug:
Meiden ik ga morgen het lijstje aanpassen dus mijn verzoek aan jullie via PB mijn de nieuwe gegevens door te geven.
Ook voor de nieuwe meiden graag via een PB naar mij :-*
En dan ga ik nu eens even alles goed lezen
Er moet hier echt meer rammelactiviteit komen hoor!!
@Klaproos wrote:
@Jannigje wrote:Ja erg jammer maar je kan er zo weignig aan doen he. Behalve naar de gyn gaan dan he.Ik rammel ook nog steeds. Heel hard zelfs. Maar ja… deze maand weer niet gelukt.
Hè jeetje Jannigje… wat jammer nou dat het niet lukt… :hug:
Hoe gaat het met jou ???
en je gezin??
Meggie: hoe gaat het met jou?? Mooie buik heb je al hoor.
Ik volg jullie stiekem bij de 9maandmama’s :oops: :oops: :oops:
@ Ici: jammer meid dat je ondanks de lichte streep toch ongesteld bent geworden. Zit je nu weer in de klusdagen?
@ Noor: jeetje jij toch ook weer ongesteld geworden. Ik had zulke goede hoop voor je…
@ Sabje: hoe is het met je sollicitatie verlopen? Je had toen wel een apart bericht gezet maar heb daar helemaal niks meer op terug gezien of gereageerd… is het nog wat geworden???
@ Amanda & Meissie: welkom hier, leuk om er ei-rammelaars bij te hebben.! Zouden jullie even op pagina 1 willen kijken welke gegevens ik nodig heb om je in het lijstje te zetten
@ Jannigje: meid ik had al door dat je je wat had teruggetrokken. Hopelijk helpt het om het wat los te laten. En anders dat de gyn wat voor je kan doen. Echt k.t gewoon want je wordt toch iedere maand weer teleurgesteld.
@ Loesje: welkom hier! Hihihi hoor het vaker hier van mensen die net bevallen zijn en alweer ontzettend rammelen
En hoe is het met alle andere ei-rammelaars?
Ik heb Poeizie trouwens al een tijd niet hier gezien…
Hier gaat verder alles prima. Ik heb mijn buik weer even in het showforum gezet. Had nogal wat stress omtrent kinderopvang. 1 of 2 dagen? En bij 1 dag dan zou mijn schoonmoeder 1 dag oppassen. Maar we hebben besloten dat we toch 2 dagen willen dus dat ik geregeld. Kraamzorg heeft ook 6 weken geduurd maar dat is nu ook geregeld. Dus de belangrijkste dingen zijn nu gedaan.
De babykamer is besteld, mooi wit Als jullie behoefte hebben aan een plaatje, laat het me maar weten En de kinderwagen is ook besteld. De rode Titanium Baby Juicy. Ben daar echt verliefd op!
Verder voel ik de kleine steeds vaker. Echt van die gekke plopjes alsof er iets uit de knoop schiet ofzo.
De 20 weken echo heb ik volgende week woensdag. Ben benieuwd of we het geslacht gaan zien. Meisjesnaam is al lang vast maar de jongensnaam daar hebben we nu 2 opties voor. Vandaag wat gesurfed en ik had een naam en manlief bedacht een variant erop.
Ik probeer er heel veel van te genieten want dit kon weleens mijn laatste zwangerschap zijn aangezien we vooralsnog nu maar 1 kindje willen. Dus probeer het heel bewust mee te maken. Maar zeg nooit nooit
Ik moet wel zeggen dat ik me ook vaak erg gezegend voel dat wij het geluk hebben gehad direct zwanger te zijn geworden. Ik realiseer me dat weer zo vaak als ik hier kom.
Nou meiden morgen krijgt het lijstje de echte update
En jeetje ga eens wat meer kletsen over rammelende eierstokken enzo Ik mis jullie hier maar ja ik rammel niet meer dus tsja kan er niet over meepraten.
@ Meggie: zie topic…
hier alles goed verder, beetje grieperig ofzo… en nee… geen mexicaanse griep! :twisted:
iedereen blijft maar vol houden dat dat het is, maar dan was k echt wel zieker geweest…
welkom nieuwe rammelaars :mrgreen:
Hier rammelen we nog wel door, hoewel ik momenteel enorm bang ben om aan een 2de te beginnen, mijn bekkeninstabiliteit is weer aan t opzetten, heb weer enorm veel klachten en ben weer erg beperkt.
Vraag me af hoe dat moet als ik weer eens zwanger zou zijn.
Maar goed we gaan eerst weer revlidaren en dan zien we wel weer.
He meiden, ik meld mij ook weer eens :oops: Kreeg een lieve pb van Sabje :inlove:
Hoe is het met jullie allemaal? Ik zal eens even een stukje terug gaan lezen…
Dikke :hug: voor iedereen die het wachten beu is!
Dikke :hug: voor iedereen die weer een ronde door moet. Jannigje, wat irritant dat je cyclus zo’n rommeltje is! :-
Meggie, je bent alweer op de helft joh! :shock: Je hebt me bijna ingehaald! :mrgreen: Weet je wat het wordt??
Welkom aan de nieuwe dames!
Natascha, wat rot dat je zo’n last hebt van je bekken! Ik kan me voorstellen dat je het even niet ziet zitten zo! :hug:
Hier alles goed. Heb alleen vreselijk veel last van mijn bekken en dat beperkt me enorm. Ik werk al bijna helemaal niet meer. Mats vraagt natuurlijk ook veel aandacht. Gelukkig doet hub heel veel voor me :inlove: Alleen heeft hij nu een keelontsteking en is dus niet helemaal lekker. Maar goed… komt ook wel weer goed.
Met ons meisje is alles gelukkig nog helemaal goed :inlove:
Ik ga eens even in het sf neuzen. Heb Sabje beloofd daar mijn buikfoto en nog een foto van Mats te plaatsen.
:-
Pfff begin hem nog toch te knijpen hier.
Ik ben nog niet ongesteld…mijn cyclus duurt nu al 35 dagen.
Nou is mijn cyclus erg onregelmatig maar sta echt op het punt een test te gaan kopen zodra ik weer bij de winkels in de buurt kom.
Jannigje ik volg je al een tijdje…balen hoor dat het nog niet raak is.
Ik hoop dat je als je deze ronde niet zwanger raakt je goed geholpen gaat worden bij de gyn.
Suc6 meid.
Matsjo ook jou volg ik (hahah alsof ik niks anders te doen heb )
Maar wat fijn dat het goed gaat met het kleine meisje in je buik.
Natascha wat vervelend zeg die bekkeninstabiliteit.
Kan me voorstellen dat je dan toch even twijfelt over een nieuwe zwangerschap.
Meggie wat spannend dat jullie bijna de echo hebben.
Ga je het openbaar maken als jullie het geslacht weten??
Bij Wessel wisten wij niet wat het zou worden en bij Stijn wel.
We hebben geprobeerd het stil te houden maar al snel versprak ik mij :naughty:
Ik ga je zo mijn gegevens pb-jen.
Dames tot later
Ik heb mijn gegevens gepbt
Hoop dat het voldoende is
Wij hebben dus al een sochter die inmiddels 1 is en ik zou graag voor een tweede willen gaan
Maar ik heb een maagband die niet zo werkt als hij zou moeten doen
Nu is de kans groot dat een verkleining beter is voor mij en dan zou ik dus weer geopereerd moeten worden
Eer we zover zijn en ik weer zwanger zou mogen worden zinj we zobizo 2 jaar verder
Ik wil dus nog even goed de voors en tegens bekijken om eerst aan een evt tweede kindje te denken en dan pas weer de molen in te stappen
Maar dan ga ik ook eerst met de chirurg in overleg wat die beter zou vinden
Alle nieuwe dames WELKOM en klets gezellig mee.
Ik heb al een tijdje niets van me laten horen, maar lees wel mee. Het is hier druk: veel werken (iets teveel als je het mij vraagt), school (ben een cursusje aan het doen, valt gelukkig binnen werktijd), huishouden en gezin (het laatste staat natuurlijk voorop). Manlief is al een poosje niet lekker, dus moet veel in het huishouden doen naast min werk. Oh het groeit me soms echt even boven het hoofd.
- Zet egomodus uit*
Meggie, fijn dat de zwangerschap goed verloopt, geniet ervan, zeker als je ervan uitgaat dat dit je laatste zwangerschap is. Willen jullie weten wat het word. Mooie foto´s trouwens.
Oh en Matsjo en Klaproos jullie gaan ook snel hoor, al over de helft.
Ik het poeizie ook al een poos niet meer gesignaleerd, iemand een idee. (vraagteken op het toetsenbord doet het niet :roll: :roll: )
Groetjes Moon.
Oh ja, effe met jullie delen:
Matthijs kan POESJE MAUW zingen :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
Zo schattig!!
Wat liefff :inlove: :inlove: