Ei-rammelaars deel 9 -kom er gezellig bij!-

Meiden morgenochtend ga ik het lijstje weer verder aanpassen en reageren hier.

Maar om jullie niet langer in spanning te houden zet ik wel alvast mijn buikje dan in het showforum :slight_smile:

Heb vandaag extra gewerkt, al was het maar een middag… ik ben moe :zzz:

@ Chelleke: het gaat zeker hard, besef het soms nog niet :slight_smile:

@ Natascha: oh ja jij hebt endomitrose, dat was ik even vergeten. Spannende tijd komt er dus ook voor jullie in 2010.

Odin is ook via ivf? Hoelang hebben jullie daar over gedaan? Mooi jochie trouwens (zie hem in je avatar).

@ Noor: frustrerend is dat hè. Ja ik moet zeggen dat ik me toch anders voelde dan anders. Zeker als ik nu terug kijk. Maar had ook ongikrampjes hoor dus hoop toch echt dat het voor jou ook positief uitpakt!

@ Bloempje30: leuk je hier weer te zien! Wat heeft het lang geduurd voordat je ongesteld werd na het stoppen van de prikpil zeg… jeetje! Kijk maar of je zin hebt om hier te schrijven. Kan me voorstellen dat je ook niet langer meer wil wachten.

De foto staat in het showforum voor de liefhebbers.

Ik ben vandaag erg moe ik denk dat ik zo maar gewoon ga slapen. Manlief ligt al te snurken op de bank :slight_smile: Collega was ziek dus heb vanmiddag gewerkt maar dat viel op zich mee. Was eigenlijk wel gezellig.

Vandaag wat buikpijn. En als ik op de fiets zit krijg ik plasdrang, erg irritant.

Oh volgens mij vroeg iemand of wij het geslacht wilde vertellen als we het weten. Ja hoor dat ga ik aan de halve wereld vertellen hahaha. En zeker hier kom ik het vertellen.

Uiteindelijk zijn de meiden hier mijn steun en toeverlaat geweest in het begin en nog steeds vind ik het hier gezellig. Maar ja rammelen doet het verre van.

Hoop dat er hier ook weer wat meer gekletst wordt over de cyclussen, pijntjes vooraf en gewoon de andere dingen.

:-*

Oh ja en het lijstje heeft een update gekregen. Iedereen bedankt voor de PB’s! :-*

Vandaag een erg vreemde dag… :cry:

Omdat ik niet wist hoe lang mijn cyclus zou zijn, en ik toch wel erg nieuwsgierig was :shifty: , heb ik vanmorgen een testje gedaan. En… een licht lijntje! Ik was zoooo happy!

Helaas ben ik vanmiddag ontzettend gaan bloeden :shock: en kreeg ik mijn zo-herkenbare-ongi-krampen… :wall:

Of het nu dus een vals-positieve test was, of een afgebroken zwangerschap, geen idee… :think: In ieder geval is bij deze begonnen aan ronde 2…

Dus… voor op het lijstje: nieuwe NOD is bij een cyclus van weer 24 dagen 27/11 a.s.

Ach meis, wat een teleurstelling moet dat zijn zeg!

Een dikke knuffel… :hug:

@ Ici, ik zou dan zondag of maandag toch nog eens een test doen… je hoort steeds vaker dat vrouwen zwanger zijn terwijl ze dat niet weten omdat “gewoon” ongesteld zijn!

Tot die tijd zal ik nog even flink voor je duimen!

ici wat vervelend voor je zeg :hug:

Ja maar dan bloed je niet zo hevig toch?

Maar een hele dikke :hug: ici

Chelleke: kan best hoor, mijn nicht was al 20 weken zwanger terwijl ze normaal ongesteld was. En niet lichter dan normaal, maar soms juist nog wat erger…

Okido :thumbup: :wink:

Mijn moeder en oma waren ook gewoon ongesteld,

maar dacht dat het wel iets minder was.

Ik dacht ook dat als je bloeding nog heviger was dan normaal, je zeker niet zwanger kon zijn (had alleen gehoord van zwangerschappen waarbij een lichte menstruatie doorzette). Weer wat geleerd 8) .

Maar goed, nog wel een testje gedaan, en…negatief… :frowning: Maar goed, daar had ik al wel rekening mee gehouden.

Gelukkig is het bijna weer tijd voor een nieuwe klusronde! :lol:

Veel plezier en suc6 deze dagen :inlove:

@Meggie wrote:

@ Noor: frustrerend is dat hè. Ja ik moet zeggen dat ik me toch anders voelde dan anders. Zeker als ik nu terug kijk. Maar had ook ongikrampjes hoor dus hoop toch echt dat het voor jou ook positief uitpakt!

Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden… Ik heb er echt heel erg de balen in!

@Ici: jammer zeg! Goed dat je toch het positieve probeert te zien :thumbup: en succes!

:frowning: :hug:

Ici: sorry als ik je hoop heb gegeven, maar het is echt zo! Jammer dat je test nu negatief was! Ik ga voor je duimen voor de volgende ronde!

@ Noor: jij ook succes in de volgende ronde!!

Verder ben ik wel heel benieuwd hoe het met klaproos is… t is rustig hier zonder haar… Meggie, jij wat van dr gehoord??

ach noor wat balen weer zeg, hopelijk lukt t de volgende ronde. :hug: :hug:

Nou afgelopen week op hyves even. En ze was bezig met lampionnen las ik in het april-mama’s topic :slight_smile:

Maar zal haar zo even smsen dat ze gemist wordt :slight_smile:

Ze heeft het geloof ik erg druk met het nieuwe gezin en haar werk.

En op de rest reageer ik echt dit weekend :slight_smile: Dan krijg het lijstje ook weer even echt een update :slight_smile:

Noor… :frowning: balen zeg… :hug: Hopelijk brengt de volgende ronde je (jullie) meer geluk! :pray:

PS meggie…mooi beginnend bolletje hoor! :inlove: