DA, Gefeliciteerd! :dance:
Een hele voorspoedige zwangerschap toegewest!
Ben op 't moment niet heel veel op KoK, druk, druk, druk. En als ik er wel ben dan lees ik vaak alleen ff snel om wel op de hoogte te blijven
Bij mij is het rammelen er nog steeds, maar ben bang dat het er hier niet meer in zit…
Wat leuk Dark-Angel!!! :inlove:
Becky ook al eerder starten, spannend!!
Jammer Memmie, als het niks meer gaat worden bij jullie. Houd hoop, wie weet, misschien over een jaartje dat het er beter uit ziet om toch nog voor een 3e te gaan!
Becky, bij de stoppers is dan voor jou ook alvast een topic
de augustus- en septemberstoppers 2011
daar zitten we namelijk ook al te rammelen hahahahaha
Darkangel, gefeliciteerd!!
Dark-Angel… WAT GOED! :inlove: Gefeliciteerd! Snel hoor
En Becky, eerder starten! Konden jullie toch niet meer wachten Spannend, maar ook hartstikke leuk!
Memmie, heel jammer, maargoed wie weet wat de toekomst brengt?!
Noekie, wat stom van die sollicitatie, maar met goede moed weer door… Ik heb nog steeds niets gehoord en het gesprek is al twee weken geleden :?
Hier rammelt ie weer even: buurvrouw zwanger, overbuurvrouw zwanger, vriendin zwanger, kennis bevallen, je snapt het wel het krioelt ervan En ik gun het iedereen van harte, vooral die vriendin , maar soms ben ik een heeeeel klein beetje jaloers :oops: Maargoed hopelijk komt mijn tijd nog!
Ik heb mijn laatste tentamen gehad, vrijdag pas de 1e resultaten, dus ga nu een week heerlijk vakantie vieren Vandaag doe ik heerlijk helemaal niets!
En owja, Sabje, meid wat heb jij het druk, kan me voorstellen dat je dan weinig energie overhoud om het forum bij te houden! Succes met alle drukte!!!
Het is inderdaad spannend, maar tegelijkertijd ook wel weer leuk :inlove:
Ik kom vanavond wel even uitgebreider reageren want zit nu op mijnw erk :silenced:
Oh Becky, beetje zitten forummen op je werk :snooty:
Ladies, geef me aub advies!! Ik heb verteld over mn sollicitatie hè, nu kreeg ik vandaag bericht dat ik ben aangenomen, een nulurencontract, maar dat vind ik niet zo’n punt. Wat ik echter wel een probleempje vind is dat ik geen reiskostenvergoeding krijg omdat ik een OV studentenkaart heb, opzich begrijpelijk, alleen de reistijd met het OV is voor mijn ruim een uur (enkeltje) dus bijna 2 uur en een kwartier heen en weer. En dat terwijl ik er met de auto een half uurtje over doe, dus een uurtje heen en weer.
Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen… Zeker ook omdat ik zal starten met een iets lager salaris als dat ik nu heb, dat zal wel snel stijgen is me beloofd maargoed dat soort beloftes vind ik altijd een beetje eng
HELP ME! Ik ben er helemaal onrustig van :?
Nou klaar met mn ego verhaal!! Hoe is het met jullie? Is een beetje stilletjes hier hè
Gefeliciteerd! Je doe tt beter dan ik
Hmmm, ze kunnen niet eisen dat je met 't OV gaat. Als je met de auto gaat, dan zou je toch een reiskostenvergoeding moeten kunnen krijgen? Valt er niet over te praten met ze?
Gefeliciteerd Esther :dance: !
Ik zou inderdaad eens vragen of je ook met de auto kan komen ivm de reistijd. Volgens mij zijn werkgevers min of meer verplicht om reiskosten vergoeding te geven, of je nu met OV gaat of met eigen vervoer.
Ben benieuwd…
Hoe gaat het bij jou met solliciteren Noekie?
Zelf heb ik maandag min of meer te horen gekregen dat mijn functie zal blijven bestaan, dus was helemaal blij Nog niet zwart op wit gekregen maar mondeling is ook voldoende om wat meer rust te hebben
Gefeliciteerd Esther :dance: !
Ik zou inderdaad eens vragen of je ook met de auto kan komen ivm de reistijd. Volgens mij zijn werkgevers min of meer verplicht om reiskosten vergoeding te geven, of je nu met OV gaat of met eigen vervoer.
Ben benieuwd…
Hoe gaat het bij jou met solliciteren Noekie?
Zelf heb ik maandag min of meer te horen gekregen dat mijn functie zal blijven bestaan, dus was helemaal blij Nog niet zwart op wit gekregen maar mondeling is ook voldoende om wat meer rust te hebben
Van mijn 1e sollicitatie een brief gehad dat ik te weinig uren beschikbaar ben, terwijl er heel duidelijk in mijn brief stond dat ik wo en do gastouder blijf :? Denken ze nou echt dat ik na 1 gesprek hun bedrijf zo geweldig vind dat ik dan maar alles laat vallen en 5 dagen bij hun wil gaan werken? Ik had zelfs aangegeven dat ik verschillende locaties en inval niet erg vond in het begin, alles vond ik goed. Waarom nodig je me dan uit %$#^$%*. Maargoed, t was allemaal al wat vreemd, dat een stagiaire een sollicitatie doet… hele vage sollicitatie ook en ik wil toch liever niet inval overal doen met een 0 uren contract, dusja.
En andere brief gemaild maandag, was echt een hele goede brief, paar mensen ook laten lezen, vonden m allemaal top. En dan krijg je de volgende dag een mailtje:
Omdat wij een groot aantal reacties ontvangen op onze vacature, nodigen wij alleen de kandidaten uit die volledig voldoen aan de door ons gestelde eisen. Wij moeten je tot onze spijt meedelen dat je helaas niet tot de kandidaten behoort die voor een sollicitatiegesprek worden uitgenodigd. De reden hiervoor is dat er een duidelijke motivatie om nou juist bij CompaNanny te willen werken mist in jouw brief. We hadden graag in jouw brief teruggezien waarom CompaNanny een goede werkgever voor jou zou kunnen zijn en bijvoorbeeld in hoeverre het pedagogisch beleid bij jou past.
Sorry, maar ik ben daar nog nooit geweest, ken alleen een website, natuurlijk weet ik dan niet of zij de beste werkgever zijn!! Pfffffffffffff. Ik heb geschreven waarom de vacature mij zo aansprak enzo, meer weet ik toch nog niet van dat bedrijf :shock:
Dus… ik heb nu geen leuke vacatures meer gezien en geen sollicitaties lopen… Het is moeilijk om iets voor 2 a 3 dagen te vinden zeg! Allemaal vacatures voor 32 of 40 uur :?
Hallo dames,
Darkangel: gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet er maar lekker van meid.
Ik zou zelf graag van het lijstje af willen.
We zijn er eigenlijk momenteel helemaal niet mee bezig omdat wij even wat anders aan ons hoofd hebben.
Ik hoop hier over een tijdje weer terug te komen maar kan niet zeggen hoelang dat gaat duren.
Ik wens voor jullie allen een snelle, gezonde zwangerschap en hele mooie gezonde kindjes.
liefs connyboers
Hoi Conny,
Succes (of sterkte?) met alles waar jullie het momenteel druk mee hebben. En als de tijd rijp is, dan horen we vast weer van je
Ik zal je vandaag of morgen even van het lijstje halen.
Heey everyone,
He Noekie wat stom, idd moeilijk om een motivatie te schrijven over een organisatie die je verder helemaal niet kent :? Anders wordt het toch ook maar een nep verhaaltje zou je denken? Nouja blijven zoeken dan maar…
En Conny, wie weet tot ziens?
Becky, las ergens dat je je rijbewijs had gehaald?! Wat goed joh gefeliciteerd Hoe gaat ie verder bij jullie? Ben trouwens nog steeds wel erg nieuwsgierig waarom het nu toch al september wordt… komt al dichtbij joh
Verder weet ik het ff niet meer. Owja, ik heb naar dat bedrijf van die sollicitatie aangegeven reiskostenvergoeding te willen en daar hoor ik deze week meer over… ben benieuwd!
Groetjes!
@*Esther wrote:
Heey everyone,
Becky, las ergens dat je je rijbewijs had gehaald?! Wat goed joh gefeliciteerd Hoe gaat ie verder bij jullie? Ben trouwens nog steeds wel erg nieuwsgierig waarom het nu toch al september wordt… komt al dichtbij joh
Ja waarom september :think: Geen idee eigenlijk :mrgreen: vriendje wilde nu al direct, maar dat ging mij wat te snel. Ik wilde sowieso eerst wat dingen voor mezelf op een rijtje hebben (zoals bv rijbewijs) en nu dat steeds dichterbij kwam, nu ja, resultaat is dus september :inlove:
Ik blijf het toch wel eng vinden..Of het nu oktober is of september :lol:
Steeds gebeurd er weer iets dat ik niet vaak online kan zijn . Dit keer was m’n zus met acute bloedvergiftiging opgenomen in het ziekenhuis vorige week vrijdag… zag er heel even erg slecht uit :S wonder boven wonder is de antibiotica snel aan geslagen en mocht ze gisteren alweer naar huis.
Noekie: wat gek dat een stagiaire een sollicitatie deed, dat heb ik zelf ook nog niet eerder meegemaakt. En wat betreft het andere bedrijf, je weet inderdaad niet hoe het bedrijf is en of zij de beste werkgever voor jou zouden zijn. Juist je motivatie waarom de vacature je zo aansprak is belangrijk lijkt me voor een sollicitatie. Het bedrijf leer je pas kennen als je er werkt of weet je iets meer van als je op gesprek bent geweest.
Lastig dat vacatures voor 32 of 40 uur zijn, hopelijk vind je snel iets wat qua uren over een komt en is dat dé baan voor jou.
Darkangel: Gefeliciteerd met je zwangerschap, super! Geniet ervan!
Esther: wat goed dat je het bedrijf van die sollicitatie aan hebt gegeven dat je reiskostenvergoeding wil, benieuwd hoe ze daar op reageren…
Hier thuis is het verder rustig. Rond 1 juli krijg ik op mijn werk definitief te horen hoe het met mijn functie zit. Merk dat ik het toch wel weer spannender ga vinden nu die datum dichterbij komt. Komt vast goed, heb ik half half al gehoord maar je weet nooit hoe er toch ineens een andere beslissing kan vallen.
Verder had ik vandaag ongesteld moeten worden, ben het eigenlijk altijd erg op tijd dus het verbaasd me dat het er nog niet is. Stiekem hoop ik dat ik het ook niet ga worden want dat zou kunnen betekenen dat ik zwanger ben maar ik weet ook dat mijn vriend het fijner zou vinden om eerst weer werk te hebben en dat vooruitzicht is er voorlopig nog niet. Ook afwachten maar, ik ga niet gelijk met een testje in de weer, behalve als ik het volgende week nog niet ben.
Fijn weekend voor iedereen!
Ik kreeg helemaal geen meldingen meer van hier :think:
Hoe is het hier met alle dames? Aan deze kant gaat alles super :mrgreen: Huisje schiet al op, heb al weer aardig wat dingen kunnen opruimen en ook ben ik inmiddels in het bezit van een mooi polo’tje wat mij nu van A naar B brengt :mrgreen: Ben er superhappy mee.
Zit nu op mijn werk maar kan me amper concentreren en wil het liefste gewoon weer even mijn bedje in :silenced:
Hello!
Ow Vlinder, weet je al meer? Wat betreft testjes en cyclus? Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje trouwens :think: En nog afwachten op het verlossende antwoord van je baan…
En Becky, lekker joh een autootje, heb je toch een beetje meer bewegingsvrijheid! En besef je wel hoe snel het nu al september gaat zijn
Hier weinig te melden, behalve dan dat ik op één cijfer na zomervakantie heb, laatste cijfer hoor ik morgen, maar heb er wel een goed gevoel over. De rest heb ik allemaal gehaald. Zit nu op mn werk, maar weer es weinig te doen… nog twee uurtjes en dan lekker naar huis
Wat gek dat je geen meldingen meer kreeg Becky. Ik had dat ook even niet maar ergens was een vinkje niet aan gezet waardoor ik geen meldingen van berichtjes kreeg.
Wat leuk dat je huisje al op schiet en een autootje, super! Kan me voorstellen dat je blij bent
Ik weet nog niet veel meer Esther. Ben nog niet ongesteld maar wil toch nog wachten met testen. Mijn collega was elke maand heel druk met testjes (al was ze maar een dag te laat ongesteld) en zo gestresst wil ik er niet in worden, als het me lukt…
Zit je in hetzelfde schuitje dat je niet ongesteld bent geworden? Zou ook erg spannend zijn…
Aanstaande woensdag ga ik naar de gynaecoloog, dus voor die tijd wil ik sowieso zelf een testje doen. Heb zelf de afspraak gemaakt omdat ik de afgelopen 2 maanden regelmatig zomaar veel bloedverlies heb gehad. (heel helderrood bloed en verder eigenlijk geen klachten). Uitstrijkje vorige maand was goed maar zou wel graag willen weten waar het vandaan komt. Het was maar vaak 1 dagje maar best heel veel dat ik het wel uitgezocht wil hebben. Een keertje ook nadat we gevreeen hadden en dat vond ik ook best gek. Dus benieuwd wat zij zegt. Wordt vervolgd…