Ei-rammelaars Deel 11

Szus, hoe ging de bezichtiging? Was het een beetje naar je zin, of totaal niet?

Ik weet nog dat mijn eerste bezichtiging zo tegen viel. Nu heb ik nieuwbouw en alles naar smaak.

Ik ben ook benieuwd hoe het was! Wij gaan het huis van mn schoonvader kopen (nouja, mn vriend eigenlijk, ik koop niet mee), dus daar was geen bezichtinging nodig :slight_smile: Mn vriend is daar zelf opgegroeid :smiley: Wel hebben we eerder dit jaar 2x een bezichtiging gedaan, een was echt niks en een was heel mooi, maar die was gewoon te duur, tsja :slight_smile:

Ook ik ben benieuwd hoe de bezichtiging van Szus?

En Natassia ik wilde je echt niet ongerust maken maar meer een verhaal vertellen hoe het bij haar is gelopen. Mijn zus heeft er in mijn ogen veel te lang mee gelopen en aangerommeld bij de huisarts. Zij is pas na 4 maanden naar een uroloog gegaan terwijl wij al langer zeiden dat het goed was door gestuurd te worden.

Goed dat je thuis bent gebleven, even aan jezelf denken. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Het huis was precies zo als op de foto’s en ruimer dan ik verwacht had. Ik had mijn moeder meegenomen en we hebben allebei erg op onderhoud e.d. gelet. De buitenkant moet helemaal geverfd, maar de binnenkant is helemaal in orde.

Misschien dat ik zo mijn moeder even bel om te vragen of ze naar dat huis waar F’lien het over heeft te kijken, en een inschrijfformulier te halen. Ziet er op de foto’s mooi uit. Maar dat huis wordt door de woningbouw verkocht en daar hebben hun huurders voorrang op. Schat de kans dat dat wat wordt vrij laag in. Maar niet geschoten is altijd mis :wink:

Moet nu gaan: zit op mijn werk :shifty:

@Szus wrote:

Het huis was precies zo als op de foto’s en ruimer dan ik verwacht had. Ik had mijn moeder meegenomen en we hebben allebei erg op onderhoud e.d. gelet. De buitenkant moet helemaal geverfd, maar de binnenkant is helemaal in orde.

Misschien dat ik zo mijn moeder even bel om te vragen of ze naar dat huis waar F’lien het over heeft te kijken, en een inschrijfformulier te halen. Ziet er op de foto’s mooi uit. Maar dat huis wordt door de woningbouw verkocht en daar hebben hun huurders voorrang op. Schat de kans dat dat wat wordt vrij laag in. Maar niet geschoten is altijd mis :wink:

Moet nu gaan: zit op mijn werk :shifty:

Dat huis staat er al een tijdje dus moet vast eea aan gedaan, maarja niet alles hoeft in 1 keer maar woon je wel in het dorp, kunnen de kinderen naar dezelfde school 8) :wink: :inlove:

Dus mams al gebeld? :wink:

@F’lien wrote:

Dus mams al gebeld? :wink:

Ja, en ze moest haar plannen ff omgooien, maar het komt goed’:wink:

Tot vanavond!

Szus super leuk dat de bezichtiging geslaagd was! Het ik zeker goed om ook naar dat andere huis te gaan kijken, zeker om al te vergelijken.

Vlinder: je maakt me niet bang hoor, ik vind het juist fijn om te horen wat er kan gebeuren als het te lang duurt. Ik ben nu inmiddels al 3 maanden bezig. Hopelijk kunnen ze me volgende week wat meer duidelijkheid geven en een oplossing. Dan kunnen we daarna voor een kindje gaan als alles weer goed is.

Vlinder balen van je ongi…volgende ronde beter meid.

Szus…Fijn dat de bezichtiging geslaagd was,spannend allemaal hoor.

Natassia…Balen zeg van die ontsteking,kamp hier mijn hele leven met blaasontstekingen…heel gevoelig voor. Heb ook eens voor een half jaar medicijnen er voor geslikt…

Hopelijk gaat het snel over bij je en kun je voor n kindje gaan.

Jaaaa ik ben aangenomen bij Meeus…wel pas 1 januari beginnen omdat er deze periode geen mensen zijn om ons op te leiden ivm vakanties…dus tot die tijd bij mijn huidige werk blijven mits ze het inkomen aanpassen en anders bel k t uitzendbureau voor iets tijdelijks…

Van de week word ik gebeld voor contract tekenen. :slight_smile:

Verder alles goed hier…

Gefeliciteerd!!

Weet je werk waar je nu zit dat je bezig bent met een andere en daar straks kan beginnen? Of zeg je het voor het einde van je proeftijd, zoals ik nu had, al wist ik het ook niet eerder :lol:

Nee ik vertel mijn huidige werk niks…anders heb je kans dat ik sowieso dan weg moet…

Ga morgen het eerst met ze over het salaris hebben en over die bijtelling van de auto wat ze eraf halen en wat niet moet en als dat goed komt dan blijf ik hier gewoon tot januari en anders bel ik uitzendbureau voor iets tijdelijks…

Maar nee vertel het gewoon op het laatste moment haha…

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Liz!!! Leuk begin van het nieuwe jaar straks :smiley:

Ben benieuwd of je huidige werk je inkomen gaat aanpassen en de bijtelling van de auto goed gaan regelen. Dan kan je er misschien wel blijven tot januari inderdaad. Hoe zit het daar met opzegtermijn of zit je nog in je proeftijd dan?

Hier alles prima. Net mijn zus op bezoek gehad, heerlijk ztten kletsen en gelachen en verder doen we de hele dag zo weinig mogelijk.

Liz, Gefeliciteerd met je baan!

Spannend hoor!

Dank jullie wel! Bij mijn huidige heb ik 0 uren contract dus kan dan elk moment weg…

Wat goed dat je een nieuwe baan hebt, Liz: gefeliciteerd! Wordt een mooi begin van het nieuwe jaar :mrgreen:

Natassia: wanneer heb je je afspraak bij de uroloog? Is het zo’n hardnekkige bacterie of weten ze niet waarom de ontsteking zo moeilijk te behandelen is?

Vlinder: lekkere luie zondag gehad met je zus dus :slight_smile:

Ik ben zaterdag met F’lien en de kids naar de KoK meeting in Utrecht geweest: erg gezellig en goed voor mijn conditie om achter de kinderen aan te rennen. Daarna Jorre mee naar huis genomen voor een logeerpartijtje: heerlijk gespeeld en gelachen met het jochie :inlove: Hij was wel errug vroeg wakker door de wintertijd enzo, maar dat was deze keer best draaglijk (het idee dat ik hopelijk binnen afzienbare tijd zelf een kindje hebt veranderd het perspectief op dat soort ongemakken :wink: ).

Fijne week iedereen! :-*

Hoi!

Alweer een tijdje geleden dat ik geweest ben :oops: Sorry, ik vergeet het nog wel eens!

Liz en Noekie, gefeliciteerd met jullie nieuwe banen meiden!

Szus, wat een bijzonder verhaal. Lijkt me best spannend in mn eentje, wens je heel veel succes! (En ik zie zag je al op de foto’s van de KOK meeting!)

Natassia, sterkte bij de uroloog.

Verder kan ik eigenlijk niet teruglezen…

Eigenlijk ben ik nu ook officieel geen ei-rammelaar meer, want tijdens mn vruchtbare periode van afgelopen weekend hebben we besloten gewoon maar gelijk van start te gaan :inlove: dus ik zit nu officieel op het ‘wachtbankje’ zoals ze dat zo mooi noemen :wink: Ik ben benieuwd!

:lol: :lol: :lol:

Je mag hem vaker ‘lenen’ hoor om in een vroeg ritme te komen, tenminste als jou kindje niet zo’n zelfde slaapkop word als jij… kwestie van aanwennen he :wink:

Merel sliep ook altijd lang die legde ik standaard na voeding 1 weer in bed, maarja Jorre staat al ruim 2 jaar om 7u op vanwege zijn zus die naar school moet :wink:

Enne fair is fair dan mag ons neefje/nichtje ook eens bij ons logeren kan jij weer bijslapen :inlove: :inlove:

Hoi Meiden…

Spannend Esther, ik duim voor je!

Ik heb donderdag een afspraak in het ziekenhuis. Sinds vandaag heb ik ineens allemaal rare bulten en het jeukt als een gek. Ik heb vanmiddag dus weer een afspraak bij de dokter. Het is waarschijnlijk van de antibiotica maar wel gek dat het pas na een week komt opzetten.

verder weinig nieuws, ik ben al ander halve week ziek thuis :frowning:

Ha meiden ,

Ben er nog hoor! Maar ben even heel druk met werk verjaardagen, tuin omploegen enz!

Lees wel elke dag even snel mee hoor, maar kon even niet reageren!

@Esther… oeh wat spannend joh! Nou meteen maar duimen draaien dus!! :thumbup: :thumbdown:

@Natassia… jemig joh wat ellende allemaal… Tja een allergie kan zich zomaar ineens ontwikkelen ook na langere tijd medicijngebruik. wel vervelend hoor, krijg je dat er ook nog eens bij… Hopelijk gaat het echt snel beter met je!

@Liz… gefeliciteerd. Ben ook altijd voorzichtig met dat soort dingen. eerst 300% zekerheid hebben! Wel spannend!!

@Szus… wat leuk dat de bezichtiging een succes was! Wie weet???

Verder hier weinig nieuws! Zijn druk in onze tuin, moeten wat bomen uit en de tuin moet weer winterklaar, altijd veel werk, hebben nogal grote tuin… Maar wel heerlijk in de zomer natuurlijk!!

Tijd vliegt voor mijn gevoel mijn, jongste dochtertje wordt over twee manden alweer 1 jaar. Kan het bijan niet geloven, was voor mijn gevoel gister nog hoogzwanger. Ook wel beetje beangstigend soms, soms lijkt de tijd voorbij te glippen zonder dat ik me er bewust van ben. Probeer echt van elk momentje met de meiden intens te genieten!

Aan de andere kant komt juni 2012 ook steeds dichterbij zo! :mrgreen: :inlove:

(ERNSTIG DIT… was laatst bij prenatal, en stond gewoon bij de positiekleding te kijken… Zag zo’n leuk tuniekje… dacht… kan hem natuurlijk best nu kopen voor als ik straks ooit een keertje nog weer zwanger mag zijn… BELACHELIJK!!! :oops: :oops: )

Wordt zeker een mooi begin van het nieuwe jaar…

Esther…spannend zeg,hopelijk gelijk raak!

Natassia…hopelijk ben je er nu snel van af…dit is niks zo!

Loesje…jaa de tijd gaat zo snel…nog ruim 6 maandjes voor ons hihi

Spannend Esther maar superleuk! Ik ga duimen voor jullie.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier alles prima. Mijn vriend heeft een erg leuke vacature gevonden die precies bij hem past. Hopelijk denkt dat bedrijf er ook zo over en wordt hij uitgenodigd op gesprek… ik duim me suf hihi!

Op mijn werk is het sinds de verhuizing zo leuk dat ik er weer met plezier naar toe ga… heerlijk is dat toch.

Gisteren weer gesport en morgenavond weer. Ik heb eindelijk een sport gevonden die ik echt leuk vind :smiley: