Dank jullie wel meiden, ben ook nog steeds zo blij en opgelucht!
@ Petie, ik heb schildklierkanker gehad en heb net gehoord dat ik beter ben voor nu. Pas over 5 jaar zal ik genezen verklaard worden maar ‘beter zijn’ klinkt al heel fijn
We proberen al vanaf oktober 2011 zwanger te raken en ik denk dat mijn lichaam het onbewust tegen heeft gehouden door die tumor… Ik hoop zo dat het straks gelijk raak is.
In principe mogen we gelijk door naar het ziekenhuis nu voor wat hulp. We wisselen hier nog wat in. Ene moment willen we het wel, andere moment willen we het toch graag eerst zelf proberen. We zien het nog wel even.
Ik begrijp dat jullie het ook eerst liever zelf willen proberen. Is toch iets romantischer dan zo’n steriel ziekenhuis
Wat een last moet er nu van je afgevallen zijn. Het zal altijd spannend blijven maar dit is toch heel fijn! Geniet ervan! En op naar mei!!!
Wat me vooral ook over mijn eigen situatie verbaasd is dat ik de afgelopen maanden een normale cyclus heb gehad… dat geeft helemaal moed voor straks
Straks ga ik op kraambezoek bij mijn collega, heb er zin in!
Hoe gaat het met iedereen?
Dat is alvast een goed begin Vlinder!
Dat geeft de mens goede moed. En mei staat ook al bijna voor de deur!
Waarom niet stiekem nu alvast proberen???
Hier gaat het wel.
Deze ronde ondanks de (waarschijnlijk) goede timing niet zwanger
Heb al weer enige dagen last van de bruine afscheiding (zie mijn eigen topic) en temperatuur is ook aan het zakken. Waarschijnlijk morgen echt ongesteld. Dan maar weer op voor een nieuwe ronde!
Ik heb nu nog teveel radio activiteit in mijn lichaam en mag absoluut niet zwanger worden. De kans op een kindje met aangeboren afwijkingen zou nu heel groot zijn. Ach… het is zo mei
Wat jammer als het deze maand niet gelukt zou zijn! Gebruik je ovulatietestjes om je eisprong te vinden?
O ja voor je het weet is het al zover.
En tot die tijd kun je mooi je cyclus leren kennen! Is ook niet geheel onbelangrijk!
Ja ik heb deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt en temperaturen doe ik al langer. Volgens alle gegevens zou ik op een maandag mijn eisprong gehad hebben en de zondag ervoor hebben we nog “geklust” (sorry, ik vind het zelf zo’n rotwoord maar weet het even niet anders te zeggen :? )
Dus qua timing goed. Het zou beter zijn om het nog wat vaker gedaan te hebben maar die maandag t/m vrijdag was mijn vriend niet thuis. Dus het kon helaas niet anders.
Ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen!
Hoe gaat het met iedereen?
Ik heb superleuk nieuws meiden… op valentijnsdag heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd!!! Geweldig he? We moesten allebei huilen hihi!
Nu op naar het plannen van een datum enzo. We zitten te denken aan september, maar of dat realistisch is, geen idee.
Fijn weekend allemaal!
Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!!! Nou, ik zit er middenin dus als je tips nodig hebt… Trouwjurk moet je zeker 5 maanden van tevoren bestellen ben ik achter gekomen deze week. Ik ben dus al wat laat, maar gaat nognet goed haha. En wij trouwen gewoon op een dinsdag, maar aantal locaties waren toch al bezet 5,5 maand van tevoren. Dus september zou wel moeten kunnen, nog redelijk goed weer meestal en vast nog geen te dikke zwangere buik
Gefeliciteerd Vlinder!!!
Wat een leuk nieuws! En september is al lekker snel net als mei trouwens
Heel veel succes met de voorbereidingen!
Dit wordt echt een top jaar voor jullie!
Hier alles rustig. Ben aan het wachten tot mijn eisprong. Waarschijnlijk eind volgende week.
Afgelopen zaterdag hebben we een locatie bezocht waar we zouden willen trouwen. Morgen gaan we nog een andere locatie bezoeken. Ben benieuwd! Leuk om er mee bezig te zijn.
Goed dat je het zegt van de jurk Noekie, ik had niet verwacht dat het zo lang zou duren. Zodra de datum bekend is ga ik gelijk een afspraak maken bij een bruidsmodezaak.
Verder bij de huisarts gevraagd naar een verwijzing voor een vruchtbaarheidsonderzoek voor mijn vriend. Officieel mogen we in mei pas voor een kindje gaan maar gezien mijn leeftijd is het toch goed om van tevoren te laten checken hoe of wat. Stel dat de kwaliteit van zijn sperma te slecht is kunnen we gelijk door naar het zkh dan en gaat er geen tijd verloren met eerst zelf proberen.
Ben benieuwd allemaal… eerst maar eens kijken wanneer mijn vriend er aan toe is om het potje te vullen. Het kan ook maar op bepaalde tijden ingeleverd worden en dat moet in een andere woonplaats dus qua planning wat dat betreft moeten we ook nog even kijken omdat het er wel binnen een uur moet zijn.
Hoe gaat het verder met iedereen?
Leuk he, bezig zijn met de bruiloft
Ik kom hier trouwens niet echt meer, omdat ik eindelijk niet meer hoef te rammelen zonder stopdatum te hebben Heb daarom ook geen 2013 rammelaars topic gemaakt
Jullie zien me verder wel in het feb-mei stoppers topic! :mrgreen:
Hoi meiden,
ik ben hier nu een maand of 7 niet meer geweest zie ik. De laatste keer schreef ik dat ik door omstandigheden er even mee moest stoppen…dat was ook zo inderdaad…het gerammel moest worden opgeschoven, ik verloor mijn baan en we wilden alles eerst op een rijtje hebben voor we zouden starten…ik ben hier sindsdien ook niet meer geweest, het voelde niet goed of zo. En nu dacht ik…toch maar eens een update hier…
Afgelopen maanden veel gesprekken gehad samen, ik was bang dat van uitstel afstel zou komen, dat er altijd wel wat zou zijn waardoor het niet zou kunnen…
Vorige maand hebben we het voor het eerst zonder voorbehoedsmiddelen gedaan…en het ongelooflijke is gebeurd; het was in 1 x raak!!! :dance:
ik ben inmiddels 6,5 week! Heb eind juni de eerste echo, hopelijk blijft alles goed gaan…
Dikke knuffel meiden, en sorry dat ik toen ineens zo abrupt er mee stopte.
Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat
ik kwam aan dit forum via een (ex-) collega, mocht het zo zijn dat je nog op dit forum bent en dit leest; :mrgreen: nog even mondje dicht hoor, bijna niemand weet het nog
Oh Puk wat super dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! Ik ga duimen dat alles goed blijft gaan…
Ikzelf kom hier ook bijna niet meer, we zijn inmiddels begonnen met zwanger proberen te worden en daardoor zit ik alleen nog vooral in dat maand topic mee te schrijven.
Geniet van je zwangerschap en vast succes eind juni!
Dankje wel! Ik kan het soms nog steeds niet helemaal geloven, laat staan bevatten dat het gewoon zo is! Wel spannend hoor, wachten op de echo…
Noekie en Vlinder, van harte met jullie voorgenomen huwelijk!!!
En Vlinder, :-* wat geweldig dat je beter bent,ik weet dat het "genezen verklaren"dan nog wel even duurt, maar dit heb je in elk geval in tha pocket!!!
Noekie, jullie zijn gewoon al bezig! Wat super! Veel geluk!!!
Kan me voorstellen dat je het nauwelijks kan bevatten, het lijkt mij ook onwerkelijk… Misschien dat ineens na de echo echt goed door dringt.
Dank je wel voor de felicitaties! We trouwen op 20 september, dus dat komt al zachtjes aan in zicht
mooie datum!! ben je al helemaal compleet, qua jurk etc?
Ik wens jullie nu alvast een super super super mooie dag toe!!!
Hoi Puk,
Eigenlijk zijn we zo goed als klaar voor onze trouwdag. Volgende maand mijn jurk op maat laten maken en dan nog op pad voor mijn boeket en de corsages maar verder is alles geregeld.
Het gaat een super dag worden dat weet ik nu al, nog maar 100 dagen vanaf nu…Leuk!
Jij vast succes met de echo eind juni, dat komt al heel snel dichterbij