De EHEC-bacterie is niet gevonden op Nederlandse komkommers. Rauwkost is door deze toestand afgenomen in prijs. 1 keer raden wat wij morgen gaan eten :mrgreen: !
Nou dat artikel hierboven snap ik dan weer niet. Nu spreken diverse bronnen elkaar tegen. Nou ja… het zal vast wel weer over waaien net als de mexicaanse griep!
@groenelimo wrote:
Hier in de buurt echt veel tuinders die hele oogsten (tomaten, komkommers, sla) moeten weggooien, zo zonde, en zo sneu voor hun… hopelijk trekt de markt snel weer aan![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik ook wel erg. Ik heb toch wel moeite als er zoveel eten moet worden weggegooit. Daar kan je heel veel mensen blij mee maken!
@groenelimo wrote:
@Zeemeermin wrote:@groenelimo wrote:Hier in de buurt echt veel tuinders die hele oogsten (tomaten, komkommers, sla) moeten weggooien, zo zonde, en zo sneu voor hun… hopelijk trekt de markt snel weer aan![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik ook wel erg. Ik heb toch wel moeite als er zoveel eten moet worden weggegooit. Daar kan je heel veel mensen blij mee maken!
niet alleen t eten, maar ook t financiele gedeelte, hoop tuinders hebben echt n hoop schade hierdoor
Klopt, ook dat is bijzonder sneu!
@Mariiyelle wrote:
Nu worden alle Taugé uit de schappen gehaald en zal het blijken dat de oorzaak ook niet daarvandaan komt… Zal me niets verbazen daarover! Er is zoveel gezegd dat men er niet meer erin kan geloven wat wel of niet waar is…
Zo’n gevoel krijg ik er ook bij!
En heel de groentemarkt staat op de kop. Ik snap nooit zo goed waarom er steeds van verhaal gewisseld wordt. Zoek het eerst tot de bodem toe uit voordat je met een verhaal naar buiten komt.
@mamma van sharondenise wrote:
@juulke wrote:En nu is de bacterie dus niet gevonden op de bewuste boerderij … en is het wachten op de volgende gok.
Morgen is het paprika![]()
Ja, en daar wordt ik echt heel simpel van

Neeeeeeeeee :wall: !
Zo laten ze de hele groentemarkt instorten…