Efteling

@janet76 wrote:

En pas 2 vind ik gewoon jong. Ik zou onze jongste nu bijvoorbeeld nog niet mee nemen…maar goed dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ze zal sommige dingen echt wel leuk vinden, maargoed alleen voor het sprookjesbos en speeltuintje ga ik niet naar de Efteling… .
Ben je niet in de war met een ander atractiepark?

Want echt voor die kleintjes is er echt veel, op het anton pieckplein, het lavenland, de droomvlucht enz

We gaan niet voor onszelf. Goed de jongste is er misschien nog te jong voor, maar de oudste absoluut niet en ik weet ook zeker dat ze zal gaan genieten. Als ik zonder kinderen zou “moeten” zou ik niet gaan.

Ik denk dat beide kinderen het wel leuk zouden vinden. De jongste geniet wel van wat hij allemaal kan zien! We zijn met laatst ook naar het Sprookjeswonderland in Enkhuizen geweest, ze zijn met opa en oma naar de dierentuin geweest en we zijn laatst naar Plopsaland geweest. Beide kinderen hebben daarvan genoten en hun oogjes uitgekeken!!!



We hebben (met mijn ouders die ook mee gaan) besloten toch te gaan. De voorspellingen voor Kaatsheuvel (goed het zijn verwachtingen dus ik klamp er ook niet aan vast) lijken best goed te doen, in de loop van de dag bewolking en de hoogst verwachte temp. is 30°C.

We verwachten ook inderdaad geen grote drukte (het hoogseizoen is nog niet begonnen).

De jongste gaat ook mee, ik kan namelijk niet zo gemakkelijk opvang voor hem vinden voor een hele dag. Mocht het toch erg tegenvallen dan zitten we ook zo weer in de auto op weg naar huis (we wonen niet zo heel ver bij de Efteling vandaan).

Thuis in de tuin (of waar je ook bent) is het ook warm.



Ik weet zeker dat we een geweldige dag gaan krijgen.

Fijn dat jullie eruit zijn.

Veel plezier morgen! :smiley:

@Sil wrote:

We gaan niet voor onszelf. Goed de jongste is er misschien nog te jong voor, maar de oudste absoluut niet en ik weet ook zeker dat ze zal gaan genieten. Als ik zonder kinderen zou “moeten” zou ik niet gaan.

Ik denk dat beide kinderen het wel leuk zouden vinden. De jongste geniet wel van wat hij allemaal kan zien! We zijn met laatst ook naar het Sprookjeswonderland in Enkhuizen geweest, ze zijn met opa en oma naar de dierentuin geweest en we zijn laatst naar Plopsaland geweest. Beide kinderen hebben daarvan genoten en hun oogjes uitgekeken!!!



We hebben (met mijn ouders die ook mee gaan) besloten toch te gaan. De voorspellingen voor Kaatsheuvel (goed het zijn verwachtingen dus ik klamp er ook niet aan vast) lijken best goed te doen, in de loop van de dag bewolking en de hoogst verwachte temp. is 30°C.

We verwachten ook inderdaad geen grote drukte (het hoogseizoen is nog niet begonnen).

De jongste gaat ook mee, ik kan namelijk niet zo gemakkelijk opvang voor hem vinden voor een hele dag. Mocht het toch erg tegenvallen dan zitten we ook zo weer in de auto op weg naar huis (we wonen niet zo heel ver bij de Efteling vandaan).

Thuis in de tuin (of waar je ook bent) is het ook warm.



Ik weet zeker dat we een geweldige dag gaan krijgen.




Leuk dat jullie gaan, maar de weersverwachting waar wij altijd naar kijken zegt voor kaatsheuvel: 34 graden en volle zon…



Veel drinken mee en veel plezier

qua hitte zou ik het ook niet doen geloof ik :think:

en qua voetbal al helemaal niet :angel: :mrgreen:



Ik las ook ergens dat iemand de Efteling voor kleine kindjes niet leuk zou zijn. Nou, ik heb een klein meisje van 2 1/2 die vorig jaar oktober voor het eerst geweest is…en ze wil nu elke dag 8) :lol:



Ze is gek op 't poppentheater, Fata Morgana (ok, 1e keer was brullen), sprookjesbos, monsieur canibale, draaimolens, autootjes. En ze wil persé in de Python :lol: , ‘eerst gloot worde hè mama’



Ik zou een andere dag uitkiezen, en dan lekker met de kleintjes er een mooie dag van maken!

Fijn dat jullie eruit zijn meid.

Ik wens jullie een heerlijke dag!

:-*

Hier hebben we op school van de ggd het adies gekregen om de kinderen binnen te houden. Ik hoop dat jullie toch een fijne dag hebben, maar bedenk wel… 37 graden in de schaduw betekent meer dan 40, misschien wel tegen de 50 graden in de volle zon…

En hoe was het in de efteling???

Ik ben ook benieuwd! Hier was het namelijk zelfs in de schaduw niet te houden…poehee. Net gaf de auto nog 42 aan terwijl de zon niet meer zo heet was. Alles plakt, kids liggen met zwetende koppies in bed, laat maar even een onweersbui komen!!! Maar goed dat was even off topic.

We hebben een heerlijke dag gehad, de kindjes hebben zichtbaar genoten en wij ook! Het was lekker rustig en we hoefde daardoor dus nergens lang te wachten! Het langste was 15 min. bij De Vliegende Hollander. Joris en de Draak konden we zo door lopen en die was écht GAAF!! De rest waren kinderdingen en het sprookjesbos en in het Eftelingtheater hebben we de tweede helft van de wedstrijd gezien!!!



Het was echt heel erg leuk en fijn! En we zijn blij dat we toch gegaan zijn!

Ik heb serieus nog aan jullie gedacht toen ik met het zweet op mijn rug door het tuincentrum slenterde.

Super dat jullie een leuke dag gehad hebben :thumbup:

Super dat het leuk was geweest, ik woon in de omgeving eindhoven waar gister de hoogste temp van nederland was gemeten en heb ook aan jullie gedacht.



Toen ik met Anne richting huis fietste vanuit het ziekenhuis zijn we lekker gestopt bij het buitenzwembad en zijn in 2.5 uur maar 15 minuten uit het water geweest…heerlijk…maar buiten het water vond ik het ook echt niet te doen. Moest op de terugweg op de fiets serieus op mn ademhaling letten zo benauwd was het.



Echt fijn dat jullie het goed hebben kunnen vergragen was niks voor ons geweeest :thumbup:

ik zat ook aan jullie te denken, wij wilde eigenlijk ook gaan…



hier was het gewoon te warm…

Wij gaan altijd in september keilekker weer en heeeel erg rustig, ik ga dan wel doordeweeks he :wink: ben de eerste keer gegaan toen Jayden nog geen 1,5 was (en ik 6 maanden zwanger van Finn) en vorig jaar ben ik geweest Jayden dus bijna 2,5 en Finn 9 maanden en ze vinden het allebei keileuk ! Dus leeftijd maakt niet uit volgens mij. In september gaan we weer :inlove:

Fijn dat jullie het leuk gehad hebben meid!

Dan heb je de goede beslissing genomen. :thumbup:

Fijn dat jullie en de kinderen genoten hebben :smiley:

Fijn dat jullie ondanks het warme weer genoten hebben!!!