Efteling

Al een hele tijd geleden hebben wij afgesproken met mijn ouders en de kindjes naar de Efteling te gaan a.s. vrijdag.



Weet iemand of het met dit weer goed te doen is in de Efteling??



Vorig jaar waren wij er op 10 juli en hadden we de hele dag regen en was het zelfs koud, dat was helemaal niks…



Zouden jullie gaan of een ander moment kiezen???

(probleem is alleen dat ik vrij heb moeten vragen en dan dus mijn dag gewoon kwijt ben).

Volgens mij wordt het vrijdag heel heet en dan lijkt het mij niet fijn om daar rond te moeten lopen…

Ow vrijdag, nee, da’s een dag om niets te doen, het wordt broeiend heet!!

Kun je je dag niet verzetten?

Dat je zegt dat je vrijdag dus wel komt werken ofzo… :think:

Hier gaan ze vrijdag met school naar de Efteling, mij lijkt het helemaal niks met die hitte.

Regen is niks maar dit weer is ook weer te. Het is ook nooit goed, he :wink:

als je gewoon wel gaat werken ben je je dag toch niet kwijt?

Verlof mag je naar mijn idee altijd intrekken en dat zou ik in dit geval zeker doen, ik baal al dat ik met anne op de fiets naar het ziekenhuis moet vrijdag (half uur fietsen, enkel). Ik heb helaas de auto niet.

Maar goed naar de efteling zou ik nu echt niet gaan.

Vrijdag wordt het idd erg warm, persoonlijk zou ik dan niet naar de Efteling gaan…

Als t erg druk is, sta je dus in lange rijen, met lange wachttijden in de brandende zon… Niet ideaal.



Maar goed… misschien denken veel mensen, nu ga ik niet, en kan je lekker door lopen. :wink:

@mama van anne wrote:



Verlof mag je naar mijn idee altijd intrekken
ik denk dat dat nogal van het bedrijf afhangt, als je baas bv vervanging heeft geregeld voor je, lijtk me niet dat je dat zomaar terug kunt draaien?



ik denk dat het niet de meest ideale dag is qua weer, maar volgens mij minder erg dan een regendag…en ik denk dat het -gezien het voetbal- behoorlijk rustig zal zijn. ik geloof dat ik dus gewoon zou gaan…en dan lekker vaak in de piranha!

Ik wil dus ook graag gewoon gaan en ik verwacht ook geen grote drukte vrijdag.



Ik neem gewoon veel te drinken mee en doe lekker koele kleding aan. Volgens mij kun je in de Efteling veel uit de zon (behalve in de wachtrij als die lang is). Maar met een hoedje/petje op denk ik dat het wel goed moet komen.



Straks nog eens even overleggen met de rest die mee gaat… het is ook gewoon jammer als het niet door gaat, we hebben er zo naar uit gekeken.

Ik vind het vooral voor de kinderen erg warm, onze meiden zouden we er op een extreem warme dag echt niet blij mee maken.

Onze kinderen kunnen (tot nog toe) goed tegen de warmte.

De oudste wil zelfs 's nachts nog steeds een pyjama aan (met lange broek en lange mouwen)!! :lol:

De jongste zweet snel, maar is er niet “vervelend” door.



Ik ben er nog niet uit… :roll:

Ik las ergens dat het in het zuiden tot 37 graden kan worden…dat is warm hoor…pff :?

Ik zou echt niet met een baby en een kind van 2 met ruim 30 graden door de Efteling willen lopen. Ze zijn gewoon nog heel erg jong vind ik, ook al kunnen ze tegen de warmte.



Maar goed, jij bent hun moeder en misschien valt het allemaal mee, het zijn immers maar weersverwachtingen :smiley:

Ik zou dus niet gaan. Ik weet niet of je zelf uit brabant komt, maar het is hier momenteel echt bloedje heet en benauwd. Ik zou zeker niet met een beeb nu daar heen gaan. Er worden zoveel mensen juist ook niet lekker met dit weer en stel dat er rijen staan… En ik zou als school ook niet gaan (ik las dat ook ergens) ze adviseren ook om niet de zon in te gaan tussen 12 en 15, en daar houden die kids zich echt niet aan.



Dus als ik zou kiezen, jammer van je dagje vrij, maar met dit weer is het echt geen pretje om rond te lopen. Kids gaan rennen enzo, veel te warm.

Ik zou niet gaan. Het is echt heet hoor, om de hele dag zo door het park te moeten struinen. Tenminste…ik word er niet gezelliger van. Tuurlijk zijn er plaatsen waar je lekker uit het zonnetje kunt (het hele sprookjesbos natuurlijk!), maar dan nog is het heel warm nu.



Ik moet er niet aan denken om nu in de rij te moeten staan. Tussen de mensenmassa (en geloof me, druk zal het toch wel zijn!)…pal in het zonnetje…



Maar goed, mocht je wel gaan, bereid je dan voor. Zorg voor veel koude drankjes en doe het heel rustig aan.

ik sluit me aan bij wienix. Het is hier in het Brabantse land momenteel echt enorm heet. er staat geen zuchtje wind en alleen maar een brandende zon.

Ik zou er Sophie niet blij mee maken als ik met dit weer naar de efteling zou gaan, ook al kan zij ook goed tegen de warmte. zon dag is toch extra vermoeiend altijd voor de kinderen, laat staan met de warmte.



Als je toch wil gaan denk ik idd ook dat et er vrij rustig zal zijn.denk dat veel mensen het voetbal wel wil zien, en anders verkoeling gaan zoeken bij het water.

Het wordt inderdaad heel heet, dus ook heel druk!

@Sennapen wrote:

Het wordt inderdaad heel heet, dus ook heel druk!




Ik denk juist niet druk door de voetbal en de hitte…

Pretparken zijn over het algemeen ook altijd net even wat warmer dan andere plekken.

Als jullie wel gaan zou ik sowieso je jongste thuis laten, als ik heel eerlijk ben vind ik je beide kinderen erg jong voor de Efteling… Ze hebben er niet heel veel aan, vooral de jongste niet. Je oudste is net zo oud als mijn jongste en wij zijn een tijdje terug geweest met onze oudste van 4. De jongste thuis gelaten omdat ik de Efteling voor die leeftijd toch nog niet echt leuk vind…Gaan jullie voornamelijk voor jezelf, want dan zou je ook zonder kinderen kunnen gaan ? Al zou ik daar persoonlijk weer niet zonder kinderen heen gaan, maar dat is natuurlijk persoonlijk, als je voornamelijk voor jezelf heen gaat dan zou je dat natuurlijk ook kunnen doen.