Effe klagen hahahaha!

Nou lekker, staan we net op punt om in bad te gaan, hebben we geen water!!!



:evil:



Kijk net op de site van de watermaatschappij…



Op dit moment is er in Tilburg, Goirle een calamiteit in de waterlevering.

We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

We verwachten dat de calamiteit rond 23:30 uur is verholpen.



Pfffff wat een ellende!

ohhh dat is balen zeg !



snel naar de winkel voor flessen water?

Oh balen zeg!

Let op met de wc doortrekken :wink:

oeh das best lang…

dat bad kan wel een keer overgeslagen… maar wc, kopje thee etc etc… is ook allemaal water natuurlijk :?

We hadden buiten nog een schelp (zand/zwembak) van mn zoontje met water dus de wc kan daarmee gespoeld worden. :mrgreen:



Maar ja, koffie word hier in de avond toch niet meer gedronken gelukkig alhoewel er in de senseo nog wel water zit voor geval van nood.



Prettig is het niet, mn zoontje stond al boven hahaha om te gaan douchen.

aaaaaargh :evil: hier dus ook geen water :?



Net de kindjes tanden laten poetsen met een bekertje water wat er toevallig nog stond, maar dat was het enige. Zelfs de waterkoker is leeg, terwijl die vaak ook nog halfvol zit bijvoorbeeld :wall: En kan als alleenstaande mama ook niet gauw effe naar de winkel, want de kindjes liggen al in bed. Damn, daar gaat mijn kopje koffie :evil: :evil: daar geniet ik altijd zo van… kindjes in bed, troep opgeruimd en dan lekker bakje koffie :cry:

oh ik bedenk net dat ik misschien nog wel ijsklontjes in de vriezer heb… die kunnen natuurlijk ook in de waterkoker voor een bakje koffie :angel:

buren… babyfoon :think: :mrgreen:



Uit nood doe ik dat wel eens… :oops:

Ja dat zou idd kunnen… (Is toch geen :oops: voor nodig… :-* ) maar overbuuf waar ik het meeste contact mee heb is niet thuis… en net vandaag willen de heren niet slapen :roll: althans… één van de twee. Die is aan het mekkeren in bed.

Hier dus ook… Geen reserve water en zoonlief was zo leuk door te trekken na een plasje. waterkoker leeg, geen gedouch… Nou ja het is niet anders maar vervelend is het wel…

Och… wat zijn we eigenlijk verwend he hier in nederland… :o



Ik heb in z-amerika en afrika gereisd, en daar was het helemaal niet gek als je tussen bepaalde tijdstippen geacht werd om niet te poepen op de wc :mrgreen: Zat je in een kaffeetje oid, vroeg je waar de toilet was (als je geluk had was het dan ook echt een hokje met een deurtje enzo, en wat dan soms nog dicht kon ook) en dan werd er verzocht om alleen maar te plassen :lol:

ja is ook zo… Ondertussen hebben we wel weer water, maar totaal geen druk. Ik heb ondertussen wat emmers en een pan gevuld… en de waterkoker… mocht het probleem morgenochtend nog bestaan, dan kunnen we iig wassen en thee drinken.

Oh hier doet 'ie het weer normaal :thumbup: eerst wel een hoop gepruttel enzo omdat er natuurlijk lucht in de leiding zit, maar verder geen probleem meer!

hier nu ook… een half uur geleden nog niet (en ik was vergeten het berichtje te versturen… :oops: vandaar dat het iets vertraagd hier stond)

Bij ons deed hij het rond kwart over 9 weer gelukkig, met de nodige lucht in de leidingen.



:mrgreen:

Vandaag op het werk gehoord dat een collega zijn hele huis mocht dweilen, die hadden de kraan niet dichtgedraaid gisterenavond.

ow wat erg zeg…



schijnt dat er de baron-van-voorst-tot-voorst nog steeds afgezet is, omdat het er blank staat… Ik weet het niet hoor, dat vertelde mijn zus.

Ik ga morgen bellen want het water komt hier nog steeds vies uit de kraan, het is zo troebel als wat!!! :evil:

he gatsie… waarom bel je nu niet even??

brabant water moet je hebben he…

Het is gewoon bijna wit wazig wat eruit komt is echt goor!