Effe klagen hahahaha!

Zo ziet het eruit, nu net gemaakt:



















Als je dan even wacht, dan zakt het wel weg maar het is gewoon vies, water hoort toch echt helder uit de kraan te komen.

Rooike, dat is gewoon lucht in het water, kan totaal geen kwaad :-*

Maar ik vind het toch goor, die lucht moet er toch onderhand wel uit zijn nu??



En voorheen had ik het ook, alleen bij het hete water… En nu dus ook bij het koude water.

Het is alleen maar lucht, daar is niks ‘goors’ aan :? ik vind drinkwater en ‘goor’ niet echt samengaan… wees blij dat er hier altijd schoon drinkwater is.



Ik krijg er een beetje het gevoel bij dat je nu alleen nog maar klaagt om het klagen :silenced:

Ik denk dat het niet goor is, maar echt lucht wat je ziet.

Hier paar dagen terug ook heeeeeeel veel lucht , en dus ook ‘wit’ water in plaats van doorzichtig.

Ook omdat er even geen water was. Dit heeft 2 dagen goed volgehouden.

Ik kookte het water uit voor Riley, just in case, voor mezelf niet eens.

@Drella wrote:

Het is alleen maar lucht, daar is niks ‘goors’ aan :? ik vind drinkwater en ‘goor’ niet echt samengaan… wees blij dat er hier altijd schoon drinkwater is.



Ik krijg er een beetje het gevoel bij dat je nu alleen nog maar klaagt om het klagen :silenced:






Nou dan krijg jij dat gevoel maar, als ik zeg dat ik het goor vind dat het er wit uit komt, dan vind ik dat goor.

Ik betaal ook voor schoon drinkwater dus verwacht ook dat het dan fatsoenlijk uit de kraan komt.



Waarom hebben anderen hier in Tilburg er dan GEEN last van??

Ik bel vandaag gewoon, om het te melden.

En als jij dat klagen vind, ook goed. :thumbup:

Deze mag overigens ook wel op slot, ik heb mn zegje gedaan :mrgreen:

Rooike, je leest wel vaker dat, nadat er een poosje ergens geen water is geweest, het water een paar dagen wat anders er uit kan zien. Het kan geen kwaad maar als je het niet vertrouwd kan je het koken of een paar dagen op flessen water over stappen.