Eetbare ijsbakjes

Wie weet waar ik die kan kopen? Ik wil ze voor een traktatie gebruiken, maar ik vind ze nergens :think:



Het gaat om dit soort bakjes:

Je bdoelt toch die ijshoorntjes, zonder de hoorntjes.

Die koekjes die je neerkunt zetten?



Hier staan ze gewoon in de supermarkt, het het schepijs op de vriezer.

ja zie het plaatje nu.

DIe zijn hier gewoon te koop.

Hier bij de supermarkten in de buurt vind ik helaas alleen de hoorntjes :?

hier liggen ze ook bij de C1000, maar dan wel heel logisch bij de koekjes en dus niet in de buurt van het ijs.

@mamaMarije wrote:

hier liggen ze ook bij de C1000, maar dan wel heel logisch bij de koekjes en dus niet in de buurt van het ijs.


Klopt, daar liggen de hoorntjes ook hier :mrgreen:

Ik heb het topic niet geopend, maar was wel op :wink:



Bedankt voor de info (bij de koekjes had ik idd niet gekeken, terwijl dat toch wel een reuze interresant schap is :oops: )

ik heb me vorig jaar lam gezocht (maar dan in maart) voor dezelfde traktatie, zelfs bij de makro niet…

Maar hier hebben ze ze dus (en daar kwam ik in april achter :oops: ) gewoon bij de plus supermarkt en daar staan ze dus bij het ijs en niet bij de koekjes



Het was hier dit jaar een GROOT succes als tractatie!

Bij de Jumbo, want hier heb ik die bakjes in de kast staan. Vorige week gekocht.

Helaas hebben ze hier al die supermarkten niet in de buurt, maar ik ga eens rondvragen :thumbup: Thanks!

@Eppo wrote:

Helaas hebben ze hier al die supermarkten niet in de buurt, maar ik ga eens rondvragen :thumbup: Thanks!




Je kunt het natuurlijk gewoon vragen bij je eigen supermarkt of ze die bakjes verkopen :wink:

@crazymom wrote:

@Eppo wrote:
Helaas hebben ze hier al die supermarkten niet in de buurt, maar ik ga eens rondvragen :thumbup: Thanks!




Je kunt het natuurlijk gewoon vragen bij je eigen supermarkt of ze die bakjes verkopen :wink:




Dat heb ik uiteraard gedaan voordat ik hier ging posten. :wink:

@Eppo wrote:

@crazymom wrote:
@Eppo wrote:
Helaas hebben ze hier al die supermarkten niet in de buurt, maar ik ga eens rondvragen :thumbup: Thanks!




Je kunt het natuurlijk gewoon vragen bij je eigen supermarkt of ze die bakjes verkopen :wink:




Dat heb ik uiteraard gedaan voordat ik hier ging posten. :wink:




Ik lees weer eens niet goed, je had al geplaatst dat je alleen hoorntjes kon vinden :oops:

Misschien bij een ijssalon of fritestent die ijs verkoopt in eetbare bakjes. Daar kun je vragen of je er wat kunt kopen.

Ze zijn nu in de aanbieding bij de Spar, weet niet of er een in de buurt zit?



Ik heb ze van de makro weg, was wel een grote doos van, ik meen 244 stuks. Ik weet niet of je hier in de buurt woont, maar anders mag je er zo een paar komen halen!

Hier verkopen de snoep/ijswinkels ze ook o.a de Jamin…

Vind het eigenlijk wel een leuk idee om te maken als traktatie over een weekje.



Maar vraag me af hoe je die cakjes erin krijgt, of zullen die net erin passen ?

Je kunt het er al in bakken! :smiley: Gewoon in de oven, gebeurt niks mee :wink:

Dit heb ik gemaakt:



Heb geen zin om het er in te gaan bakken, heb net een nieuwe oven en weet nog steeds niet hoe het ding werkt :wall: (vanmiddag kwamen 4 ovenbroodjes er steenhard uit) :doh:

Heb geen zin om het tig x opnieuw te moeten doen.



Dus vandaar dat ik me afvroeg ik ze kant-en-klaar kan kopen en of het dan nog past :mrgreen: :shifty:

Denk dat je dan beter een hele cake kunt kopen en die dan in reepjes oid snijden en ze dan erin stoppen. Cupcakejes gaan sowieso niet passen :think: