Eetbare ijsbakjes

Je kan de bakjes ook vullen met 2 van die halfronde spekken, cellofaan eromheen en je hebt net een ijsje.



Met die spekjes zijn ook leuk, maar wild eigenlijk geen snoepgoed trakteren.

Iedereen geeft al altijd iets met snoep.



Denk dat ik maar gewoon voor deze ga (zie foto)



Is het eigenlijk stom om alleen zoiets te trakteren en niet iets van een speelgoedje erbij ?



(sorry zit heel het topic te vervuilen, maar zo hoef ik geen nieuw topic te openen) :shifty:

@romata wrote:

Is het eigenlijk stom om alleen zoiets te trakteren en niet iets van een speelgoedje erbij ?



(sorry zit heel het topic te vervuilen, maar zo hoef ik geen nieuw topic te openen) :shifty:




waarom zou dat stom zijn?

Hier 1 jaar op de creche een zandbakvormpje gedaan… maar dat was de hele traktatie. Was namelijk op de babygroep en dat vond ik iets te eten weer zo onzinnig (en de helft kan nog niet eten en weet ik het).



Vond het ook niet leuk om de 1e verjaardag van mijn 1e kind helemaal voorbij te laten gaan :wink: dus had zandbakvormpje leuk ingepakt in cellofaan, strikje eraan met kaartje van wie het kwam en dat is toen in de mandjes mee gegaan.



Werd toen erg leuk gevonden, want er kwamen ook vaak dingen als rozijntjes voorbij en in tegenstelling tot een zandbakvormpje bewaar je dat soort dingen vaak niet tot je kind er aan toe is.

@romata wrote:

Met die spekjes zijn ook leuk, maar wild eigenlijk geen snoepgoed trakteren.

Iedereen geeft al altijd iets met snoep.



Denk dat ik maar gewoon voor deze ga (zie foto)



Is het eigenlijk stom om alleen zoiets te trakteren en niet iets van een speelgoedje erbij ?



(sorry zit heel het topic te vervuilen, maar zo hoef ik geen nieuw topic te openen) :shifty:




Nee natuurlijk niet, het is geen norm hoor een cadeautje bij de traktatie.

Ik vind hetzlf kolder, en doe het dus echt niet.

Als je ziet met wat voor zakken Yari wel eens thuis komt, niet normaal.



Ziet er toch hartstikke leuk uit dat stokje, vergeet je enkel niet even de puntjes af te knippen :wink:

Ja soms vind ik het wel overdreven hoor wat ze mee naar huis krijgen, hele snoepzakken :wall: Snap ook eigenlijk niet dat ze verplichten om gezond te trakteren.



Ja daar stond ik indd al meteen bij stil dat ik wel iets aan die puntjes zou moeten doen :wink:

Ik vind juist dat het niet altijd hoort een speelgoedje… Ten eerste kost het best wel wat, en ten tweede is het niet origineel meer vaak, een kleinigheidje, waar de kinderen meestal toch niet echt iets mee doen… Iets voor in de zandbak, wel leuk, maar meestal heeft iedereen al zoiets…

Gezond is super toch? :smiley:

ik weet nog goed toen mijn dochter op het kdv zat en een kindje had getrakteerd kreeg zo een supergrote lolly mee (eentje die zelfs nog te groot is voor onze mond)

Daaraan een zakje van dora helemaal gevuld met spek, chocolade en een zakje chips :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



op het kdv hebben mijn kids getrakteerd:

  • een minisetje van een emmertje schepje enz bij de action
  • danoontjes
  • schietijsjes (die met die schuim bovenkant die eraf schiet)
  • een krokodil van komkommer met spiesjes met worst kaas enz

Helemaal leuk, maar je wilt geen snoep trakteren en hebt het over iets gezonds, maar vind je een cakeje zo gezond dan :think: Even los van het stokje fruit dat erop zit natuurlijk, maar cake valt voor mij onder de categorie ongezond hoor en eigenlijk nog ongezonder dan een klein snoepje. Dot komt door de grootte van het cakeje en de suiker en het vet dat erin zit :wink:



Verder vind ik het een erg leuk idee :thumbup: :thumbup: Ik ga hem ook even opslaan en gelijk eens kijken of ze ze hier bij de AH verkopen die bakjes :thumbup:

Nou vind een Cakje toch gezonder? dan een bakje met spekjes.

Ik zie mijn meisje liever een cakje eten dan een zakje met spek ofzo.

Ja een bak met spek of een zak met spek, maar waarom moet het dan zoveel zijn? Gewoon een doosje rozijntjes verpakken op deze leeftijd kan toch prima? Als het voor Talysha is tenminste. Of alleen dat fruitstokje. Want ongemerkt laat je de kindjes dus best veel eten, kinderen hebben een klein maagje he :wink: Een traktatie is bedoeld als lekker en klein tussendoortje, een cakeje met zo’n fruitspies is een maaltijd op zich :lol:



Maar dit is mijn mening he :wink: Ieder moet doen wat ie zelf wil en ik trakteer zelf ook niet gezond hoor :angel: Maar ik haakte alleen even in op je eigen zin dat je snoep zo ongezond vindt en graag gezond wilt trakteren :wink: Dan volstaat alleen zo’n fruitspies denk ik :thumbup: :-*

Maar er word regelmatig alleen een fruitspies getrakteerd en alleen een fruitspies vind ik niet leuk.



Zou natuurlijk ook een fruitspies kunnen doen, en daarbij een cakje met een kaartje hoera Talysha 3 jaar, natuurlijk ingepakt zodat ze die naar huis kunnen nemen ofzo ? :think:



Of een stukje fruit weglaten, maar er zitten natuurlijk maar een paar stukjes fruit op de spies.

En ik heb nog steeds geen ijsbakjes gevonden hier bij de supermarkten in de buurt. Gaat lekker :lol:

Hebben ze online nergens of iemand in jouw familie of vriendenkring die ergens woont waar ze ze wel hebben? Of heb je echt op korte termijn nodig :shifty:

Neuh, ik heb nog wel even de tijd :mrgreen:

ik heb ze vandaag ook gekocht, binnenkort eens proberen :slight_smile:

@Amy82 wrote:

ik heb ze vandaag ook gekocht, binnenkort eens proberen :slight_smile:


waar?

Ik zou ze wel voor je willen kopen, maja dan zit je ook nog met die 6,75 verzendkosten.

Kun je niet vragen of je bij de Yamin ofzo wat mag overkopen ?

Had vanmiddag wat ‘testspul’ gehaald bij de AH, en het gaat gewoon een cakje worden met botercréme cijfer 3 erop gespoten. Discoballetjes erop en een paraplutje.



Talysha vond ze erg leuk :thumbup:

Deze trakteert Jinte vandaag op psz:

@Eppo wrote:

En ik heb nog steeds geen ijsbakjes gevonden hier bij de supermarkten in de buurt. Gaat lekker :lol:




Heb je al bij de snackbar gevraagd, daar moet je vast wel kunnen krijgen