eerste zwangerschapsverschijnselen

hey iedereen,

ik vraag me af of ik zwanger ben,

ik heb echt gigantisch veel verschijnselen



pijnlijke borsten, veel bobbeltjes op tepelhof.

beetje slijmverlies,

kleine beetjes bruinrozigbloed verloren

veel misselijk

ik ben normaal gesproken gek op chocolade wordt er nu alleen al misselijk van door er naar te kijken

ineens veel trek

winderigheid ( heb ik anders nooit last van )

vieze smaak in mijn mond

mijn vriend rookt en normaal gesproken heb ik daar geen problemen mee nu vind ik het stinken en moet steeds hoesten of niezen

vind heel veel dingen stinken, ga bijna over mijn nek als ik de koelkast open doe

kleine steekjes onderin mijn buik

opgeblazen gevoel

ontzettend moe en kan heel de dag slapen

kan ineens heel kattig zijn

geen zin in sex

puistjes ( die had ik al een tijdje niet meer gehad )



ik heb een test gedaan en daar was heel licht een streepje te zien… dus ik ga hem volgende week nog een keer herhalen

ik ben net een maand aan de pil en ben hem een paar keer vergeten…

ik zou deze week ongesteld moeten worden dus moet eigenlijk afwachten

maar wat denken jullie??

Nou, een streep is een streep, of ie nu heel licht is of niet… maar ik kan er even niet helemaal uitkomen of ik je nu moet feliciteren of niet…?



Succes meid :-*

ik weet t ook nog niet, een streepje is idd een streepje maar als je iets graag wilt dan ga je hopen en dat wil ik nog eventjes voorkomen straks was t toch niet zo?



gefeliciteerd!!

Okee… nou meid, ik ga toch uit van het principe ‘streepje is streepje, hoe licht ie ook is’. Gefeliciteerd!!! :dance:

@Paco wrote:

Okee… nou meid, ik ga toch uit van het principe ‘streepje is streepje, hoe licht ie ook is’. Gefeliciteerd!!! :dance:




dank je!! :lol:

Hallo,



ik heb ff een ‘gekke’ vraag. Mijn vriend en ik hebben laatst niet veilig (zonder condoom en de pil) gevrijd. Wij hebben alles gedaan, behalve neuken (cru gezegd).

Ik zou een week geleden al ongesteld moeten zijn, maar ik ben het nog niet!! Ik was vandaag de hele dag ook wat misselijk, maar dat kan ook bruikgriep zijn want mijn zusje had dat woensdag ook. Nu ben ik bang dat ik zwanger ben en dat wil ik nog helemaal niet!! Maar je kunt toch niet zwanger worden wanneer je ‘het’ niet gedaan hebt?? Wat denken jullie?

ik ben vandaag een beetje ongesteld geworden… ik denk dat ik nog maar een test ga halen want ik weet het nu ook niet meer…



even afwachten:S

nou, een test is niet meer nodig…

mijn menstruatie is zwaar doorgezet en zat net op t toilet en zag wat voorbijkomen…

ben eventjes op het internet gaan zoeken en denk dat ik rond de 5 weken was… ( dat kan wel kloppen )



vind het wel erg jammer,

nu maar hopen dat het volgende keer beter gaat :cry:

@Klarina wrote:

Hallo,



ik heb ff een ‘gekke’ vraag. Mijn vriend en ik hebben laatst niet veilig (zonder condoom en de pil) gevrijd. Wij hebben alles gedaan, behalve gepassioneerd de liefde bedrijven (cru gezegd).

Ik zou een week geleden al ongesteld moeten zijn, maar ik ben het nog niet!! Ik was vandaag de hele dag ook wat misselijk, maar dat kan ook bruikgriep zijn want mijn zusje had dat woensdag ook. Nu ben ik bang dat ik zwanger ben en dat wil ik nog helemaal niet!! Maar je kunt toch niet zwanger worden wanneer je ‘het’ niet gedaan hebt?? Wat denken jullie?




als je geen gemeenschap gehad hebt lijkt het mij onmogelijk dat je zwanger bent!!

@gastvrouw wrote:

nou, een test is niet meer nodig…

mijn menstruatie is zwaar doorgezet en zat net op t toilet en zag wat voorbijkomen…

ben eventjes op het internet gaan zoeken en denk dat ik rond de 5 weken was… ( dat kan wel kloppen )



vind het wel erg jammer,

nu maar hopen dat het volgende keer beter gaat :cry:




balen gastvrouw misschien toch een vroege miskraam :hug:

ja ik denk het ook :cry:



heb net nog eventjes liggen slapen echt gigantische krampen…

alleen wat ik nu niet snap … mijn ongesteldheid is weer over… 1 dagje??

of denk je dat het morgen weer terug komt?

nja… ik zie het wel anders…

mijn hele lichaam is een zootje… heb net nog alles wat ik vandaag gegeten had ( 1`croissant ) er weer uit gegooit…



liefs lisa

Hallo iedereen,



Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben :dance:, helemaal blij natuurlijk. en ik weet niet of ik hier goed zit, ik ben namelijk nieuw. Maar ik denk dat ik waarschijnlijk al langer zwanger ben dan 6 weken. Ik had namelijk 3 of 4 Maart ongesteld moeten maar gebeurde niet, na 4 dagen overtijd te zijn (vanaf 4 Maart gerekend) heb ik een test gedaan, deze was na 10 sec al overduidelijk positef. de woensdag vóórdat ik tesste had ik hele erg buik steken en donderdag 3 drupjes helderroodbloed, dit was nadat ik niet ongesteld was geworden, toch was de test duidelijk positief, 2 dagen later nog een test gedaan (allebei van de kruidvat) en weer binnen 10 sec overduidelijk positief. de dokter wilde verder ook geen test doen en zei dat ik gewoon zwanger was en heeft een afspraak gemaakt met de verloskundige. Herkent iemand dit?? en kan ik al langer zwanger zijn?



Sorry voor het lange verhaal :o



Liefs Mini

De periode dat je zwanger bent, kun je makkelijk zelf berekenen: wat was de eerste dag van je laatste menstruatie? Van daaraf begin je te tellen… :mrgreen:



Gefeliciteerd!!! :dance:

Maar wat kunnen die bloeddruppels betekenen dan? of maak ik me zorgen om niks?



Gr. Mini

Kan de innesteling zijn, een paar druppeltjes kan geen kwaad. Ik zou me er niet teveel zorgen om maken. Wanneer mag je naar de VK?

25 Maart, en daarna krijg ik te horen wanneer de 1e echo plaatsvind. Vind het heel spannend allemaal, vooral de echo kijk ik naar uit!! :lol:

Ik heb vandaag de test gedaan en ben dus zwanger van ons 2e kindje. We gaan 15 april naar de VK toe. Alleen die heftig ongesteldheidkrampen die ik voel vind ik wel ff wat minder. Heb al na gevraagt aan me vk en ze vertelde me dat het heel normaal was. Omdat ik nu zwanger ben van de 2e kan het allemaal wat erger aanvoelen. En dat me lichaam weer op nieuw moet wennen dat er een kindje in haar groeit.



En mini het is vandaag 25 mrt hoe is het gegaan bij de vk en wanneer krijgen jullie de eerste echo?

Hoi,



Ook ik ben dus zwanger :stuck_out_tongue: Ben nu bijna 5 week zwanger en vind het allemaal erg spannend. Moet 6 april voor een inwendige echo na het ziekenhuis. Verder voel ik me eigenlijk best goed niet echt zwanger…

Soms alleen wat last van de rug en buik. En moe…



Ik vind het gewoon zo spannend en ga dan heel vaak na de wc op tekijken of er geen bloed is… Ik ben zelf kraamverzorgster, dus weet wat voor moois er op komst is :D. Zijn er meer mensen die dezelfde klachten hebben als mij? En rond 28 nov zijn uitgerekend?



Groetjes;)

Herkenbaar Debz25!

Heb zelf afgelopen maandag gehoord dat ik zwanger ben. Zit nu ook zo in de vijfde week. Ik zou, als het allemaal goed gaat, uitkomen op 5 december. Op 22 april een inwendige echo.

Vind het nog zo onwerkelijk. Ben ook bang dat het misgaat. Maar probeer rationeel te blijven: Het gaat natuurlijk best eens mis maar het gaat nog steeds in de meeste gevallen wel goed.

Maar dat neemt de angst niet helemaal weg helaas…

Ik ben ook eind november uitgerekend. Maar ik ga niet telkens kijken of ik bloed. Werd wel een beetje ongerust toen ik van de week 2 dagen niets had gevoeld.



Tot nu toe elke dag sinds dat ik zwanger ben voel ik wel iets; steken onderin mn buik, rugpijn, rommelende darmen, gevoelige borsten (die ook flink groter aan het worden zijn, lijkt wel plastische chirurgie :mrgreen: ), moe enzo



Toen ik dat ineens niet had maakte ik me wel zorgen, maar een extra test heeft die zorgen weer de kop ingedrukt.



Krijg 14 april mn intake bij de VK, zelfde week of week erop mn 1e echo. Kan niet wachten! (ben dan + 9 weken)



Met hoeveel weken heb jij je eerste echo dan eigenlijk?