eerste zwangerschapsverschijnselen

hoi ammie…



toen ik zwanger werd van de eerste was ik ook 19… wij woonden al samen en het was wel gepland… Naar mijn weten krijg je in zo’n situatie indien je bent ingeschreven bij een woningburo, een urgentie optie… dan krijg je een woning aangewezen die je niet mag weigeren, maar dit gebeurt meestal binnen 3 maande… Tenminste zo werkt dat hier bij ons…



suc6 ermee en gefeliciteerd mt je zwangerschap

Bij ons krijg je niet meer zo gauw een urgentie…

Er moet wel heel wat met je gebeuren wil je het mogen krijgen…:frowning:

Maarjah we zien wel…



Liefs,

Hallo,



Ben nieuw hier, nu 5 weken zwanger :lol:



Ik merkte er eigenlijk niet zoveel van voor mijn NOD, alleen dat ik twee dagen na de eisprong opeens heftiger begon te dromen en dat ik pijn in mijn zij had beiderzijds, verder niet.



Heftig dromen doe ik nog steeds, meerdere dromen over zwanger worden/zijn, pijn in zij is weg, nu in onderbuik, maar dat is vooral 's avonds.

hoi beele



tuurlijk ken ik je nog van de vorige keer.

sorry voor de late reactie heb het niet eerder gelezen van jou verhaaltje.



hoe is het met jou?

met mij alles goed volgende week woensdag krijgen we de echo.

hoop dat het voor jou ook gelukt is om zwanger te worden.



groetjes anja

hallo allemaal,



ik had een vraagje en hoop dat iemand mij er mee kan helpen

ik ben 4 a 5 weken geleden 2 vergeten de pil te slikken in week1 achter elkaar op een dinsdag en woedag toen heb ik op woensdag aaf onveilige sex gehad.op donderdag kreeg ik opeens menstruatie pijn en ik verliesde donker rood bloed voor 4 dagen lang ik voelde me die dag zowieso noet lkkr in me vel nu ben ik dus 4 weken verder en heb ik een paar verschijnselen die overeenkomen met zwanger zijn



-harde onderbuik alsof ik me buik aanspan

-ik heb sins anderhalve week last van gevoelige borsten ze voelen ook wat groter maar ik heb nog geen last van me tepels

-puistjes ik heb nu al 3x achter elkaar puistjes gehad opme gezicht terwijl de laatse tijd er mischien ma 1 de 4 maanden heb

-ik heb puistjes op me decoloté meestal heb ik een paar pukkeltjes daar boven ma nooit tussen me decoloté en nooit zoveel

-honger hebben en vooral veel chocola

-ik merkte eergister dat cijfers intypen niet zo gemakkelijk ging een beetje dromerig was ik

-ik heb nu sinds vandaag last van opkomende menstruatie pijn heel lichtjes alsof ik het moet worden twerijl ik pas gister en gesopt met de pil.

-ik ben niet misselijk ma heb soms last van me maagzuur zolas gister bij aerobic alsof er een druk op me maag zat

-ik ben 2 weken geleden ook verkouden geweest ma dat heb ik waarschijnlijk van iemand anders gevat.



kan iemand mij vertellen of dit zwangerschapssymptomen zijn

ik wordt gek van het afvragen en nu vooral na vandaag :shock:



bedankt:D:D(K) [/b]

testen!!! Dat is de enige die je een antwoord kan geven! :-*

gewoon testen dan weet je het zeker.

Mijn eerste zwangerschapsverschijnselen begonnen 5 dagen voor me NOD, eerst had ik last van witte vlokjes in mijn urine. Ik kreeg krampen (al ruim voor me evt ongi dag dus) en pijn in me zij en een hele rommelige buik. Ook had ik wat last van hoofdpijn en licht misselijk.

Hallo allemaal,



Ik ben nieuw hier. Ik ben 18 jaar en wil eigenlijk volgend jaar aan de universiteit beginnen.



Nu heb ik ongeveer ander halve week geleden, aan het begin van de eerste week, drie keer de pil achter elkaar vergeten. (dus een te lange stopweek). De derde onbeschermde dag heb ik met mijn vriend gevreeen.



Sindsdien heb ik allemaal ‘vreemde klachten’



4e dag: duizelig (tegen het flauwvallen aan), misselijkeheid

daarna: vlagen van misselijkheid, vreemde geuren, geen honger, veel honger, geen zin in alcohol, steken in mijn onderbuik, dikke buik, moe.

gistere: misselijk en de hele dag met een echt griep gevoel op de bank gelegen.



Nu weet ik niet of ik deze symptomen serieus moet nemen, of dat ik ze mezelf aanpraat.

Is het te vroeg voor een test? Ik moet nog een week tot mijn volgende stopweek, daarna wordt ik normaal ongeveer 3 dagen later ongi.



Alvast bedankt voor de hulp :vlinder:



Liefs Wisha

ik zou gewoon een test doen als je bij je stopweek bent dan weet je het zeker.

24 juli had ik mijn laatste menstruatie, 8 aug. heb ik onveilige seks gehad. Ik heb begrepen dat je eisprong precies 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstratie is en dan de kans op bevruchting het grootst is… Als dit alles klopt, wanneer kan ik dan testen? :think:

ik zou eerst even wachten tot je nod dagen en als dat niet komt even een test doen

dankje! Ik dacht dit zelf al, maar hoopte dat er een mogelijkheid bestond dat het ook eerder getest kon worden… Nog eventjes wachten dan maar :roll:

Hej,



Ik ben vandaag alweer 8 weken en 3 dagen zwanger…

Heb vorige week een echo gehad…

Het is zo mooi om je kindje voor t eerst te zien en t hartje ziet kloppen…

Ik ho0p verder dat ik een mooie zwangerschp heb…



Liefs, Ammie

even een mooi plaatje voor de eerste zwangerschapsverschijnselen…



een kat… die nooit (bijna nooit) op schoot komt…

HeidY wat schattig! Dat deed een van onze katten ook. Normaliter komt die nooit bij mij liggen, maar was in de eerste weken van de zwangerschap niet bij mij weg te slaan, haha.



Groetjes,

Ireen :mrgreen:

Hallo dames, met uw permissie breek ik ff in, en ook ik voeg hier mijn "eerste verschijnselen"maar even toe!



Raar maar waar: Mijn eerste vermoeden kwam door het feit dat ik na een orgamse last kreeg van buikkrampen…dit was 3 dagen voor mijn nod.



En als niet een vriendin die net zwanger bleek erover had geklaagd, was ik er noooit opgekomen! Achteraf gezien had ik nog 2 tekenen:


  • verkoudheid waar ik maar niet vanaf kwam
  • behoorlijk ‘assertief’ zijn :lol:



    Ik testte op mijn NOD knalpositief, geen twijfel mogelijk :wink:

Jeetje wist niet dat er zoveel dingen waren en dat er ook nog een heleboel bij zitten waar ik ook last van heb / gehad :shock: :shock:



Niet normaal



Wie herkent het volgende:

Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad. Bij de zwangerschap van mijn zoon duurde het vrij lang voordat mijn test positief was, maar mijn hele lijf liet merken dat ik zwanger was.
Nu is in juni mijn spiraal eruit gehaald en heb ik sindsdien een regelmatige cyclus en was gister de dag dat ik ongi had moeten worden.... :think:
Ik heb last van onregelmatige stoelgang (moet er echt de tijd voor nemen) ik heb het continu koud, heb bloedneuzen, kramp in mijn onderbuik, lage rugpijn, kan om iedere scheet huilen, witverlies en nog een paar....
Ik wil vrijdag zo graag testen, maar ben bang dat ik te vroeg ben....

MamaHugo, ik herken jouw klachten wel, maar deze waren ook elke maand bij mijn ongesteldheid op komst aanwezig. Als je tot nu toe een regelmatige cyclus hebt gehad en gisteren ongi had moeten worden, kun je gerust vrijdag a.s. testen hoor.



Ik testte al positief een dag na de dag dat ik ongi had moeten worden, maar goed, dat is ook weer voor iedereen verschillend heb ik hier gelezen.



Succes, en laat even weten wat de uitslag was he (ons is nieuwsgierig).



Groetjes,

Ireen :mrgreen: