ik vind het mutsje echt heel klein eruit zien… (net zoals de kleertjes, jeetje is het kindje zo klein haha)
ohh mm te leuk!!!
mamaMarije wat lief!! :inlove: En idd Caris jemig dat die kleine mensjes echt zo klein zijn… :shock:
Werd ook al verteld door een aantal mama’s van tweede kindjes dat je eerste straks heeeeel groot ineens lijkt gni gni.
@Rhiannon wrote:
mamaMarije wat lief!! :inlove: En idd Caris jemig dat die kleine mensjes echt zo klein zijn… :shock:
Werd ook al verteld door een aantal mama’s van tweede kindjes dat je eerste straks heeeeel groot ineens lijkt gni gni.
Vooral als die grote nog in de luiers zit en je die enorme billen moet schoonmaken
@Tedski wrote:
@Rhiannon wrote:mamaMarije wat lief!! :inlove: En idd Caris jemig dat die kleine mensjes echt zo klein zijn… :shock:
Vooral als die grote nog in de luiers zit en je die enorme billen moet schoonmaken
jaaa dat zijn dan reusachtige billen :mrgreen:
En dankjulliewel, vond en vind hem ook erg lief :inlove: .
@Cariska wrote:
Ohhh wat een leuk shirtje! Die wil ik ook voor de buikbaby. Zijn ze nog te koop bij de Hema? Op hun site zie ik zn nl niet staan…
ja mijn hema heeft ze nog! Op site heb ik ze ook niet zien staan!
Hij staat er nog wel. Newborn, en dan babyshirtje van 4,95, als je daar op klikt komt ie eronder te staan en kan je hem kiezen
Jaaa dank je wel!! Ik heb hem net besteld. Hij is er jammergenoeg alleen nog in mt. 50 had hem graag ook nog in een grotere maat gehad. Maar heb m iig!!!
Ga morgen hier ook nog wel even op t dorp kijken, kan ik meteen kijken voor bijpassend broekje voor ukkie :mrgreen:
Wat ziet het er lief klein uit!
Bij mij hadden beide kids een eigen pakje.
Een maat 46 bij T.ommy, 3000 gram en ik gok 48 cm en bij N.oah ook maar die was 2700 gram en 45 cm, dus die paste ook in maat 42/44
Liefs Suzanne