eerste pakje baby

ik had voor Laura een pakje van filou met als tekst: glad to be a girl

nu in de uitverkoop hetzelfde pakje gevonden maar dan: proud to be a boy…

Laura had een mutsje op met dramaqueen van bambam,wil er nu nog eentje met king of trouble.

Als het pakje voor onze knul dan te klein is ga ik beide pakjes met mutsjes inkaderen…die komen dan in onze slaapkamer.

Dus ik zou sowieso voor een nieuw pakje gaan hoor!

Vind de jumpsuit geweldig :inlove: :inlove:

@Cariska wrote:

nee, en willen het ook niet van te voren weten!

Maar het word toch een jongen :mrgreen:

en I loooovvvvveeee de kleertjes

@kaya wrote:

@Cariska wrote:

Precies wat ik direct tegen haar zei toen ze hier die ochtend met de test voor de deur had gestaan :lol: (nou heb ik het wel nogal vaak fout :wink: ).

@mamaMarije wrote:

@kaya wrote:
@Cariska wrote:

Precies wat ik direct tegen haar zei toen ze hier die ochtend met de test voor de deur had gestaan :lol: (nou heb ik het wel nogal vaak fout :wink: ).

ik ook hoor :silenced: . Maar dochter K zegt het ook met volle overtuiging en bij mij had ze ook gelijk

Feetje heeft ook hele leuke 1e pakjes. Die pakjes zijn ook heel neutraal.

Prinsje heeft ook een pakje van Feetje aangehad. en dat pakje zit nu in de doos met spulletjes van hem.

@Kittycat wrote:

Ik denk dat ik zelf zorg dat ik een aantal verschillende pakjes heb die als eerste pakje kunnen. Vorige keer had ik uiteindelijk maar 1 pakje dat aardig paste. Er is toch niet exact te voorspellen hoeveel een kind weegt en dat kan dus uitmaken voor de maat.

Dat dus!!

Sowieso voor elk kindje een eigen pakje. Ieder kindje is immers uniek. En inderdaad leuk om te bewaren in de eigen doos.

En dan gewoon zowel in maatje 50 als 56 wat leuke eerste pakjes, dan zit je altijd goed!

Hier ook voor elk kindje een appart pakje.

Voor mijn kleinste meisje had ik later nog een 2de 1ste pakje gekocht, want we kregen te horen dat ze een flinke dame zou worden. Kleertjes maat 50 heeft ze veel niet van gedragen, en sommige die groter waren een aantal dagen. Dus ik zou ook voor indd ook voor 2 pakjes gaan in verschillende maten, kun je naderhand altijd nog beslissen welke je gaat gebruiken als 1ste pakje.

:inlove: Mijn mannetje had em ook aan met bijpassend vestje :inlove:

Jumpsuit!! Leuk.

Ik heb M. zn eerste kleertjes bewaard, maar bij een evt. volgende trek ik ze niet meer aan. Zijn M. zn kleertjes. ik ben nogal een emo-muts haha!

leukleukleuk setje :inlove: Hier hadden ze alle 3 een eigen 1e setje, ook een uni setje terwijl we bij alle 3 wisten wat het werd!

Elise had een pakje van petit bateau in maat 54 en was 3920, Jesse had een prenatal pakje ( met nijntjes erop, grijs ) in maat 56, maar dat viel erg klein. Hij was 4235. en Thijs had een pakje van BFC in 50/56 en hij was 4435. Ik zou maatje 50 halen, want het is zo leuk als een 1e pakje goed past ipv iets te groot is… en als hij/zij er na 1 week uit is… Ach, dan heb je het pakje voor de bewaardoos :inlove:

Super leuk setje dat voor een jongen en een meisje kan :inlove: Ik zou het wel ruilen voor een maat 50. Docherlief had dag 2 een pakje aan van de hema in maat 56 en dat was veel te groot. Zij was 51 cm en 3765 gram bij de geboorte.

Ook hier hebben allebei de kinderen een eigen eerste pakje gehad. Beeb drie krijgt ook weer zijn eigen eerste pakje.

Ik vind het een super leuk pakje voor zowel een jongen als een meid! :inlove:

Zou dit kindje een eigen eerste pakje aangeven. Zo heb je bij ieder kind een eigen herinnering als eerste pakje.

Wij hebben een pakje van de hema als eerste pakje, rood gestreept. Was vorige winter in de collectie. :inlove:

Hier ook alle kindjes een eigen eerste pakje. En een doos waar dat soort prullaria in gaan (moet alleen nog eens een leuke kist ofzo zien te vinden waar meer in kan en waar wat groter formaat in kan).

Maar ik zou de beslissing voor de maat laten afhangen van het geboortegewicht van TL. HIer twee grote kinderen gekregen die allebei geen maat 50 hebben gedragen. Bij Josephine nog wel gekocht maar na haar geboorte hebben ze gelijk 56 aan gedaan bij haar. Tristan was al te lang voor 50 (die was wel slanker maar al 56cm). Josephine was 4350 en 54 cm; Tristan was 4200 en 56cm.

ohhhh Marieke, thanks voor die foto! Ik ben overtuigd :mrgreen:

We wisten bij de 2e dat het een meisje was, dus sowieso iets nieuws gekocht. Anders had ik het denk ik wel leuk gevonden om hetzelfde aan te doen als bij de oudste, maar omdat het een meisje was wilde ik ook echt roze en meisjeachtig. Bij de oudste wisten we het niet, dus toen een neutraal wit pakje.

De maat weet ik niet wat handig is, want de oudste zat na 1 dag al in 56, terwijl we voor de jongste hals over kop nog kleertjes maat 50 moesten kopen, omdat ze de eerste weken maat 56 echt niet paste.

vandaag broekje en shirtje toch nog maar in maatje 50 gekocht, heb ik nu gewoon maatje 50 en 56, ach kost toch haast niets deze week!

:thumbup: Leuk meis en ze groeien zo snel van 50 naar de 56 daar heb je lekker wat langer plezier van dat pakje. :inlove: Heb je overigens nageaapt op het mutsje na want dat was uitverkocht. :stuck_out_tongue: Of het hier ook daadwerkelijk het eerste pakje zal worden weet ik nog niet, niets zo wispelturig als een zooi hormonsters natuurlijk. 8)

@Rhiannon wrote:

:thumbup: Leuk meis en ze groeien zo snel van 50 naar de 56 daar heb je lekker wat langer plezier van dat pakje. :inlove: Heb je overigens nageaapt op het mutsje na want dat was uitverkocht. :stuck_out_tongue: Of het hier ook daadwerkelijk het eerste pakje zal worden weet ik nog niet, niets zo wispelturig als een zooi hormonsters natuurlijk. 8)

even nagekeken en wij hebben spul er van in maat 62 en 68 en dan is het ook nog leuk hoor Rhi :wink: .

Oh ja… wij hadden een setje met katjes erop (niet als eerste pakje, maar wel 1 van de eerste) van de HEMA en het setje in maat 56 zat perfect, de muts eh… die was nogal eh ruim :shifty: . Weet niet of dat voor dit setje ook geldt, lijkt er wel heel erg op qua stijl, dus zou wel een ander (effen wit ofzo) mutsje erbij houden voor de zekerheid.

:angel: