Hee meiden,
Ik wil nog effe iets met jullie delen dat voor ons heel speciaal was / is.
Mijn hubbie (Bas) en ik hebben altijd wel open gestaan voor spiritualiteit, maar nooit eerder had een van ons “verschijningen gezien” en we hielden ons er ook niet mee bezig. Maar vanaf de dag van mijn miskraam (27 december afgelopen jaar) heeft mijn hubbie bijna elke dag een zwart vlindertje gezien, elke keer als hij het zag een paar seconden. Ruim een maand na de miskraam (6 februari), toen we besloten toch “officieel” afscheid te nemen, hebben we een knuffeltje op een mooie plek begraven en een ballon opgelaten. Op die dag heeft Bas het vlindertje nog één keer gezien (deze keer in het wit) en daarna niet meer. Dit vonden we allebei wel heel typisch. Daarna heeft hij het vlindertje een paar maanden niet meer gezien, tot op een paar weken geleden. Toen zag hij de vlinder weer bijna iedere dag (weer in het zwart). Elke keer fladderde hij weer een paar seconden en dan was ie ineens weer weg. Echter gisterenavond zag hij de vlinder weer, maar deze keer zag hij 'm letterlijk naar mijn buik toe vliegen, en toen ie mijn buik bereikte verdween ie. Raar hè! Een ding weten wij voor onszelf zeker; als ik deze maand aangeteld ben, heeft hij het zieltje van de kleine naar binnen zien gaan. Maar het is natuurlijk nog allemaal afwachten of die mooit theorieën van ons wel kloppen. We zullen het over een weekje weten…
Heeft iemand van jullie ook eens zo’n dergelijke ervaring gehad? Ik ben wel echt benieuwd…
:-* :-* Jen
nee niet meegemaakt maar vind het wel een mooie gedachten.
(hopen dat het raak is dan)
of bas ziet ze gewoon vliegen haha grapje
x inge
ik vind het een hele mooie gedachte en hoop het dan ook voor jullie
@jensie wrote:
Hee meiden,
Ik wil nog effe iets met jullie delen dat voor ons heel speciaal was / is.
Mijn hubbie (Bas) en ik hebben altijd wel open gestaan voor spiritualiteit, maar nooit eerder had een van ons “verschijningen gezien” en we hielden ons er ook niet mee bezig. Maar vanaf de dag van mijn miskraam (27 december afgelopen jaar) heeft mijn hubbie bijna elke dag een zwart vlindertje gezien, elke keer als hij het zag een paar seconden. Ruim een maand na de miskraam (6 februari), toen we besloten toch “officieel” afscheid te nemen, hebben we een knuffeltje op een mooie plek begraven en een ballon opgelaten. Op die dag heeft Bas het vlindertje nog één keer gezien (deze keer in het wit) en daarna niet meer. Dit vonden we allebei wel heel typisch. Daarna heeft hij het vlindertje een paar maanden niet meer gezien, tot op een paar weken geleden. Toen zag hij de vlinder weer bijna iedere dag (weer in het zwart). Elke keer fladderde hij weer een paar seconden en dan was ie ineens weer weg. Echter gisterenavond zag hij de vlinder weer, maar deze keer zag hij 'm letterlijk naar mijn buik toe vliegen, en toen ie mijn buik bereikte verdween ie. Raar hè! Een ding weten wij voor onszelf zeker; als ik deze maand aangeteld ben, heeft hij het zieltje van de kleine naar binnen zien gaan. Maar het is natuurlijk nog allemaal afwachten of die mooit theorieën van ons wel kloppen. We zullen het over een weekje weten…
Heeft iemand van jullie ook eens zo’n dergelijke ervaring gehad? Ik ben wel echt benieuwd…
Hoi
ik heb je verhaal gelezen en vind het zo mooi.Ik sta er wel voor open voor dat soort dingen en vind het zo mooi dat jullie dat hebben beleeft en zelfs nadat jullie een knuffel hebben begraven en een ballon hebben opgelaten dan komt die vlinder weer langs en dan in het wit heel leuk en meid ik hoop voor je dat het raak is
ik duim voor je
Liefs Indey
Diana weet je al meer??? Ik ga even zoeken want ik ben heel benieuwd
Dames voor eventuele interesse staat bij ‘contact’ helemaal onderaan in de lijst een ‘gezellig zweverig spiritueel topic’. Meet meiden die daar open voor staan. Jensie ik hoop dat het raak is voor je meis!
:-*
Groetjes
Ellen
Hee meiden,
Thanx voor jullie reacties. Op dit moment heb ik, lichamelijk gezien, niet echt het gevoel dat het raak is. Maar ja, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet, dus dat wil nog niks zeggen.
Zondag is mijn redday, maar aangezien ik vorige maand ook 2 dagen “te laat” was, en toch ongi geworden ben, wacht ik nu af tot volgende week woensdag. Als ik dan nog niet ongi ben, doe ik een testje. Dan ben ik ook zeker niet te vroeg meer met testen. Ik zit dan op dag 36 van mijn cyclus.
Thanx voor de tip, Ellen. Ik zet mijn verhaal ook zeker nog een keer bij dat topic neer.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
xx :-* xx Jen
Ellen, ik heb gezocht maar kan het topic niet vinden Waar staat het nou precies…?
:-* Jen
Kindje op komst forum index -> contact (staat helemaal onderaan)en dan het topic "een gezellig zweverig spiritueel topic’.
Ik zal hem even voor je (w)uppen
Groetjes
Ellen
Meiden, kheb nieuws: ik ben zwanger!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Het was heel onverwacht, want ik dacht dat het echt niet raak was deze keer. Een vriendin van me, die ook aan het proberen was, heeft vandaag ook al positief getest, en ik werd er wel erg nieuwsgierig door of het bij mij ook positief was. Ik had het niet verwacht, en nu al helemaal niet want ik moet eigenlijk zondag pas ongi worden. Dus ik was eigenlijk te vroeg, maar ik kon het niet laten om te testen. Eerst een digitale clearblue test gedaan, na een minuut stond er al onmiskenbaar “zwanger”, wat een verrassing. Maar omdat ik nog met ongeloof zat, heb ik nog een “normale” test gedaan van Kruidvat, en die gaf ook al een vaag streepje. Niet te missen dus! Maar ik ben nog wel een beetje bang, want ik heb al een keer een miskraam gehad, ik hoop zoooo dat het deze keer allemaal goed blijft gaan. En het vlindertje, dat was er dus niet voor niks!! En wat ik ook geweldig vind, is dat ik tegelijk met mijn vriendin zwanger ben. Zo tegelijk zelfs, dat we één dag na elkaar uitgerekend zijn! Ik hoop echt dat het bij ons allebei goed blijft gaan.
Nou, bij deze ga ik effe een nieuwe banner aanmaken en een nieuw gedichtje schrijven voor het onderschrift.
Meiden, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: ook voor jullie, dat het snel zo mag zijn!!
:-* :-* :-* Jen
Leuk zeg wat een goed nieuws, jullie zijn toch die mensen met dat verhaal over dat vlindertje? (aan het gedichtje te zien wel?) Nou dit vind ik wel heel speciaal hoor! Ik zou hte verhaal zeker goed bewaren of ergens inschrijven, leuk voor je kindje later. Veel succes in je verdere zwangerschap hoor en probeer er van te genieten.
Wat stom van me dat verhaal staat op de vorige pagina… sorry hoor.
Hee Teigetje!
Wij waren dat inderdaad, met dat vlinder-verhaal. Speciaal hè! Goeie tip om het ergens op te schrijven, gaan we zeker doen! En hoe is het daar?
:-* :-* :-*
Als die hoe is het daar voor mij bestemd is? :oops: Dan kan ik zeggen :slecht. Wat het zwanger worden betrefd dan he. Manlief was tijdens mijn ‘groene periode’ naar een festival, hij is nu wel terug maar ofdat het er voor deze keer nog van gaat komen, dat denk ik niet… Ik ben namelijk snotverkouden, koppijn, verstopte neus, echt niet gezellig, ik proef zelfs niet wat ik eet. :o
Die verschijnselen die ik vorige maand had daar heb ik nu geen last van.
Dus misschien dat het voor de volgende maand is hier? Als mijn vriendlief dan wat meer in huis is… anders kan het nog lang duren! :eh:
Baluh dat je vriend net onder je “groene periode” weg was…Maar dat je verkouden bent en zo, dat hoeft niet persé iets te zeggen hoor. Er zijn vrouwen die tijdens een griep nog zwanger worden…En wij dachten ook echt niet dat het raak zou zijn, want ik was rond de vruchtbare dagen heel erg gespannen. Meestal lukt het met teveel spanning ook niet, maar ik ben schijnbaar toch aangeteld… Dus je weet maar nooit! Ik hoop voor jou dat het toch nog net raak is geweest deze keer! Hou je me op de hoogte?
Ja ik zal hier bij tijd en stond wel eens iets posten over mijn ‘vorderingen’.
Gisterenavond hebben we toch nog rap een vlugge poging ondernomen maar ofdat het iets uitgehaald heeft dat zullen we pas over een dag of 10 weten denk ik. Ik heb al wel tegen mijn vriend gezegd dat we het vanaf volgende maand om de dag gaan doen en dat hij geen enkele dag meer weggaat! :lol: Dat was een grapje natuurlijk , ik zou het vlug beu worden zo om de dag denk ik, maar langs de andere kant als het met 2 pogingen meot lukken dan moet je ook geluk hebben…
Hallo iedereen!
Ik denk dat hier de rode duiveltjes op komst zijn, had net toch nogal een rare afscheiding en ik meen hier en daar een beetje lichtrozig dus ik denk dat ik vandaag mijn maandstonden nog krijg. Dus hier is het dan weer op naar de volgende ronde. Ik hoop toch dat het voor september nog raak is want dan mag ik stoppen met werken en kan ik mijn ‘kleutertje’ iedere dag zelf naar school brengen en gaan halen.
Hee Teigetje,
Ik wil je zeker geen valse hoop gaan geven, maar hou in gedachten dat dat rozig bloed ook een innesteling kan zijn…Als het vruchtje zich innestelt, kan het zijn dat ie een adertje of iets raakt, en dan kan je een heel klein beetje roze bloed verliezen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook, 4 dagen vóórdat ik eigenlijk ongi moest worden. Alleen een beetje bij het afvegen. Ben je ook niet erg vroeg voor ongi-bloed dan? Je moet toch over 3 dagen pas ongi worden, aan je banner te zien…? Klinkt mij in de oren als een innesteling, khoop het echt voor je!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Suc6!!! Hou je ons op de hoogte?
:-* :-* :-* Jen
Net zag ik weer niets op de wc maar had ik wel bijna diaree en dat heb ik ook wanneer ik mijn maandstonden krijg. Ach we zullen zien maar ik denk niet dat het deze keer raak is en ik heb ook niet zo’n ‘ik ben zwanger gevoel’ en dat had ik bij mijn vorige zwangerschap wel.
Normaal moet ik nog 3 dagen wachten op mijn ongi ja maar het zou best kunnen dat het wat eerder komt hoor want ik ben nog niet zo heel regelmatig sinds ik gestopt ben met mijn pil.
Nou ja, hoe dan ook heel veel suc6 :mrgreen: ik :thumbup: voor je
heey meiden,
Op het moment ben ik 2 dagen overtijd, uitgaande van mijn vorige cyclus. Ik heb een aantal dingen dat ik denk van tjaa…
hoofdpijn,
af en toe hartkloppingen
dorst
zin in koffie
minder eten (ben toch wel een snoeperd)
Jeuk, met name in de liezen en op de rug.
en mijn handpalmen zijn wat roder. Maar geen idee of dat eigenlijk al niet was. Durf niet te testen…
Maar echt gek er van wordt ik niet. Ik bedoel, vroeger testte ik al op mijn NOD, heb ik nu niet gedaan.