eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Spannend Janine, kben echt benieuwd !!

:-* Jen

Mijn gedacht van gisteren is dan uitgekomen, ik verrek intussen van de buikpijn. Wat is het toch zalig als je meer dan 9 maanden geen maandstonden hebt he… :smiley:

ooo net ongi geworden Teig? Echt wel sht !! :cry: Ik hoop voor je dat het volgende ronde wel echt raak is. Ik blijf ook voor jou door :pray: en :thumbup:

:-
:-* :-* :-* Jen

Hallo,

Sorry dat ik zomaar even kom ‘ínbreken’ maar ik wil graag zoveel mogelijk reacties horen en aan gezien hier een aantal meiden wel zwanger zijn en een aantal niet wil ik mijn vraag graag bij jullie neerleggen.

Ik heb nu sinds een week “last” van krampen/pijn in mijn buik. Ik kan niet echt zeggen dat het lijkt op mijn ongi gevoel. De ene keer wel maar de andere keer denk ik nee dit is het toch niet.Ook heb ik meer last van heldere afscheiding.

En ik vraag me af of het ook een teken zou kunnen zijn dat ik misschien toch zwanger ben??

Ik weet dat ik mezelf gek zit te maken met al die vragen en dat ik af moet wachten tot woensdag want dan is mijn nod.

Maar stiekum hoop ik dat iemand dit herkent.

Ik hoor graag van jullie!!!

Liefs

Hoi marie,

Ik vind het moeilijk om precies te bepalen of ik die buikpijn herken. Ik voel wel steken in mijn onderbuik, zowel links als rechts. En soms heb ik echt een ongi-buikpijn-gevoel. Dat had ik trouwens ook al toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Heldere afscheiding kan een teken zijn, maar hoeft niet… Je zult zowieso moeten wachten tot je nod, ookal is dat soms knap lastig. Ik weet het. Ja, soms kan je ook al een positief resultaat krijgen vóór je nod (dat was bij mij het geval, 2 dagen ervoor) maar als je dan negatief test weet je nog niks zeker, want het kan ook zijn dat je gewoon te vroeg hebt getest.

In ieder geval heel veel suc6, ik :thumbup: en :pray: voor je!

Laat effe weten als je meer weet, misschien krijgen we er dan wel een maart 2007 mama bij, I hope so.

Ja, dat zou wel eg leuk zijn he!!

Ik wacht nog maar even af. Morgen is mijn nod en als ik dan nog niet ongi ben. test ik donderdag misschien wel…

Spannend :pray: :pray: :pray:

Hier nog steeds niks te bekennen hoor.

Ik vind het wel spannend. Maar denk dat ik toch nog wacht tot morgen met testen…

ooo, echt spannend marie! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoi Jen,

Nou hier nog steeds niks. Heb met mezelf afgesproken :wink: dat ik morgenvroeg mag testen als de :twisted: :twisted: er nog niet zijn.

Ik hou je op de hoogte hoor!

Groetjes

Oh, en Jen …

Heel veel suc6 met je echo morgen. Laat je even weten hoe het was???

groetjes Marie

Is goed, laat ik zeker weten! :thumbup: Laat jij ook effe weten als je de test hebt gedaan? Kben echt benieuwd!! :pray: :pray: :pray:

:-* :-* Jen

Hoi Jensie,

Vanmorgen getest en… negatief. Maar toen ik de tester uit de houder haalde (digi test van clear blue) stond er wel een heel vaag dun 2e streepje. Zou het kunnen dat de test die nog niet ziet en ik met t blote oog wel, want de vorige keren zag ik dat 2e streepje nl niet.

Of maak ik mezelf gek???

Hoi marie,

Ik ben bang dat deze toch echt negatief is. Je mag daar namelijk helaas niet op af gaan, alleen op wat er op het venstertje staat. Maar er zit natuurlijk evengoed nog een kansje in dat je nog “te vroeg” bent. Officieel gezien ben je natuurlijk niet te vroeg, je bent een dag overtijd. Maar toch, sommige vrouwen krijgen pas na een week overtijd een positieve test. Ik hoop echt dat jij daar eentje van bent. :pray: :pray: Hou me op de hoogte, okee?

:-* :-* Jen

Hoi Jensie,

Hoe was je echo???

K ben zo nieuwsgierig!!!

Hier nog steeds geen ongi…

Liefs

Hee marie, de echo ging prima. Het vruchtje is weer een beetje gegroeid, maar ik moet mijn banner effe aanpassen. Ik dacht dat ik al op 6 weken en 5 dagen zat, maar ik zit op 6 weken 1 dag… Maar alles was goed, en het hartje klopte nog steeds :inlove: dus prima!

Ik ben zooo benieuwd voor je of je nu ongi wordt of niet…evengoed nog maar :pray: :pray:

Hoi Jensie,

Superrrrr dat je echo goed is!!! Enwat maken die paar dagen dan nog uit. Met je baby is alles goed!!

Hier nog steeds geen ongi. Nog wel krampen en redelijk wat afscheiding.

Oh, ik hoop t zo!!

Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik andere testen halen. En dan geen digitale meer :?

:-* Marie

Hoi hoi,

Gisteren getest met de gewone cb maar weer negatief :cry:

Maar ik kan nog te vroeg zijn, was bij de 1e nl ook zo maarja tegen beter weten in hoopte ik dat het nu misschien wel kon.

Maar ook nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted: te bekennen.

Wordt onrustig van dat afwachten maar er zit niks anders op. :?

Hoe is het met jullie meiden??

:-*

Sow wat een onduidelijkheid Marie! Hoeveel dagen ben je nu overtijd? En hoeveel dagen was je overtijd bij de eerste voordat ie positief was? Erg spannend hoor!

Hoi Jensie,

Ik ben nu 3 dagen over tijd.Maar moet eerlijk bekennen dat ik te ongeduldig ben met testen. Ik moet zekerhed hebben en weet dat ik bij de 1e ook pas na een kleine week (dacht 5dagen) positief testte.

Maar ik denk telkens: het kan nu anders zijn. Dus waag ik het erop.

Maar toch is de teleurstelling best groot.

Vanmorgen heb ik weer getest met de gewone cb. De negatieve streep bestaat uit 4 stippellijntjes. Nu zie ik als ik goed kijk (moet wel heel goed kijken hoor) 1 stippellijntje van de positieve streep.

Nu zit ik dus weer met de vraag of ik het gewoon te graag WIL zien of dat ik (net als bij de 1e) te wenig HCG in mijn lichaam heb.

Nu ben ik wel op t punt dat ik denk: als ik dan toch niet zwanger ben laat die :twisted: :twisted: dan maar komen. Heb ik in ieder geval zekerheid.

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt :?

Hoe voel jij je Jensie??? Ben je :sick: of juist niet???

Kus

Troost je: ik testte vanochtend met Apothekerstest heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag (bijna niet zichtbaar) een ministreepje.

Vanmiddag met digi-CB VET positief!!!