Hee marie,
Ik hoop echt dat ie positief is!! En als je nu met een digitale clearbluetest test dan? Dan zit je in ieder geval niet meer kloten met streepjes en zo maar heb je gelijk duidelijkheid (voor nu in ieder geval).
Ik ben zoooo benieuwd voor je!!
Met mij gaat ie goed. De kwaaltjes die ik een week geleden had, heb ik nu niet meer zo duidelijk. Ik was toen erg moe en had hele pijnlijke borsten. Nu zijn ze ook nog pijnlijk maar niet meer zo als vorige week. Moe ben ik nog steeds wel een beetje, maar dat komt denk ik eerder door het weer. Heel af en toe voel ik steekjes maar ook niet meer zo vaak als een week geleden. Misselijk ben ik gelukkig bijna nooit. En als ik het wel ben, is het een vlaagje en dan is het weg. Ik heb er wel vertrouwen in dat het nog allemaal goed zit, maar 27 juli weten we dat pas zeker, want dan heb ik de volgende echo (en gelijk de laatste bij de gynaecoloog, daarna alleen nog bij de verloskundige).
O ik ben zo benieuwd, hou me op de hoogte a.u.b…
:-* Jen
Hoi Veerle,
VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!! GENIET ERVAN!!!
Hoi Jensie,
Nou heb weer getest met de cb digitaal en weer negatief
Wordt er een beetje moedeloos van. Laat de :twisted: dan maar komen maar dat doen ze ook niet. :?
Weet een van jullie of het een goed of slecht teken is dat ik nog redelijk wat wit/gelige afscheiding heb???
Heb nog wel ‘krampen’ in mijn buik en soms ineens erge lage rugpijn. Trekt na een tijdje wel weer weg…
Oh, ik wordt er zo onzeker van…
Marie, je bent niet ongeduldig hoor, volgens mij is dat heel normaal wat jij doet. Ik heb ook nog weetikhoeveel testen in huis liggen, omdat ik het niet op kan brengen te wachten tot het zover is.
Ga anders even naar de HA, die kan een bloedtest voor je doen. Heb je iig zekerheid!
Hoi marie,
wit/gelige afscheiding en kramp en rugpijn kunnen zwangerschapstekenen zijn, maar ja…het hoeft niet. Echt baluh dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Het enige dat je nog kan doen is eventueel een bloedtest bij de huisarts (maar of dat meer duidelijkheid geeft weet ik niet, normaal gesproken zou je toch zeggen dat je 'n positief resultaat nu ook wel zou zien op een gewone urinetest) en voor de rest kan je alleen maar afwachten. Misschien blijft je ongi wat langer uit omdat je hormoonhuishouding (door wat dan ook) door de war is deze maand. Maar ik blijf voor je dat het toch nog raak is! Doe anders voor alle zekerheid een bloedtestje bij de huisarts, onder het motto; baat het niet, dan schaadt het niet. You’ll never know!
Ik weet hoe vervelend het is om geen duidelijkheid te hebben terwijl je overtijd bent, dus ik leef echt met je mee!
Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je dat je toch nog zwanger bent…
:-* :-* Jen
Hallo meiden,
hier nog steeds niks! Denk dat ik er morgen toch nog maar een testje tegen aan gooi en daarna, als t niet doorgezet heeft en de test negatief is, toch maar ff de huisarts bellen. Weet iemand hoelang het eventueel duurt voordat de uitslag van zo’n bloedtest er is???
ik ga namelijk binnenkort op vakantie en het zou wel fijn zijn als ik dan eventueel van te voren nog weet of ik alles van de bbq gewoon kan eten enzo. En uit de restaurants natuurlijk
:-*
Hee Mar !!
Spannend spannend spannend… De uitslag van zo’n bloedtest van de huisarts laat meestal (maar) 3 a 4 werkdagen op zich wachten. In sommige gevallen kunnen ze het met spoed nakijken en doorgeven, maar dat zou je dan effe kunnen vragen. Normaal gesproken moet je een paar dagen wachten. Wanneer ga je op vakantie? Is het al op een dusdanig korte termijn dat je de test niet meer kan doen dan? Ik hoop echt voor je dat je je duidelijkheid hebt voordat je op vakantie gaat (en ook voor mezelf, want ik ben echt heeel benieuwd :mrgreen: ). En wat betreft het eten op vakantie; ik weet niet waar je heen gaat, maar in de meeste landen kan je het voedsel van restaurants en zo gewoon eten. Alleen met kraampjes langs de weg en zo moet je uitkijken. :naughty: Het bbq-vlees is ook geen probleem, zolang het maar goed gaar is.
Laat je effe weten als je een test gedaan hebt? Wie weet staat er morgen wel een streepje
xx :-* xx Jen
Wordt nu toch echt een beetje moedeloos hoor meiden. weer een negatieve test vanmorgen!
Ik weet het echt niet meer. Ik heb met mijn hubbie afgesproken dat ik van het weekend nog 1x test, en als ik dan nog geen positieve test heb of ongi ben geworden, een afspraak maak bij de huisarts.
En jensie, ik ga vrijdagochtend vroeg op vakantie naar Frankrijk. En ik ben gek op kaas!!! Maar qua test zou dat dan net te halen zijn.
Ik hoop echt dat ik snel duidelijkheid krijg want dit is echt niks…
En Jensie bedankt voor het hopelijk helpt het me. het geeft me in ieder geval hoop. Dank je wel!!!
He marie,
Zucht… wat een gedoe he meid Ik weet precies hoe het is om behoorlijk overtijd te zijn maar steeds een negatieve test in handen te hebben, heeeel vervelend…
Wanneer vrijdagochtend ga je op vakantie, morgen al ?? Of volgende week vrijdagochtend? Wel nog effe doei zeggen voordat je gaat he…
Ik blijf gewoon voor je door hoor! Wie weet, je bent nog niet ongi… Maar ik hoop in ieder geval voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, dat is op een gegeven moment toch het enige dat echt belangrijk voor je is, je wil gewoon weten waar je aan toe bent!
In ieder geval wat positive vibes voor jou :: :: :**: en dat het maar snel duidelijk mogen zijn!
:-* :-* :-* Jen
hoi Jensie,
Nee ik ben er nog hoor. ik ga volgende week pas weg en dan voor 3 weken!! Lekker hoor. Hier nog steeds geen ongi.
Wel heb ik vandaag weer wat meer afscheiding. Net of ik doorlek, maar als ik dan naar de wc ga ik het heldere afscheiding. :oops: voor het gekke praatje. Ik test zondag of maandag nog een keer en als die dan negatief is dan bel ik de ha. Even kijken wat hij zegt.
Hoe voel jij je??? Ik hoop dat alles nog steeds super gaat en dat je je ook nog zo voelt!!
Hallo, hier ben ik nog eens!
Ik zie hier dat alles wel goed gaat bij iedereen?! Alleen dat lange afwachten bij Marie dat is dan weer minder natuurlijk.
Ik zag dat ik hie rop mijn banner nog een klein beetje in mijn ‘groene periode’ zit, op een andere banner ben ik er al 1 dag uit.
Vannacht werd ik wakker gemaakt door mijn kleine bengel en toen was ik precies wat misselijk, hee lichtjes maar hoor en deze morgen had ik dat ook nog. Voor de rest van de dag voel ik mij net alsof ik mijn maandstonden ga krijgen wat natuurlijk helemaal niet kan maar wat het dan wel is weet ik ook niet.
Jensie jij hebt op 7 weken ook al wat echo’s gehad zeg! Ik had mijn eerste pas rond de 12 weken en heb er in totaal hoop en al 5 gehad.
Ik vind het ook nu weer spannend om af te wachten hoor, vorige maand was er niks spannends aan omdat de kans dat het raak zou zijn wel heel klein was. Deze keer hebben we ons best nogeens gedaan :lol: dus hopelijk kan ik over een tijdje ook een testje doen.
Worden die testen hier niet een beetje te duur? Ik wil geen reclame maken hoor maar iik heb laatst een setje van 3 testen besteld via internet voor maar een paar euro, ik weet alleen even niet meer precies waar…matcare kan dat of zit ik nu helemaal mis?? :think: Nou ja even googelen en je komt er wel achter. Het is misschien wel een uitkomst als je veel test want anders wordt het toch een dure gelegenheid niet?
Alé tot een van deze…
Hee Teigetje en Marie!
Marie, fijn dat je er nog effe bent. Kben echt heel nieuwsgierig voor je :mrgreen: . Met mij gaat het goed, behalve dan dat de kwaaltjes steeds meer toenemen. Van de ene kant is dat soms vervelend, maar van de andere kant is het wel de bevestiging dat ik zwanger ben, dus dat is dan weer fijn… Komende donderdag hebben we weer een echo, ik ben zoooo benieuwd of ons kleintje weer goed gegroeid is. En ik hoop zooooo dat het hartje nog goed klopt … Heb je toevallig alweer een testje gedaan? Zo ja, en en en en ?? Of doe je de test morgen?
Hee Teigetje, leuk dat jij ook nog effe hallo komt zeggen!
Dat gevoel dat je ongi moet worden terwijl het daar nog veel te vroeg voor is, dat had ik dus ook, en anderhalve week later bleek ik zwanger te zijn… Ik zeg niet dat dat persé een teken hoeft te zijn, maar ik hoop het natuurlijk wel voor je!!
Wat betreft internet-testen; ik heb er niet echt goede ervaringen mee. Ik heb een paar keer die van babystart gehad, echt niet aan te raden want ze zijn echt onbetrouwbaar :naughty: Ik heb met die dingen al een paar keer positief getest terwijl ik toen echt niet zwanger was! Maar ik weet natuurlijk niet hoe die van matcare zijn, misschien zijn die wel okee… Het is inderdaad een hele kostenpost om veel testen te doen, maar dan weet je in ieder geval zeker waar je aan toe bent. De eerste test van afgelopen maand (waarmee ik erachter kwam dat ik zwanger was) was de digitale van Clearblue. Die heeft gewoon een display waar “zwanger” of “niet zwanger” op komt te staan. Geen gedoe met streepjes. Alleen een nadeel met die testen; het resultaat blijft maar een uur op het venstertje staan, daarna springt hij weg. Dus als je een positieve test wil hebben om nog een tijdje te bewaren, heb je aan die geen goeie. Ik heb dan ook daarna nog een gewone Clearblue-test gedaan en nog eentje van Kruidvat-merk. Dus heb ik nu 2 posi-testen om te bewaren…
Ik ijverig door voor jullie allebei!
Sorry meiden, Ben helaas ongi geworden. Bah en dat zo vlak voor mijn vakantie. Had gehoopt het minimaal 9 maanden niet te worden. Maar ik heb nu wel duidelijkheid.
Pufff wat is het hier warm zeg. ik ga snel weer wat verkoeling opzoeken.
Jensie, Heel veel plezier en succes bij je echo donderdag!!!
(ik weet niet of ik nog tijd heb om ff te komen lezen)
En teigertje ik ga heel hard voor je duimen!!!
xxx voor jullie allemaal
Hoi iedereen!
Oh jammer zeg dat je je maandstonden toch hebt gekregen!
Ik denk dat ik de mijne volgende week ook weer krijg hoor, alhoewel we toch aardig ons best hebben gedaan. :inlove: Het kan altijd beter natuurlijk maar we hebben meer pogingen ondernomen als anders.
Ik verlies wel wat slijm en straks zelfs zo’n hele draad (sorry voor het minder smakelijke praatje) maar ik zie geen veranderingen tegenover andere maanden.
Och we zullen wel zien maar op dit moment voel ik me toch niet zwanger en dat gevoel had ik de eerste keer alwel, zelfs voordat ik testte.
Dus kunnen we allebei weer op naar volgende maand! :mrgreen:
Hee marie, echt mega-baluh … Maar ja, ik weet hoe fijn het is idd om je duidelijk eindelijk te hebben. Daar ben ik wel blij om voor je… Maar ik hoop echt dat 't heel snel bij jou ook raak mag zijn, ik blijf voor je door en :thumbup: :thumbup: !
Evengoed fijne vakantie meid!
Teigetje, je weet maar nooit he! Ik en :thumbup: :thumbup: ook voor jou dat het nu dan toch zover is!!
Jensie, die Digi CB kun je er dan gewoon uitwippen en dan heb je toch een test met 2 streepjes om te bewaren.
Ja dat klopt, maar als het goed is staan bij die digi-clearblue altijd 2 streepjes, ookal geeft de test negatief aan. Je kan bij die digi-clearblue alleen maar uitgaan van wat er op het schermpje komt te staan, vandaar…
Jen
Joehoe, morgen is D-day! Vanmiddag voelde ik mij niet echt lekker, ik had geen buikpijn ofzo maar net zo’n krop in mijn keel en echt misselijk kon ik het niet noemen maar ook niet zo’n gevoel dat mijn maandstonden op komst zijn. Ik ben benieuwd maar ik dacht dat ik bij mijn eerste zwangerschap al wist dat het zover was voordat ik mijn nod had. Nu heb ik niet echt zo’n gevoel, al moet ik eerlijk bekennen dat ik deze middag even twijfelde, laat ons hopen he maar ik denk niet dat het deze keer wel raak is, we zullen zien.
Hee Teigetje, spannend!!! Ik voor je! Hou me op de hoogte hè!
:-* Jen
Misschien goed nieuws… ik kon het niet laten om deze morgen toch maar snel een testje te doen :oops: en jawel er kwam een 2de streepje, wel een licht maar er was er een. Ik had bij de eerste zwangerschap mee een dikke vette streep maar toen heb ik denk ik getest toen ik echt goed overtijd was. Dus misschien is het wel zover? Ik ga nog even afwacten en dna doe ik nog een test. Ik ben al wel ongeveer de hele voormiddag misselijk, had ik vorige zwangerschap ook niet. Veel last heb ik er niet van omdat het (nog) niet zo heel erg is.
Hee Teigetje!
Ik kan toch wel met een redelijk gerust hart zeggen: PROFICIAT!!! :dance: (tenminste, dat ligt eraan met welke test je getest hebt…zie iets verder in de mail…) Maar als er een vaag 2e streepje staat, ben je gewoon zwanger meid!! Vaag of niet, een streepje is een streepje, maakt niet uit hoe vaag hij is. Echt, ik had de vorige keer ook maar een heeeeeel vaag streepje, maar dat is echt positief hoor! :mrgreen: Ik heb het toen ook aan de ha en de vk nagevraagd, en die zeiden me allebei dat, als het negatief is, je dan helemaal NIKS moet kunnen zien… Als er al IETS te zien is, is je HCG-hormoon al sterk verhoogd t.o.v. normaal, dus moet je wel zwanger zijn!
Let echter op: ik hoop niet dat je de dipstick-test van Babystart of Romed hebt gedaan?? Die kun je via Internet bestellen en zijn heel goedkoop. Best mooi allemaal, maar die zijn dus NIET betrouwbaar! :naughty: De rest van de testen zijn allemaal goed betrouwbaar. Of je nu een merk-test hebt, of van eigen merk van de drogist of apotheek, die zijn allemaal even betrouwbaar! Als je niet zeker bent of je een streepje ziet staan of niet, is de Clearblue digitale zwangerschapstest ideaal :thumbup: . Die is wat duurder (20 euri voor 3 testen, ze zitten altijd met 3 bij elkaar) maar dan heb je geen gedoe meer met streepjes, deze geeft gewoon “zwanger” of “niet zwanger” aan. Daarmee ben ik er deze keer ook achter gekomen. Echter als je een test wil om te bewaren, dan moet je ook nog een gewone streepjestest hebben, want wat er op het schermpje komt te staan bij een digitale test, springt na een uurtje weer weg :?
Dussuh…met welke test heb je getest? Ben echt benieuwd…
:-* :-* Jen