eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Gefeliciteerd Maddy!!!

@bianca81 wrote:

Karin hoe is hetmet jou?

:thumbup:

Vandaag met arts gesproken, het kunnen drie dingen zijn,
  1. heftige eisprong
  2. zwangerschap
  3. spastische darm

Ga maar van het laatste uit, eisprong voel ik nooit dus lijkt me sterk, zwangerschap, zou wel willenmaar durf niet meer te hopen…

ow meid tjee wat spannend dan zeg, ikkan me indenken dat de durf er niet is om te hopen en tte denken aan een zwangerschap, laat ik dan maar duimen hihi :thumbup: :thumbup: heb je dat iig mee,

succes meid, :-*

Ik ben vandaag 1 dag overtijd, na meer dan een jaar proberen…erg spannend maar ik duf niet te testen! Ik voel dus echt helemaal niks…geen gevoelige borsten, geen hoofdpijn, ook niet ziek zwak moe misselijk etc etc… als ik daar op moet letten dan geloof ik niet dat ik zwanger zou kunnen zijn…maar goed …ik wacht nog tot maandag en dan ga ik testen!!

Cloudje, ik zie aan je banner dat het dit keer niet zo mocht zijn :cry:

Jammer, het was je gegunt.

:smiley: Hallo meiden

ik heb een vraagje he? ik heb al vanaf mijn eiersprong last van een opgeblazen buik nu ook smorgens nergens last van en tegen de avond begin mijn buik dik te worden en het is niet van het eten hahaahh want ik krijg het juist voor ik ga warm eten :shock: :? vind het toch raar en dan voel ik me ook beroerd. me borsten doen dan pijn en ben dan misselijk en heb geen eetlust :think: :think: en iemand wie de heledag honger heeft is dat RAAR

IS ER OOK IEMAND WIE ER LAST VAN HEEFT?

GROETJES MIEKIES :?

hallo meiden

:? ik raak echt in de war heb weer even wat symptomen word je niet goed van :roll: ik snap echt niet dat je lichaam je zo voor de gek houd nou als ik echt zwanger bent sta ik echt verbaasd pff moet je lezen

gevoelige borsten/tepels

vollere borsten

bobbeltjes op de tepelhof, worden er meer en groter)

aders duidelijker zichtbaar op borsten

opgeblazen buik

pukkels boven op mijn rug

sterker reukvermogen

jeuk

dorst

duizelig

hartkloppingen

meer zweten s’nachts

het warm hebben

slecht slapen al een week

geen koffie meer lusten

borrelende maag

misselijk

geen zin in eten

buikpijn onder in de buik afentoe

hoofdpijn

vaak plassen hoefde normaal s’nachts nooit

winderigheid

trillen

pukkels

beter ruiken

afbrekende nagels

emotioneler/ prikkelbaar/stemmingswisselingen

moe

meer zin in sex

vergeetachtig

groetjes miekies

hai meiden ik wil even bloedend tandvlees aan de lijst toevoegen …ik had dat behoorlijk toen ik zwanger was van thomas.en het scheen veel vaker voor te komen…

Onregelmatige stoelgang, hoort dat ook bij de symptomen??? ( geen obstipatie maar vooral veel vaker gepaard met krampen etc)

Bij mijn vorige zwangerschap (en nu ook, dus ik hooooop echt dat het weer raak is en deze keer alles goed gaat…) had ik:

-Gevoelige tepels

-Witte vlekjes op de tepels zelf

-Meer bobbeltjes aan de rand van de tepelhof

-Dorst

-Ontzettende zin in allerlei lekkers (eetbuien)

-Winderigheid

-Vaker plassen

Ik zit nu op dag 36 van mijn cyclus (op dag 33 een test gedaan, maar negatief) en mijn langste cyclus is 33 dagen geweest. Ik ben zooo benieuwd, please :thumbup: voor me meiden!!!

:-* Jen

:smiley: hee jensie mijn banner is ook 3 dagen over tijd

leuk zegt zitten wij allebei in spanning ik zal :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: voor ons allebei

groetjes miekies

Hee miekies,

Spannend hè! Ik heb afgelopen maand wel in het ziekenhuis gelegen met hoge koorts en een longinfectie, en daar heb ik toen antibioticum voor gekregen. Ze hebben ons toen geadviseerd om deze maand niet te proberen, omdat het antibioticum schadelijk kan zijn voor een vruchtje. We hebben die maand één keer sex gehad, op dag 22 van mijn cyclus. Ik dacht dus dat mijn ovulatie allang geweest was en dus niet zwanger kon worden. Maar die antibioticum schijnt je cyclus (met hoogstens een week) te kunnen verlengen, dus dat maakt de kans op een zwangerschap alleen maar groter, want dan kan het zijn dat mijn ovulatie later heeft plaats gevonden…Zucht, wachten, wachten, wachten…

Ik :thumbup: en :pray: ook voor jou, we houden mekaar up-to-date, okee?

Liefs Jen :-*

:thumbup: okee jensie i

k hou je op de hoogte heb de laatste dagen zo’n dorst bah messchien een beetje zenuwachtig :oops: en misselijk maar heel spannend :wink:

:pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor ons.

groetjes miekies

:smiley: goeiemorgen jensie hoe is het???

iets te zien van de :twisted: ik hoop het niet voor jou

bij mij tot nu ook niets heb wel last van dorst hebben en winderigheid :roll: en maagzuur heel erg maar je weet het nog niet

he? ben nu 4 dagen overtijd ik denk als er vanavond nog niets te zien is dat ik morgenvroeg even test ik zal voor ons :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: jensie

groetjes miekies

Ha miekies,

Ik word helemaal gek van die onzekerheid!! :wall: Vanmorgen nog eens een test gedaan, hartstikke negatief! Bij de dokter voor alle zekerheid nog eens, maar hetzelfde verhaal…Zucht, ik zit nu op dag 37 en nog steeds niks geen duidelijkheid! :?

Van de ene kant blijft mijn ongi uit, zijn er witte vlekjes op mijn tepels en wat meer knobbeltjes op de tepelhof en ik moet vaak plassen, van de andere kant die negatieve testen en ik ben nog zo fit als een hoentje, niks geen vermoeidheid…Ik vind het gewoon akelig, want ik weet niet wat mijn lijf allemaal met me doet nu en of alles gezond is…Dalijk bel ik naar mijn eigen dokter (spreekuur) en vraag ik of ik bloed mag laten prikken in 't ziekenhuis vandaag. Aan je bloed kunnen ze meestal nog wat duidelijker zien of de HCG spiegel gestegen is. Ik hoop echt dat dat me wat duidelijkheid brengt. Op dit moment maakt het me niet meer uit of de test positief of negatief is, we hadden immers deze maand geen zwangerschap in de “planning” maar een kleintje is evengoed gewenst…Het is nu de onzekerheid waar ik niet tegen kan, ik wil alleen maar weten waar ik aan toe ben…

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik hier zo’n heel verhaal met mijn beklag neerzet, sorry, ik moest het echt effe kwijt…

Ik zal voor je :thumbup: dat je morgen een positieve test hebt, ik moet helaas nog een paar dagen afwachten, hoe dan ook… (tenzij mijn ongi eerder komt wil dat zeggen)

Suc6 meid, Liefs Jen :-*

:smiley: :smiley: hoi jensie

nou ik vind het helemaal niet erg

afentoe heb ook zo’n gevoel van dat ik even van mijn af moet praten

en jou symptomen achja meid dat heb ik al bijna 1 jaar en nu is het wel dat ik last heb van moei zijn en hele erge maagzuur en veel plassen en ook dorst net dat ik de heledag al niets op heb :think:

maar ik heb me niet kunnen in houden ik heb om half 12 getest :oops:

het is :inlove: :inlove: positief …maar ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad en ik ben nu even overdonderd en bang ik ga om 2 uur nog even bij de dokter een testje doen en ik zal :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray:

voor ons

groetjes miekies

succes. klinkt wel goed. :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hee miekies,

Proficiat met je positieve test!! :dance: Voor mij is het, zoals ik al zei, nog effe afwachten.

In ieder geval suc6 met je zwangerschap! Wil je dat ik je nog effe op de hoogte hou van mijn situatie?

Liefs Jen

Miekies Gefeliciteerd :dance:

:dance: :dance: :dance: dankje wel meiden

ik kom net van de dokter en die test was ook positief :pray: :pray: nou maar hopen dat het dit keer goed gaat :smiley: :smiley:

zal :pray: :pray: voor jullie

groetjes miekies