ik heb er ook nog 1-tje…
ik krijg erg vettige haren aan het begin van de zwangerschap en na 10 weken dan begint t weer “normaler” te worden
Ik ‘hoop’ dat het er 1tje is anders zit ik voor niets met de pijn opgescheept :? .
*'t is daarbeneden helemaal rood (geirriteerd) en ik verlies meer afscheiding dan normaal.
Heeft iemand hier toevallig ook last van gehad?
en dames hoe zit dat nou
hoop blij nieuws , hier ook afwachten (zucht)
ik was wel te vroeg met klussen maar
ik heb wel een hele ligte ongi pijn naja pijn ken je het niet
eens noemen :inlove:
Ik ben al vanaf vrijdagochtend mega misselijk (vrijdagavond zelfs overgegeven!) en behoorlijk zere borsten (tepels). Vanmorgen getest,maar negatief.
He Jacqueline, wanneer is je NOD? Zolang er nog geen ongi is…
Ik duim nog voor je, hoor!
Hier een opgezette buik, pijnlijke borsten (manlief mag er niet eens naar kijken :oops: ), ontzettend veel dorst en veel naar het toilet.
Toch nog een negatieve test gisteravond…
Dames, succes!
Liefs, Tijgertje
Dat is juist het probleem…ik hen dus geen idee meer wanneer mijn NOD is! Ik had mijn cyclus behoorlijk op de regel, maar de vorige ronde ben ik ineens 2 weken overtijd gegaan, dus een cyclus van ongeveer 40 dagen. Ik zit vandaag op 37 dagen, dus als ik van 40 dagen uit ga heb ik te vroeg getest. Afwachten is wederom het enige wat we kunnen.
Jij bent dus ook overtijd? Spannend hoor…net wat je zegt, zolang er geen ongi is blijft er hoop!
Ik zal ook voor jou duimen!
dames ff een vraagje
ik las dat sommige vrouwen spierpijn hebben
ik heb na mijn avond eten ligte spierpijn bij me liesen
het is niet echt dat ik er last van heb maar ik voel het wel :lol:
en ik had gisteren het gevoel dat me broek te zwaar op me buik
zat , als dit een verschijnsel is hoor je dat dan heel de dag te voelen
of ken dit dan weer opeens op komen zeten
want nou heb ik nergens last van :think:
hallo meiden weet je ik begrijp het niet heb laatst een miskraam gehad had wel wat! symtomen maar voelde me niet zwanger en nu van af me klustyd dat was 24 jan. heb ik last van deze sympyomen wat de lichaam raar in elkaar zitten hier heeft ik last van:
afscheiding is wat cremerig en
gevoelige borsten/tepels
grotere borsten
aders duidelijker zichtbaar op borsten
opgeblazen buik
pukkels op rug
dorst
duizelig
hartkloppingen
meer zweten
het warm hebben
niet kunnen slapen
geen koffie meer lusten
borrelende maag
vieze smaak in de mond (ijzersmaak)
honger
misselijk
zin in lekkere dingen/eetbuien
hoofdpijn
vaak plassen
winderigheid
boeren
bloedneus
pijn in onderrug
pukkels
rode handpalmen
beter ruiken
afbrekende nagels
emotioneler/ prikkelbaar/stemmingswisselingen
moe
meer zin in sex
vergeetachtig
chagerijnig
sterk voorgevoel over zwanger zijn
minder concentratie nou wat vinden jullie hier van :think:
groetjes miekies
:shock: ken bijna ni mis zijn :inlove:
:shock: maar zo vroeg al moet nog 11 dagen!!!
weet het niet kan dat dan wel als je vorige maand een miskraam heeft gehad? dacht dat het dan wel weer een tydje zal duren dat ik zwanger zouy raken.
groetjes miekies (natuurlijk hoop ik erop dat het wel zo is )
Hoi Miekies,
Ik denk dat je nog hormonen in je lijf hebt van je vorige zwangerschap. Het schijnt te kunnen dat het even duurt voordat dat weg is.
Maar ik :thumbup: lekker met je mee dat het toch een zwangerschap is!
Liefs,
Inge
He meiden,
Ben nieuw en heb ook een vraagje. Had eigenlijk agfelopen dinsdag ongesteld moeten worden, omdat ik de afgelopen maanden steeds rond de 30 dagen zit met m’n cyclus. Nu heb ik sinds vandaag wat heel lichtbruine afscheiding bij het afvegen na het plassen. Ik blijf echter het gevoel houden dat ik zwanger ben… Is het mogelijk dat die bruinige afscheiding ergens anderd door komt? Ik heb trouwens gisteren een test gedaan en die was negatief.
Thanx X Nikki
:shock: nou had gisteren ongesteld moeten worden en dat dacht ik ook na dat ik in de middag had gevreen
en er was een beetje bloed te zien maar heb vanaf nu is er nog niets te zien??? opzicht wel een goede teken messchien oud bloed of contactbloed weet het echt niet me temp. is nog net als de hele week 37.1 dus ik wacht nog een paar dagen af okee
ik blijf nog :thumbup: :thumbup: en groetjes miekies
spannunt
wowwww miekies spannenddddddddd
Vraag;
ik heb sinds dinsdag een stekende pijn in mijn onderbuik, nog nooit eerder gehad. Mijn eerste reactie was dat ik een blinde darm onsteking had, temp is ook iets verhoogd. HA ( niet eigen HA) wist het niet zeker en wilde het uitsluiten zodat ik 's middags een echografie heb gehad, geen blindedarmontsteking en hij kon ook niets verdachts aan mijn darmen blaas, baarmoeder, eierstokken vinden ( verzekerde mij er wel van dat ik me geen zorgen hoefde te maken om zwanger te worden).
Eisprong zou rond die tijd plaats moeten vinden en zondag/ maandag is er geknuffeld. Heb nog nooit mijn eisprong gevoeld.
Nu mijn uiteindelijke vraag, heeft iemand ook wel eens steken in zijn onderbuik gehad terwijl ze (net) zwanger was, of dat de steken in de buik van de eisprong meer als 4 dagen duurt?
Kan ook heel goed zijn dat het wat anders is en ik mijzelf weer gek aan het maken ben, maar voel me echt beroerd, misselijk (zit erg hoog, alsof ik heel veel snot in mijn keel, hoef niet te braken) heb en mijn borsten beginnen ook gevoelig te worden
heb het nagekeken, het kan idd zo zijn dat je kramp heb in het prille begin van een zwangerschap. Tekst beschreef precies de klachten die ik heb. Maar toch bedankt voor het meedenken.
Heb gister een test gedaan en deze was licht positief?!? Maar ik had vannacht in bed zo’n opgeblazen gevoel en enorme kuitkramp in 1 been!! Ga over een week nog maar een keer testen! Ook ik dacht dat je ‘zwanger zijn’ wel zou voelen aan je lijf…maar ik voel me eigenlijk helemaal niet zo anders!
Karin hoe is hetmet jou?
maddy gefeliciteerd, succes met je zwangerschap, een licht positieve test is ook zwanger hoor :thumbup:
Hé iedereen,
Ik vertelde van de week over mijn licht positieve test, ik ben verpleegkundige en werk in het ziekenhuis, dus heb daar nogmaals een potje urine naar het lab gebracht…en ja hoor POSITIEF! Het komt bij mij eigenlijk nogal onverwacht, dus ben nog helemaal ‘confused’ en moet het gewoon nog even een plekje geven. Maar zoals mijn vriend zegt: niet gepland, maar wel heel erg welkom!
Ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat verlopen, ik houd jullie op de hoogte!
Liefs