eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Hallo allemaal,

Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik al ruim 10 dagen vermoed dat ik onverwachts zwanger ben. Ik ben al een tijdje met vlagen misselijk, zowel sochtends als vroeg in de avond (vooral van etensgeuren). Daarnaast vreselijk moe. Vrijdag na het werk direct gaan slapen (is niks voor mij) En heb dit weekend zomaar 13 tot 14 uur geslapen zonder te zijn wezen stappen.

Na een paar dagen kreeg ik een raar vol gevoel in mijn onderbuik. Haren zijn vreselijk vet.

Als ik dan alle andere symptomen bekijk hier herken ik er nog veel meer.

Ineens helemaal geen trek hebben terwijl het etenstijd is.

Zomaar een vreetbui op de raarste momenten hebben

Niet meer in slaap kunnen komen s’avonds

veel vaker moeten plassen, nu ook ineens snachts

Mijn vermoeden wordt alleen maar sterker na het lezen van al jullie symptomen. Door het feit dat we er niet mee bezig waren om zwanger te worden, weet ik zeker dat mijn lijf me niet in de maling neemt. maarja ik heb ook een tijdje lopen kwakkelen met mijn menstruatie, en ik ben ontzettend gevoelig voor hormonen, vandaar dat ik de pil ook niet meer gebruik sinds 4 jaar.

Jeetje lang verhaal. Het komt erop neer dat ik bevestiging zoek. Heb al twee testen gedaan maar beiden negatief, was ook anderhalve week te vroeg. officieel kan ik pas vrijdag 23 nov testen…

Hallo,
Ik ben helemaal niet bezig om zwanger te raken maar ik heb nu een aantal kwaaltjes waarvan ik denk dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn.
De kwaaltjes zijn:
* gevoelige onderbuik
* opgeblazen gevoel
* overal pijn soort spierpijn
* pijn in mijn lies en onderrug wat doortrekt naar mijn billen
* winderigheid en veel moeten boeren
* rare smaak in mijn mond soort van ijzersmaak
* vaak gehumeurd vooral tegen mijn partner, kan niet velen
* vlagen van misselijkheid maar niet veel
* veel moeten plassen

Ik had mijn periode in de week van 6-11 tot 12-11 moeten krijgen maar had in die week alleen maar last van een soort van licht bruine tot bruine afscheiding en op 16-11 kreeg in mijn periode en was niet zo heftig als normaal en duurde maar 2 dagen. Ik heb al testen gedaan maar die waren negatief. Missschien had ik wel te vroeg getest ik weet het niet.
Kan nu op dit moment nog niet naar de dokter omdat ik net verhuisd ben van A'dam naar Lelystad en ben dus opzoek naar een dokter hier.
Ben ik nou zwanger??? Ow ja ik slik de pil niet omdat ik er niet tegen kan en heb wel een ongelukje gehad tijdens het klussen :oops:

Alvast bedankt
Indootje

Hoi Indootje,

Nou wij zitten in hetzelfde schuitje, ook ik ben niet bezig zwanger te worden maar vertoon wel allerlei symptomen. Als ik jou verhaal zo lees en dan alle symptomen bij elkaar bekijk dan denk ik dat jij nu wel al een test kan doen. Want je schrijft dat jouw menstruatie niet echt een menstruatie was. In principe kun je testen als je een dag overtijd bent. Dus gewoon testen zou ik zeggen.

Ik moet helaas nog even wachten. Heb in mijn ongeduld al 2 x getest beiden negatief, maar ik ben ook veel te vroeg om te testen. ik verwacht vrijdag pas mijn menstruatie, maar al die rare symptomen die ik heb maken me onzeker…

Als ik zwanger ben zijn zowel mijn partner als ik er heel blij mee, als het niet zo is vinden we het ook niet erg. Maar als het niet zo is ren ik direct naar de dokter want ik voel me belabberd niet normaal meer.

Laat even weten als je getest hebt, ben benieuwd!

liefs

Angie

en indootje,

Heb je al een test gedaan?

De :twisted: :twisted: waren er gisteren dus dat zou betekenen niet zwanger. Heb meteen de dokter gebeld voor een afspraak. Ik ga mijn bloed laten testen voor die vreselijke moeheid. Misselijk ben ik nu al 3 dagen niet meer zo erg. Ben wel blij dat mijn onzekerheid nu weg is…

Indootje ik ben benieuwd weet je al wat?

Zoals jullie zien ben ik op basis van een 32 dagen cyclus al 15 dagen over tijd…

Maar ik voel me heel anders dan wanneer ik ongi moet worden, ik heb echt een raar gevoel in mijn boobs, dan links en dan recht een drukkend/kloppend gevoel.

En wat spierpijnachtige pijn in mijn buik rond mijn navel…

Kennen jullie dat gevoel en wat was het bij jullie?

PS. ik ga vanavond even testen…

Goh Tjeetje…15 dagen overtijd! En heb je nog niet eerder een test gedaan?

Wat een geduld zeg!!

Ben benieuwd…ik zal duimen!

Hallo iedereen,

Jeetje zo’n lijst met kwaaltjes is helemaal niet goed voor mij. Ik lijk wel erg veel dingen te hebben.

Ik ben iets te laat met de pil begonnen deze maand (ong 5 dagen later) :oops: en begin wel heel erg zenuwachtig te worden! :?

Ach, misschien wil ik het wel veel te graag… Pffff :smiley:

Groeten Esther

Zie ik het goed, Esther, ben je 35 dagen overtijd???

Hahahaha, ik zag het zelf ook later pas… :stuck_out_tongue: Dan was het wel duidelijk geweest!

Ik heb hem nu aangepast… :thumbup:

Hahahaha…ik vond het al vreemd.

Hallo,

Ik ben aan het schrijven bij de november stoppers ben daar gestopt met de pil, en over 4 dage ongesteld worden.

Ik heb nog niet veelk vershcrijnselen, vandaag iets rose bloed bij het afvegen…

Wat bedoelen jullie met jeuk? in de verschijnselen lijst?

Hoi ben hier ook nieuw op deze forum, en kom ook om de hoek kijken.

Zit nu ook in de derde ronde en mag over 8 dagen testen, ppff kan moeilijk wachten, maar zou wel moeten.

Wel heb ik mijn temp. bij gehouden en die is al 4 dagen erg stabiel, 37.4.

En nog niet zo hoog geweest, want vorige maand zat ik op zijn hoogst 37.1. en heb wat kramp achtig gevoel in mijn onderbuik net als ik je ongesteld moet worden.

En pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd al gehad voor mijn ongi.

Welkom Jaq! Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent! :thumbup:

Ikke de neuroot :silenced: …had nog een testje liggen en gisteren dacht ik, nou zou eens kijken, ohhh ik kon het niet laten pas 27 dec is mijn NOD dus heb mega te vroeg getest. :shifty:

En natuurlijk negatief.

Wel is mijn temp nog elke morgen 37.4 dus nu al 6 dagen en gisteren wat ongi kramp dus dacht al gelijk ah zou volgende week gewoon wel mijn ongi krijgen.

nog 6 dagen…en ik heb steken af en toe in mijn buik, en gevoelige tepels…

spannend!

ohh madame ik :pray: :pray: :pray: :pray: voor je!!!

meissie, jij met je zes dagen…heo gaat het>>>>

het gaat goed met mij dank je wel.

ik kan alleen niet zo goed tegen het wachten :roll: :wink: :roll: :wink:

hallo allemaal

ik heb 1 vraagje als je zwanger zou zijn

is er dan ook een zwangerschapssymtomen met veel pijn in de onderrug want daar heb ik zo’n last van???

groetjes miekies