Als ik gegeten heb, krijg ik erna enorme buikpijn en dat trekt wel weer weg, maar dan heb ik erna binnen een uur weer honger en niet een beetje. Zwangerschap verschijnselen of toch een iets met ongi te maken. Bah ik wil niet wachten met testen tot vrijdag, maar wil ook niet te vroeg testen, want donderdag kan ik gewoon ongi worden, dat is 14 dagen na de eisprong.
Zondag ga ik pas testen, want ik verdenk mijn lichaam ervan dat hij me in verwarring brengt en dat lukt te goed. Oke dat heb ik aan mijn eigen gedachten gang te danken, maar dit is voornamelijk door gekomen door die verschijnselen die je zo graag wil opmerken.
tja ik weet niet of mijn nieuwe nod gaat kloppen, want de ongi zet nog niet door, al 2 dagen op en paar druppels donkerbloed na helemaal niks, behalve wat slijm. Wel de ongi pijnen en sneller moe. Vreemd, heel vreemd. Woensdag nog niks veranderd is toch nog maar een test en anders even bij de dokter langs gaan.
Als mijn cyclus net als vorige maand 22 dagen is, dan ben ik dus al een week overtijd. Maandagmiddag heb ik een test gedaan en die was negatief. Toch heb ik last van gevoelige borsten/tepels, opgeblazen gevoel in mijn buik, een ongi gevoel/ buikpijn en ik heb last van winderigheid. Zal ik dan toch zwanger zijn? Maar dat zou dan wel heel snel zijn, aangezien ik half sept. gestopt ben met de pil.
Oei Pumba wat spannend. Met die klachten kan het (helaas) nog alle kanten op. Je weet misschien ook nog niet precies of je echt regelmatig bent omdat je pas gestopt bent. Ik zal in ieder geval voor je duimen.
Nou, ik heb vanmorgen nog een test gedaan en: POSITIEF!!! Ik ben dus zwanger!!! Echt ongelooflijk! Zo snel! Ik ben in sept. gestopt met de pil en 1 x ongi geworden en nu dus meteen raak. Maandag moet ik naar de HA. Ik ben zo blij, maar kan het hier op mijn werk natuurlijk nog niet zeggen, wil het eerst aan mijn (schoon-) ouders vertellen. Maar moest het even kwijt. :oops:
Nou dames ik zie der net dorst bijstaan… Loop al 2 dagen ieder half uur naar de kraan, word zelfs s’nachts wakker van de dorst :? Ik moet pas over een week denk ik ongesteld worden. Dus denk niet dat het met zwanger zijn te maken heeft Drink overigens al een paar weken minimaal 1,5 liter water omdat ik probeer af te vallen, dus kan toch niet aan te weinig drinken liggen.
De verzorgende in mij denkt nou meteen aan diabetes… waarom ben ik ook nie in de supermarkt ofzo gaan werken :doh: Kijk het maar effe aan, als het zo blijft en neem aan dat ik nie zwanger ben dan ga ik maar eens naar de dokter om suiker te laten prikken :think: (teveel weten is nie handig, haalt je van alles in je hoofd he) :mrgreen: Dat word dan nog wat als ik eenmaal zwanger word… :roll: :shock:
Kes, dat herken ik. Ik heb ook gewerkt als verzorgende en in mijn opleiding heb ik ook nog kraamzorg erbij gedaan (naast bejaardenzorg). Dus ik weet van het bevallen en alles ook veel te veel. :?