eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Nou spannend hoor. Volgens mij kun je ook 's avonds testen. Als je eventjes wacht tot je blaas goed vol zit dan moet dat toch wel geconcenteerd genoeg zijn?

Ik zal voor je duimen.

Liefs Moirah

Oei Welkom, spannend!!! Ik duim voor je…en voor mijzelf…en voor de rest natuurlijk!!

:thumbup: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbup:

oeh welkom ik duim voor je hoor!

:thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

en alle andere natuurlijk ook!

Hoe zit het met jou Smartygirl? Ik zie dat je al 4 dagen overtijd bent.

ik heb getest met 1 dag overtijd, maar was negatief!

kan zijn dat ik te vroeg heb getest!

dus ik test nu de zaterdag pas!

liefs

Wat goed dat jij zolang nog kunt wachten?

Liefs Moirah

tja anders kost het me handen vol geld als ik steeds testen ga doen!

het is moeilijk zo lang wachten, maar ik moet ook redelijk veel werken!

heb dus voldoende afleiding!

liefs

Ik vind het ook knap van je, maar ik zou dat ook doen, als ik vanavond of morgenvroeg negatief test en mijn ongi blijft weg zou ik ook pas een dag of 5 later weer gaan testen.

Spannend hier dus…

Ik vind het moeilijk om na te gaan wat zwangerschapsverschijnselen zijn, omdat het bij iedereen anders is. Maar ik hoop het voor jullie hoor!

Ik voel me de laatste dagen ook erg vreemd, maar zwanger kan (denk ik) niet, ik ben namelijk net ongi geweest!

Maar ik voel me een beetje slap de laatste tijd en mijn borsten zijn erg gespannen (doen niet echt pijn verder)! Dus ik weet het niet, zou je zwanger kunnen zijn wanneer je gewoon ongesteld bent geworden?

Ik ben trouwens deze keer ook lang ongesteld geweest (een hele week) en nu verlies ik nog steeds een beetje “oud” bloed!

Ook wel vreemd natuurlijk!

Nou tot gauw en succes!

LIefs,

Inge

Nou vandaag mijn ongi echt doorgezet. Wat ik niet kan verklaren dat ik 's ochtend een kwartier na opstaan tot 'smiddags 15.00 licht misselijk blijf, erg wisselende stemmingen heb, en me absoluut niet ongi voel. Nou ja de test gisteren was negatief ben nu ongi dus het zal weg niks zijn maar toch, je lichaam belazerd je gewoon, omdat je ontzettend graag zwanger wil zijn.

Hey Welkom

Idd daar lijkt het wel op!!!

Succes verder.

Ik vertelde gisteren mijn moeder dat ik nog steeds “oud/bruin” bloed verlies (al twee weken). Toen zei ze dat zij dat ook had toen ze zwanger was van mijn zus. Ze dacht ook dat het niet kon omdat ze ongesteld was geworden, maar ze bleek dus toch zwanger te zijn. Haar test waren ook heel lang negatief terwijl ze gewoon zwanger was.

Ik wil je geen valse hoop geven…maar wie weet!!!

nou hier vanochtend heel vroeg een negatieve test!

en nu heb ik het gevoel dat mijn ongi er toch aan komt :cry:

hij is er nog niet, maar van mij mag het nu komen, dan kunnen wij straks weer verder klussen!

liefs

ik moest in het begin heel erg boeren :oops: :lol:

Hahaha dat van dat boeren was bij mij samen met heel veel gapen en mijn goede humeur, (die ik dus nooit heb als ik ongi moet worden) de eerste tekenen.

Ik heb afgelopen Maandag de test gedaan en die was dus positief.

Nikita.

Gefeliciteerd Nikita!!

:smiley: hoi allemaal nou ik had me NOD gisteren en niets te zien tot ik vandaag ging klussen in de middag en het zag er uit als oud bloed beetje droog vond me vriend was een beetje koper bruin maar nu niet meer heb geklust om18.00 en nu is het 22.00 :think: :think: maar die verschijnsels heb ik ook?

-sterk gevoel van zwanger zijn-winderig-moe- heel veel plassen

hoofdpijn heeft ik nooit last van-geen zin in eten-misselijk-

-vieze smaak in me mond ijzer ofzo-borrlende buik-geen koffie meer lusten

slecht slapen-duizelig-warm hebben-dorst-sterke reukvermogen…van eten ruiken -pukkels op me rug helemaal onder :? -adders op me borsten -gevoelige tepels . pff ja heel veel dingen heb ik last van ik zal er van opkijken als nog ongesteld word maarja wie weet

groetjes miekies

Nou Miekies…als ik jouw verschijnselen zo lees, zou ik er ook van op kijken als je nog ongi gaat worden. Maar je weet maar nooit. Ik zal voor je duimen!!

:frowning: :frowning: nou vanmiddag is het erger geworden ,NIET erg veel gewoon een beetje doe nou al de heledag met 1 maandverbandje ,:think: als ik het normaal heb dan moet ik het elke uur of half uur verschonen.Ik weet het niet meer maar de verschijnsels blijven heb er nog steeds last van, ik heb nog steeds niet het gevoel van ongesteld zijn blijf misselijk,moe,geen honger geen zin in koffie enzo.weet het niet ziet het morgen wel als het nog erger wordt of dat hier bij blijf. :pray: :pray: bedankt voor je berichtje doet mij goed :thumbup:

groetjes miekies

Ik heb weer eens iets, ik weet niet op het met innesteling te maken kan hebben, maar gisteren en vannacht enorme pijn gehad in mijn buik/baarmoeder, dezelfde pijn als ik voel als ik enorm ongi ben. Nu is het bijna weg. Gisteren was het de 5e dag na de eisprong dus???

ik heb 24 oktober een beetje bloed verloren, dit kan wijzen op een innestelings bloeding nu is het weg.

Maar ben wel een beetje misselijk, en ik moet nog 7 dagen wachten voor ik iets meer weet