Uhhh sorry propje.
Maar met misschien een miskraam vind ik even niet zo een goede reactie.
Ik denk als je dat tegen mij had gezegd dat ik echt onzeker van werd.
Dat wou ik even kwijt.
hoi ikaa ik denk dat je het dan je het niet goed begrijpt. ik reageer op dat ze naar 31 dagen ongestel is geworden terwijl ze dacht dat ze zwanger kon zijn.
ik heb zelf een miskraam gehad met 25 dagen, ik was er van overtuigt dat ik zwanger was maar had nog geen test gedaan.
toen werd ik na 25 dagen ongesteld en heel heftig veel slijmverlies enz.
en zoals ik al zei het hoeft niets te betekenen dat je ongesteld bent geworden je kan zwanger zijn maar het kan ook betekenen dat je zoals 80% van alle vrouwen mee maken een vruchtje hebt gehad wat al in je cyclus is afgestorven.
hopelijk heb ik het zo beter geformuleerd
31 dagen is een normale cyclus.
En je lichaam kan verdomt je voor de gek houden.
Heb ik ook al een paar keer meegemaakt en getest en super negatief.
En 80% is veel hoor, want het is maar 1 op de 10 dus maar 10%.
Bij 25 dagen en geen test hoef je niet zwanger zijn geweest en niet elke menstruatie is gelijk.
Vooral als je gestopt bent met de pil.
Dus hoe weet je dan voor 100% zeker dat je een mk heb gehad als ik het vragen mag.
Zelf heb ik drie achter de rug waarvan 2 niet meer bloede dan op een menstruatie.
En maar 2 dagen bloede en dat ik bij 5 en bijna 6 weken was.
En bij 1 werd ik gecuriteerd waarvan ook maar 3 dagen van bloede.
Dat was toen ook niet heftig geweest dat bloede.
Maar goed ieder lichaam is anders en ik zeg het nogmaals je lichaam kan je echt voor de gek houden.
een standaard cyclus is tussen de 28 en 31 dagen.
sommige vrouwen hebben inderdaad een korte cyclus de ander een lange en een ander weer elke keer een verschillende.
ik heb gelezen bij de info van kindje op komst dat 80% van alle vrouwen zwanger is maar dit niet door heeft omdat het gewoon eindigt in een menstruatie.
ik hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb, zelf voelt dit voor mij gewoon als een vroege miskraam. ik had alle kwaaltjes die ik bij mijn andere zwangerschap ook had. ik heb ook nog een mk gehad met 7 weken en ik kan toch wel zeggen dat ik me net zo beroerd voelde.
ik heb alleen meer elende gehad omdat bij deze mk niet alles los kwam dus ik ook een lange bloeding heb gehad van een aantal weken.
ik weet dat een lichaam je voor de gek kan houden maar mijn lichaam heeft me daarin nog nooit in de steek gelaten. mijn menstuaties zijn standaard altijd het zelfde, zelfde dagen bloeding zelfde pijntjes/kwaaltjes en altijd zelfde cyclus en altijd rond de zelfde tijd van de dag.
de ene keer was dus echt heel anders, zeker weten kan je het nooit maar ik vertouw wel op mijn gevoel. en die zegt dat het een mk is geweest.
een cyclus is nog normaal tussen de 25 en de 35 dagen
korter of langer niet
maarruh zullen we terug gaan op zwangerschaps kwaaltjes :mrgreen:
dat vind ik een prima idee poeizie:)
we gaan deze week hopelijk in het echt voor de kwaaltjes moet donderdag ongesteld worden of niet
ja ik dus vrijdag :mrgreen:
een dag na mijn verjaardag
en ben donderdag t/m dinsdag vrij dus dan kan ik ergens in die tijd rustig een test doen niet :inlove:
dames, bij een postieve test even de kwaaltjes hierbij zetten he?
hihihihi als het gaat als dat ik zwanger was bij tygo dan kan ik niks neerzetten :mrgreen:
spannend hoor poeizee
zou wel een mooi verjaardagskado zijn.
hier zit man lief te zeuren of ik pleassseee vandaag een test wil doen hahaha wat een schatje he :lol:
heb hem belooft morgen ochtend een testje te doen hihi.
nu maar afwachten of hij positief is.
word wel met de dag moeier dussss wie weet
Heel erg moe zijn!!!
Ik ben 19 maart voor het laatst ongesteld geweest tot ongeveer 26 maart.
Nu ongeveer al 7 dagen erg last van zweten,duizeligheid,misselijkheid,moe,hoofdpijn,buikpijn,steken in rug,steken en lies en been krampen.
Maar het lijkt mij niet dat ik zo snel na mijn ongesteldheid zwanger zou kunnen zijn??
Groetjes Natascha
Nee, dan kan je nog niet zwanger zijn. Het zou kunnen dat je wel ongi bent geworden terwijl je al zwanger was, maar dat komt niet heel vaak voor. Wellicht is er een griepje op komst.
@cees77,
nee ik denk het ook niet,hoewel ik wel pukkeltjes heb tussen mij borsten terwijl ik dat nooit heb gehad,ook staan mijn borster strakker dan normaal.
maar ja eerst maar een skijken of ik overtijd wordt en dan zie ik wel meer.
Maar bedankt voor je antwoord.
Hoi meiden,
Ik weet dat een test de meeste duidelijkheid geeft, maar toch wil ik even hier mijn verhaal kwijt…
Op 25 februari heb ik mijn laatste pil geslikt, waarna ik een onttrekkingsbloeding had. 25 dagen later had ik mijn menstruatie.
Vanaf dat moment zijn we er voor gegaan en hebbeb we regelmatig geklust…
Nu heb ik van vorige week zondag tot afgelopen woensdag bruinverlies gehad en een dag echt bloedverlies, zonder stolsels… Deze bloedinkjes waren licht en voelde niet als menstruatie. Wel voelde ik onrust in mijn onderbuik, alsof er hardgewerkt werd…
Daarnaast kreeg ik ook last van maagzuur, ben ik op gekke momenten misselijk en kan ik extreme emotieswitches maken… Allemaal niet echt des mij…
Daar komt nog bij dat ik nu ook witdoorzichtig slijmverlies heb, anders dan anders…
Mijn vraag aan jullie is, of de kans bestaat dat dit eerste heel prille tekens zijn of niet…
Mijn banner is ingesteld op 28 dagen en dus niet op de 25 van mijn eerste cyclus.
Dank jullie wel alvast!
Het zou altijd lunnen, maar gelaas kan je lichaam je ook goed voor gek houden
Succes met afwachten tot je kunt testen
Ik ben regelmatig duizelig en heb het zelfs zo extreem grhad tot zweten aantoe en daarna heel moe en hoofdpijn
Ben vanmorgen wegens duizeligheid ook ziek naar huis gegaan
Mijn darmen zijn ook regelmatig aan het rommeleni
Onverklaarbaar blauwe plekken krijgen, is dat ook een aanwijzing?
Yvonne, ik hoop het voor je
ik heb nu al sinds 1 dag na mijn eisprong (zaterdag) buikpijn en licht misselijk.
Nu is het de eerst poging om een kindje te krijgen, dus waarschijnlijk is het meer spanning…
het zit helemaal onderin mijn buik, het voelt ook harder/strakker…
Maar goed als…
Even doorbijten
Hm…
Ik merkte het vooral aan de misselijke periodes in de ochtend.
Ook sigaretten smaakten me opeens niet meer, na 8 jaar te hebben gerookt. Dat was voor mij een hele duidelijke aanwijzing…
En verder: idd pijnlijke borsten!
En verminderde weerstand ; had meteen een zware griep te pakken.