Ontzettend emotioneel reageren, dat ik zelf niet begreep waarom ik ergens zo heftig op reageerde. Tot de positieve test een aantal dagen later… Die verklaarde ook de verschrikkelijke vermoeidheid…
Goedenavond allemaal,
Wat leuk om zo al die verhalen te lezen en spannend vooral, ik leef helemaal mee.
Ik ben een moeder van 33 en ik heb een dochtertje van bijna 10. Me vriend en ik zijn nu in de 3e maand bezig en ik word helemaal gek van alle symptomen die ik voel.
De eerste maand kon ik wel zweren dat ik zwanger was, pijn in me rug, tepels onwijs gevoelig, buik opgezet en ja, dat gevoel ken je natuurlijk. Nou niet dus! Ik had 5 testen gekocht en eindstand ben ik ongesteld geworden, echt een teleurstelling. Vorige maand nergens last van en nu WEER last van allerlei kwaaltjes.
Ik heb trouwens wel even een vraag misschien dat iemand mij kan helpen: ik zag op 12 juni een beetje bloed en wist dat mijn menstruatie kwam. De volgende dag weer niks en die dag daarna begon t ECHT. Aan welke datum moet je je houden? 12de of 14de?
Ik word echt gek van die onzekerheid want ik dacht dus dat ik afgelopen maandag me eiersprong had, had onwijs pijn in me lies, dinsdag aan de andere kant, zelf sex deed pijn. Woensdag ook nog pijn maar dan in t midden en net boven me vagina waar je rits van je broek zit, en vandaag nog steeds maar iets minder. En me tepels zijn gevoelig, niet leuk meer. Al een paar dagen.
Maar ja zoals ik al zei: maand 1 had ik dat ook pffff. En ik moet nog tot volgende week wachten. Hoe kan t toch dat je zulke syptomen krijg terwijl je (misschien) niet zwanger ben?
Groetjes Phoebe
Edit beheer: hoewel de foto’s erg mooi zijn kun je deze in het showforum plaatsen als je ze graag wil delen.
Hallo,
Sinds afeglopen vrijdag nacht had ik ineens wat licht bloed in mijn slipje.
Zaterdag was het wat roder en daarna wat lichter dit duurde ongeveer anderhalve dag.vandaag(maandag)een druppeltje lichtroze/bruin bloed gehad en wat bij het afvegen.
Kan dit een innestellingsbloeding zijn? als ik ongi ben is het veel meer en moet ik hele dagen een tampon dragen en heb ik buikpijn enzv.
Sorry maar toch jammer dat mensen hier andere dingen in zetten dan alleen (mogelijke) symptomen van een zwangerschap…
Ik zie het, foto’s zijn inderdaad voor het showforum :-*
Heel bizar, bloederig en gewelddadig dromen en ineens 3x per nacht naar de wc moeten (3 dg voor NOD).
In de winkel gewoon totaaaaaaaaaaal je pincode kwijt zijn :lol:
(Serieus mijn collega heeft dus voor me moeten betalen…)
Terwijl ik normaal bijna nooit puistjes had stonden, een aantal dagen voor mn NOD, ineens heel mn schouders en rug onder de puistjes :roll:
1x hoofdpijn
2x helemaal niets, alleen sterk gevoel dat het raak was…
Ik heb zelf erg het gevoel dat het raak is bij ons, maar dat weten we pas volgende week in het ziekenhuis bij bloed prikken. Echt heel erg spannend :roll:
Hetgeen waar ik last van heb is:
- veel plassen
- misselijk
- enorm hysterisch lachbuien :mrgreen:
- heb iets tegen vis :sick:
Eindelijk mag ik hier ook eens wat invullen:
Ineens geen afscheiding meer hebben! :shock:
Daarnaast nog veel moeten drinken vanwege zere keel en veel plassen.
Dacht ook dat ik misschien wel zwanger zou ziijn, of ik ben weer te ongeduldig,ben misselijk al de hele dag,en erg moe laatste week…moet vandaag of morgen ongesteld worden…dus heb al test gedaan…ja ja weet het veel te snel…maar gaf geen goed nieuws af… Dus zal morgen wel ongesteld worden…afwachten dus maar weer…en anders van de week maar weer testen…
@Yvonne77 wrote:
Eindelijk mag ik hier ook eens wat invullen:
Ineens geen afscheiding meer hebben! :shock:
Daarnaast nog veel moeten drinken vanwege zere keel en veel plassen.
dit heb ik dus ook…misschien komt er een keelontsteking aan? hoop het natuurlijk niet.
verder heb ik
rommelende darmen, vieze smaak in mijn mond (ook als ik net mijn tanden hebt gepoetst) lichte ongi-gevoel en steekjes in mijn lies
en voel me ook meer moe dan normaal. O ja en lichte rugpijn
Of het is aankomende menstruatie of zwanger???Het lijkt zo op mekaar
Ik heb het hier nog nooit gelezen maar:
pijn in je bil. Als je precies bij 1 bil in het midden met je vinger duwt, waar je voelt als je been heen en weer gaat (lekker onduidelijk) op dat punt een zeurderige pijn. En soms een steek dat opeens je been je in de steek laat. Ik denk zenuw pijn?
Ik kreeg het tijdens de zwangerschap van mijn 2e en bij de 3e wist ik niet dat ik zwanger was en had ik het direct! En pas met 12 weken nam die afschuwelijke pijn af.
Hopelijk hebben jullie er iets aan :mrgreen: