Ik heb me op dit forum aangemeld omdat ik eigenlijk wat vraagjes heb… en aan wie kan ik dit beter vragen dan aan ervaren vrouwen :dance:
Sins een week of twee heb ik last van een aantal dingen…
af en toe een droge mond& WAS draaierig(begon het mee, dacht dat ik misschien zuikerziekte zou hebben ofzo).
Pijnlijke tepels.
Witte vlekjes op de tepel.
Raar gevoel in mijn navel…
Als ik heb gegeten, heb ik geen voldaan gevoel.
vergeetachtig (maar dit was ik altijd al wel valt nu misschien meer op)…
Af en toe gevoel van een lichte blaasontsteking.
en twee dagen terug had ik wat lichte ongesteldheids buikpijn…
Mijn ongesteldheid is heel onregelmatig, dus ik weet niet precies wanneer ik nou ongesteld moet worden… maar ik weet dat ik rond 30juli voor het laatst ongesteld was.
Twee dagen terug zo’n goedkope 2 in 1 test gedaan van de kruidvat (1tje)… negatief… MOOI dacht ik, ben veel te jong, en het is nog echt niet de bedoeling een kindje te krijgen…
Maar deze kwaaltjes… waar komen die dan vandaan?:think:
Zou ik de test te vroeg hebben gedaan?
Mijn vriend blijft er op aandringen dat ik vanavond de andere test doe, wanneer dat negatief is, heb ik nog een Predictor, die je kan gebruiken 4 dagen vóór je NOD. Maar die bewaar ik denk ik nog even…
Wanneer de test negatief is, gebruik ik de Predictor op zaterdag of zondag. Lijkt jullie dit verstandig?
Ik weet 't niet meer :doh:
Zwanger worden is echt onze bedoeling niet, we wonen net samen en zijn beide nog student en krap bij cash. maar wanneer ik wel zwanger ben, is het kindje natuurlijk heel erg welkom!
Maar ik weet 't echt niet meer! Ik heb hier ook een aantal keer gelezen dat je lichaam je ook voor de gek kan houden… Dus wie weet!
gister dus die test gedaan, maar die gaf aan nix loos. wat moet ik nou… binnenkort weer test doen of wachten tot mijn volgende nod?
het vreet ontzettend aan mij/ons.
slik ook de etos vitamine zwanger worden, iemand daar ervaring mee?
Nope, heb het niet tegen jou . Ik heb als er een bevruchting plaatsvindt, altijd een ovulatiebloeding ongeveer 1,5 dag na m’n eisprong en niet als er geen bevruchting plaatsvindt… Noem dus alleen maar een eerste (mogelijk) zwangerschapsverschijnsel 8)
Het enige wat ik dit keer had was dat ik net na mijn eisprong zo slecht sliep, ik las s’ nachts gewoon wakker. Dat heb ik nu nog regelmatig maar gelukkig niet elke nacht meer.
Nog steeds niet ongesteld gewordenben nu op 22 dagen en weet ook niet wanneer ik het kan worden., wel al weken last van misselijkheid tijdens het eten,steken in mijn lies, buikpijn, hoofdpijn,erg moe,kramp in mijn kuiten.
het hoeft niks te betekenen dat je ongesteld bent geworden.
misschien was je wel zwanger heb je een miskraam gehad alhoewel je dat vast wel merkt. misschien toch maar een testje proberen of heb je dat al gedaan??
ook tijdens een zwangerschap kan je gewoon een bloeding hebben die geen invloed heeft op je zwangerschap