eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Hallo,

Ik ben nieuw hier :slight_smile:

Ik ben Karlijn, en ben 19.

Ik heb me op dit forum aangemeld omdat ik eigenlijk wat vraagjes heb… en aan wie kan ik dit beter vragen dan aan ervaren vrouwen :dance:

Sins een week of twee heb ik last van een aantal dingen…

• af en toe een droge mond& WAS draaierig(begon het mee, dacht dat ik misschien zuikerziekte zou hebben ofzo).
  • Pijnlijke tepels.
  • Witte vlekjes op de tepel.
  • Raar gevoel in mijn navel…
  • Als ik heb gegeten, heb ik geen voldaan gevoel.
  • vergeetachtig (maar dit was ik altijd al wel valt nu misschien meer op)…
  • Af en toe gevoel van een lichte blaasontsteking.

en twee dagen terug had ik wat lichte ongesteldheids buikpijn…

Mijn ongesteldheid is heel onregelmatig, dus ik weet niet precies wanneer ik nou ongesteld moet worden… maar ik weet dat ik rond 30juli voor het laatst ongesteld was.

Twee dagen terug zo’n goedkope 2 in 1 test gedaan van de kruidvat (1tje)… negatief… MOOI dacht ik, ben veel te jong, en het is nog echt niet de bedoeling een kindje te krijgen…

Maar deze kwaaltjes… waar komen die dan vandaan?:think:

Zou ik de test te vroeg hebben gedaan?

Mijn vriend blijft er op aandringen dat ik vanavond de andere test doe, wanneer dat negatief is, heb ik nog een Predictor, die je kan gebruiken 4 dagen vóór je NOD. Maar die bewaar ik denk ik nog even…

Wanneer de test negatief is, gebruik ik de Predictor op zaterdag of zondag. Lijkt jullie dit verstandig?

Ik weet 't niet meer :doh:

Zwanger worden is echt onze bedoeling niet, we wonen net samen en zijn beide nog student en krap bij cash. maar wanneer ik wel zwanger ben, is het kindje natuurlijk heel erg welkom!

Maar ik weet 't echt niet meer! Ik heb hier ook een aantal keer gelezen dat je lichaam je ook voor de gek kan houden… Dus wie weet!

HELP?!

GROETJES!

@thtje wrote:

icl?

heb je het tegen mij?

ik voel me nog niet echt okay… alles heel vaag

gister dus die test gedaan, maar die gaf aan nix loos. wat moet ik nou… binnenkort weer test doen of wachten tot mijn volgende nod?

het vreet ontzettend aan mij/ons.

slik ook de etos vitamine zwanger worden, iemand daar ervaring mee?

Nope, heb het niet tegen jou :wink:. Ik heb als er een bevruchting plaatsvindt, altijd een ovulatiebloeding ongeveer 1,5 dag na m’n eisprong en niet als er geen bevruchting plaatsvindt… :angel: Noem dus alleen maar een eerste (mogelijk) zwangerschapsverschijnsel :wink: 8)

Hmm, lastig allemaal :think:

Ik heb toen die avond de andere kruidvat test gedaan. Negatief.

Deze heb ik 's avonds gedaan, ik zag maar 1 streep… negatief dus, maar die ochtend ging ik nog eens kijken… ik weet niet waarom? Toen zag ik IN HET ZONLICHT héél licht een streepje… écht ZO licht, dat je heel goed moest kijken in de zon! Is dit een opdroog streepje? Lijkt mij wel toch? Want hij is echt HEEL licht… misschien zijn dat gewoon de kleurstoffen die erin zitten?

Zaterdag de test van Predictor gedaan. Weer negatief.

Maar ben nu nog steeds niet ongi. En voel me een beetje raar, niet lekker.

Elke dag lijkt langer te duren :cry:

groetjes.

het kan zijn dat je een latere eisprong hebt gehad

maar er zijn zat meiden die pas veel later positief testen

zou het even afwachten

goeiemorgen allemaal.

ik heb afgelopen zaterdag de test gedaan… en deze gaf aan Zwanger!!!

en ik heb de volgende symptonen opt moment:

• snachts slecht slapen, en soms klaarwakker.
  • urine andere kleur dan anders.
  • rommelende darmen.
  • opgezette buik.
  • snachts behoorlijk warm.
  • voor de rest nog geen klachten.

geen idee nog hoever ik heen ben… dat is wachten op de echo bij de huisarts over 14 dagen.

Ik had zondag een positieve test.

Mijn bijzonderheden:

• Vanaf vrijdag menstruatie achtige buikkrampen
  • steken in mijn borsten (en grotere borsten)
  • tintelend gevoel in mijn tepels :oops:
  • rommelende darmen
  • mijn haar werd veel sneller vet :think:
  • 's nachts wakker worden met een borrelende buik van de honger (dat heb ik normaal echt nooit).

Bij mijn eerste kindje had ik de volgende bijzonderheden:
  • erg vermoeide benen bij het opstaan (net of ik de avond ervoor enorm zwaar gesport had)
  • menstruatie achtige buikpijn

Zo zie je… elke zwangerschap start anders :mrgreen:

hmmmm kan je ook géén verschijnselen hebben als je toch zwanger bent?

@inkiepinkie80 wrote:

hmmmm kan je ook géén verschijnselen hebben als je toch zwanger bent?

en idd dat kan! zelf ondervonden! tjonge…

memo aan jezelf ? :mrgreen: :lol:

Ik durf het haast niet te geloven, maar ik begin ook sterk het gevoel te krijgen dat het deze keer raak is… :think: Drie weken geleden had ik mijn eisprong en ben nog steeds niet ongesteld. Vorige week op woensdag en vrijdag een zwangerschapstest gedaan, maar die waren beide negatief… :? Ik heb gistermorgen de huisarts gebeld en die zei momenteel niet zoveel voor mij te kunnen doen, dat ik nog maar een weekje af moest wachten en eind deze week nóg een test doen. Volgens hem waren alle testen wel goed betrouwbaar, dus was de kans groot dat ik idd niet zwanger ben. Maar toch blijf ik heel sterk het gevoel houden dat het wél zo is… Misschien ben ik eigenwijs of geloof ik gewoon liever wat ik WIL geloven, maar ik voel me echt anders dan normaal… :oops: Zo heb ik de laatste week echt hele heftige stemmingswisselingen, gevoelige borsten en afgelopen weekend was ik ook steeds misselijk. Nu had ik gisteravond een klein beetje slijmerige, lichtrode afscheiding. Maar dat zag er niet uit zoals menstruatiebloed er (bij mij) normaal uitziet :? Menstuatiebloed is bij mij altijd donkerrood en dit was meer helderrood of rozig. Het leek meer op een ander soort tijdelijke bloeding :? Het was ook maar eenmalig, nu is het helemaal over. Zou dat misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest? :think:

@Muisjuh1984 wrote:

Ik durf het haast niet te geloven, maar ik begin ook sterk het gevoel te krijgen dat het deze keer raak is… :think: Drie weken geleden had ik mijn eisprong en ben nog steeds niet ongesteld. Vorige week op woensdag en vrijdag een zwangerschapstest gedaan, maar die waren beide negatief… :? Ik heb gistermorgen de huisarts gebeld en die zei momenteel niet zoveel voor mij te kunnen doen, dat ik nog maar een weekje af moest wachten en eind deze week nóg een test doen. Volgens hem waren alle testen wel goed betrouwbaar, dus was de kans groot dat ik idd niet zwanger ben. Maar toch blijf ik heel sterk het gevoel houden dat het wél zo is… Misschien ben ik eigenwijs of geloof ik gewoon liever wat ik WIL geloven, maar ik voel me echt anders dan normaal… :oops: Zo heb ik de laatste week echt hele heftige stemmingswisselingen, gevoelige borsten en afgelopen weekend was ik ook steeds misselijk. Nu had ik gisteravond een klein beetje slijmerige, lichtrode afscheiding. Maar dat zag er niet uit zoals menstruatiebloed er (bij mij) normaal uitziet :? Menstuatiebloed is bij mij altijd donkerrood en dit was meer helderrood of rozig. Het leek meer op een ander soort tijdelijke bloeding :? Het was ook maar eenmalig, nu is het helemaal over. Zou dat misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest? :think:

Dat lijkt er wel op!! :lol: Ik hoop het voor je. :pray: :pray:

Hier een aantal symptomen die ik had:

-Pijnlijke borsten

-Ijzersmaak in mijn mond

-Veeeel pukkels

en tsja achteraf gezien wist ik gewoon dat ik zwanger was, ookal was mijn vroege zwangerschapstest negatief ik wist het gewoon!

en idd mijn gevoelens klopte

Ben nu inmiddels 10weken en 6 dagen!!

Kun je ook slijmslierten hebben als mogelijke zwangerschapsverschijnselen?

kan… :slight_smile:

Denk ook wel dat dat kan idd…

Hier ook heeel vaak wezen neuzen, mijn symptomen waren;

• 1 week voor nod 's nachts ontzettende kuit- en teenkramp, dit had ik nog nooit meegemaakt.
  • opeens moest ik dikke sokken aan in bed, mn voeten waren (en nog steeds) zo koud, dat manlief ze niet meer warm kon maken :mrgreen:
  • meer moe als anders

Het enige wat ik dit keer had was dat ik net na mijn eisprong zo slecht sliep, ik las s’ nachts gewoon wakker. Dat heb ik nu nog regelmatig maar gelukkig niet elke nacht meer.

Nog steeds niet ongesteld gewordenben nu op 22 dagen en weet ook niet wanneer ik het kan worden., wel al weken last van misselijkheid tijdens het eten,steken in mijn lies, buikpijn, hoofdpijn,erg moe,kramp in mijn kuiten.

In afwachting

testje er tegen aan gooien? :wink:

Vandaag na 31 dagen ongesteld geworden :frowning:

het hoeft niks te betekenen dat je ongesteld bent geworden.

misschien was je wel zwanger heb je een miskraam gehad alhoewel je dat vast wel merkt. misschien toch maar een testje proberen of heb je dat al gedaan??

ook tijdens een zwangerschap kan je gewoon een bloeding hebben die geen invloed heeft op je zwangerschap