ik zat al helemaal Na-Ovulatie-Datum te denken. Mijn cyclus is heel erg onregelmatig, ergens tussen de 28 en 32 dagen. Ik geef nog borstvoeding, ik weet niet of dat uitmaakt. Maar de onveilige seks was wel ongeveer rond mijn eisprong. dag 14/15 van mij cyclus. Nouja we zien wel. In ieder geval bedankt voor je reacties!
graag gedaan, ik hoop voor je dat de uitslag straks is wat je wilt posi of negatief!!laat je het nog even weten??
LIefs
Hmmm, sommigen van de “kwaaltje” komen mij wel bekend voor… Maar we zullen zien of mijn lichaam me voor de gek houdt of niet. Ik hoop van niet, maar ben bang van wel. Heb vooral veel “bandenpijn” gehad gisteren. En het ene moment misselijk en toch kunnen eten…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoop voor je dat het ‘‘raak’’ is meid!!
Liefs
Hey allemaal hier ben ik weer,
Even een vraagje, vandaag ben ik 3 dagen overtijd even met de gyna gebeld vandaag en het is het verstandigst om eind van de week pas een zwangerschapstest te doen, alleen was ik vergeten te vragen of het normaal is dat je soms buikpijn hebt, het voelt alsof je ongesteld wordt, maar dat wordt ik dus niet, buikpijn duurt ook maar 1 of 2 minuten elke keer.
Liefs Natasja
Spannend Natasja, het klinkt positief maar tja helaas kun je dat alleen maar zeker weten door een zw test te doen
Ik duim voor je dat het raak is
Tigru: ik duim voor je dat het raak is
Vieuwww gelukkig klinkt het positief ik wacht nog ff met een test doen, hopelijk is er dan genoeg van dat hormoon gedoe zodat ie in 1 keer goed is de test
Ik vind het ook spannend voor je Sabine :mrgreen: Me duimen draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Eindelijk mag ik hier ook meeschrijven :dance:
Mijn symptomen zijn tot nu toe bij 5 dagen over tijd:
Gevoelige tepels,
Borsten staan anders dan normaal(kan ik niet goed uitleggen)
Gigantisch trek in fristi :drool:
Honger gevoel hebben, maar daar ook misselijk van worden
Diarree
Vieze smaak in mijn mond
Katten willen steeds bij me liggen
Hoofdpijn
Moe zijn
Voor ik wist dat ik zwanger was, keek ik een keer in de spiegel en mijn gezicht zag er heel anders uit. Veel zachter, lijkt wel.
Ook had ik rond de tijd dat ik ongesteld moest worden, wel krampjes maar geen bloedverlies.
Ik had ook geen innesteling bloed :think:
Nog een nieuwe:
niks voelen.
Voor de vakantie getest, en een negatieve test verwacht. Bleek toch positief te zijn. Dus hier geen symptomen. Nu ongeveer 8 weken zwanger en heel af en toe een klein beetje misselijk en moe. Voor de rest niet.
@topper2008 wrote:
Nog een nieuwe:
niks voelen.
Voor de vakantie getest, en een negatieve test verwacht. Bleek toch positief te zijn. Dus hier geen symptomen. Nu ongeveer 8 weken zwanger en heel af en toe een klein beetje misselijk en moe. Voor de rest niet.
Heerlijk toch? Hoewel die zwangerschapsverschijnselen natuurlijk ook we bevestigend werken.
Bij mij is het helemaal raar.
Had ongeveer 1,5 week lang zwangerschapsverschijnselen, maar toch ongesteld geworden toen ik NOD verwachtte.
Nu nergens last meer van, alleen vermoeid, maar dat komt door de bloedarmoede die ik sinds kort heb.
:eh:
hallo everybody
ik zit erg in 2 strijd… ben sinds zondag ongesteld geworden… maar het duurde maar even, en nu heb ik sinds paar dagen zo’n opgezette buik, en winderigheid… en zo nu en dan misseljik gevoel in de keel… en als ik ga plassen, dan komt er niet heel veel uit.
wat moet je hier nou mee?
heeeft iemand hier ervaring mee?
of moet ik toch langs ha gaan?
Hoi thtje,
Ik had een opgezette buik vanaf het moment dat waarschijnlijk de innesteling plaatsvond. Winderigheid, rommelende darmen en net als jij een misselijk gevoel in mijn keel :sick: . Krop in mijn keel noemde ik het maar haha.
Heb je al een test gedaan? Kan nooit kwaad. Dan weet je het maar… Misschien krijg je wel leuk nieuws!
thnx voor je reactie… die krop in de keel had je die constant?
want dat is nu sinds gister niet echt meer het geval. wel dat ik zo nu en dan denk jakkes ik ben ff niet lekker, vandaag opt werk ook warm… en dan weer ff koud, hele vage dingen allemaal.
maar ja test kan nu nog nix zeggen lijkt mij…
Hoi,
Heb mijn oude account weer terug dus geef via deze nu antwoord ipv umizoomi!
Nee die krop had ik niet constant. Af en toe een uurtje en dan zakte het weer af om vervolgens een paar uur later weer terug te komen.
Het verschilt per dag. Gisteren was ik bv alleen moe en had ik nergens anders last van. Vandaag buiten moe ook weer die krop…
hey pearl
ik werd vanochtend wakker, en voelde me klam, en als ik me omdraai duizelig… dus ik dacht gooi er testje tegenaan, maar er is volgens de test nix loos… hmm hier wordt je onzeker van.
dus gaat hier met ups en downs
ovulatiebloeding vlak na eisprong/bevruchting 8)
icl?
heb je het tegen mij?
ik voel me nog niet echt okay… alles heel vaag
gister dus die test gedaan, maar die gaf aan nix loos. wat moet ik nou… binnenkort weer test doen of wachten tot mijn volgende nod?
het vreet ontzettend aan mij/ons.
slik ook de etos vitamine zwanger worden, iemand daar ervaring mee?
breek ff in
meiden, heb jullie hulp nodig bij mijn poll
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4629262#4629262
thank voor een momentje van jullie tijd :-* , en sorry voor het storen :oops:
breekt weer uit