eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Jeej! Wel super dat je zo gauw zwanger was. Wij zijn al bijna 2 jaar bezig en sinds vorige week dus eindelijk een eisprong en dan nog 2 eitjes ook :D:D:D. Ik hoop dat ik vlgnd week positief test, anders begrijp ik niet waarom ik niet menstrueer…dat zien we dan wel weer. Nu maar afwachten :think:

@NatasjaSabine wrote:

Jeej! Wel super dat je zo gauw zwanger was. Wij zijn al bijna 2 jaar bezig en sinds vorige week dus eindelijk een eisprong en dan nog 2 eitjes ook :D:D:D. Ik hoop dat ik vlgnd week positief test, anders begrijp ik niet waarom ik niet menstrueer…dat zien we dan wel weer. Nu maar afwachten :think:

Jeetje… Wat moet het een hell zijn zeg voor jullie :frowning: Jullie willen graag maar het wilt niet lukken… Ik snap hoe onzeker dit nu voor jou/jullie is dat je eindelijk te horen kreeg dat er 2 eitjes open waren maar nu maar niet te weten kom of je nu zwanger bent… Tis helaas niets anders dan afwachten tot na het weekend en opnieuw testen…

jah, we wilde het graag maar half jaar gewacht tot we op vakantie’s zijn geweest en uiteindelijk zijn we ervoor gegaan maar dat het in 1 x zou gaan lukken hadden we niet verwacht…

Dus ik gun het jullie ook van harte :pray:

@Mariiyelle wrote:

@NatasjaSabine wrote:

Jeetje… Wat moet het een hell zijn zeg voor jullie :frowning: Jullie willen graag maar het wilt niet lukken… Ik snap hoe onzeker dit nu voor jou/jullie is dat je eindelijk te horen kreeg dat er 2 eitjes open waren maar nu maar niet te weten kom of je nu zwanger bent… Tis helaas niets anders dan afwachten tot na het weekend en opnieuw testen…

jah, we wilde het graag maar half jaar gewacht tot we op vakantie’s zijn geweest en uiteindelijk zijn we ervoor gegaan maar dat het in 1 x zou gaan lukken hadden we niet verwacht…

Dus ik gun het jullie ook van harte :pray:

Was gestopt met de prikpil en werd maar niet ongesteld, dus na een jaar naar de gyna doorgestuurd en toen kwamen we erachter dat ik geen eitjes had en met medicijnen begonnen en afgelopen maand had ik dus 2 eitjes! Helemaal goed nieuws natuurlijk. Nu wordt ik dus niet ongesteld en dacht dan is de test nu vast positief, maar helaas, weet ook wel dat het misschien nog te vroeg daarvoor was om te testen. Wacht volgende week af, dan ben ik ruim een week over tijd. Kreeg juist 2 weken terug te horen dat ik tante wordt, mn broers zn vriendin was ook in 1 keer zwanger, voor hun super, maar ik baalde enorm. Het zal vast goedkomen met ons :roll: . Jullie hebben ook al kinderen? En nu ben je weer zwanger?

@NatasjaSabine wrote:

Was gestopt met de prikpil en werd maar niet ongesteld, dus na een jaar naar de gyna doorgestuurd en toen kwamen we erachter dat ik geen eitjes had en met medicijnen begonnen en afgelopen maand had ik dus 2 eitjes! Helemaal goed nieuws natuurlijk. Nu wordt ik dus niet ongesteld en dacht dan is de test nu vast positief, maar helaas, weet ook wel dat het misschien nog te vroeg daarvoor was om te testen. Wacht volgende week af, dan ben ik ruim een week over tijd. Kreeg juist 2 weken terug te horen dat ik tante wordt, mn broers zn vriendin was ook in 1 keer zwanger, voor hun super, maar ik baalde enorm. Het zal vast goedkomen met ons :roll: . Jullie hebben ook al kinderen? En nu ben je weer zwanger?

Prikpil heb ik ook gehad… half jaar lang maar wat vond ik ze waardeloos… Ik werd dik… kwam veel kilo’s aan dus ben ervanaf gegaan en weer aan de pil gegaan maar na de pil besloot ik voor mirena te gaan 2.5 jaar lang en sinds vorige jaar eruit.

Mja… Ik ken dat gevoel want in April kreeg ik te horen dat mijn zus zwanger was… Inmiddels als bevallen van een zoon maargoed… Ik had geen baalgevoel maar het gevoel dat zij me voor waren en hun zouden denken dat wij ook kind wilde hebben omdat zij dat ook kregen wat dus niet zo was… daarom waren mn ouders erg geschokt… Alsof ze niet blij waren maar nu zijn ze wel blij… Geaccepteerd dat wij ervoor gaan en wij ervoor zorgen dat onze meid een geweldige toekomst gaat krijgen.

Nee dit is onze eerste kindje… :slight_smile:

Oke super leuk voor jullie :mrgreen: !

Ja klopt van de prikpil, was er ook veel van aangekomen en daarom er ook mee gestopt, begin er ook niet meer aan. Dank je voor je antwoorden, super lief! Ik ga ff mn bed opzoeken, morgen weer aan het werk…Hopelijk spreek ik je nog!

:inlove: doeidoei

Stuur me even een pb mocht je nieuws hebben of je zwanger of niet zwanger bent :slight_smile: Trusten en graag gedaan :mrgreen:

ik zat even snel mee te lezen maar spannend hier zeg :pray: natasjasabine ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!!hopelijk laat je het hier nog even weten als je meer weet want ik ben nu toch ook wel heel erg nieuwschierig!!!ik ga voor je duimen meid!!!

Liefs

Tuurlijk laat ik het weten hier, zwanger of niet :slight_smile: !

@Mariiyelle wrote:

Stuur me even een pb mocht je nieuws hebben of je zwanger of niet zwanger bent :slight_smile: Trusten en graag gedaan :mrgreen:

Je hoort van me hoor!

Fijn weekend alvast!

ik hoop voor je natuurlijk zwanger ik gun het je zo meid na 2 jaar proberen!!!

Duimen gaan overuren draaien hier en ik hou het in de gate!!!

Liefs

Hey allemaal,

Helaas niet zwanger :frowning: :x vanmorgen ongesteld geworden en behoorlijk last van buikpijn :frowning: , op naar maar weer Clomid slikken en op naar volgende maand…

Liefs Natasja

:hug: :cry: :hug: balen meid!!!ik had het je echt zo gegund ik hoop nu echt voor je dat het snel zover mag zijn!!!

Liefs

@love my girl wrote:

:hug: :cry: :hug: balen meid!!!ik had het je echt zo gegund ik hoop nu echt voor je dat het snel zover mag zijn!!!

Liefs

Thnx :slight_smile: !

Baal der ook, maar moet ook positief blijven en hopen dat het volgende maand raak is :slight_smile:

goed zo meid blijf positief!!!hoop echt voor je dat het snel ‘‘raak’’ is bij je!!!

Liefs

Hoi, ik heb even een vraagje. Is het mogelijk dat je in de eerste week na de eisprong, week 3 van de mogelijke zwangerschap, al symptomen voelt/merkt?

Ik moet eerlijk zeggen durf er geen antwoord op te geven maar ik weet wel dat er meiden zijn die dan al wel daar last van hebben!maar ook je lichaam kan je gewoon voor de gek houden zijn ook heel veel meiden die van alles voelen maar niet zwanger zijn!dus ik denk dat je nog even door moet bijten en dan even een testje moet doen als je natuurlijk niet ongi bent geworden :pray:

Wat voel je dan eigenlijk??

Liefs

Bedankt voor de reactie, love my girl. Ik ben een beetje misselijk en ik heb opeens een paar puistjes in mijn gezicht (heb ik normaal nooit). Sinds gisteren, 5 dagen na eisprong. Maar waarschijnlijk is het iets anders waardoor ik me zo voel?

ik moet eerlijk zeggen ik heb ondertussen al veel op zitten zoeken maar er zijn echt meiden die paar dagen na nod al kwaaltjes hadden nu kan ik natuurlijk niet zeggen of dat bij jou ook is!ik heb ook last van kwaaltjes maar dat had ik vorige maand ook en toen was ik ook niet zwanger dus ik durf nergens meer op te hopen!

Maar hoe lang ben je al bezig??als dit natuurlijk de 1ste ronde is heb je geen vergelijkingsmateriaal maar als je al een paar rondes achter de rug hebt zou je misschien terug kunnen denk of je toen ook die kwaaltjes hebt gehad of misschien andere??!!

Liefs

Wat is NOD? Ik moet zeggen dat we niet echt bewust probeerden zwanger te worden maar het condoom is gescheurd. Maar het is wel heel erg welkom. Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik er pas bij 9 weken achter (ook ongepland), en toen had ik ook helemaal geen kwaaltjes. Kan het trouwens ook verschillen, dat je bij de eerste helemaal niks merkt en bij de tweede wel?

nod is niet ongesteld dag dus eigenlijk de dag dat je ongi zou moeten worden maar het dan (hopelijk) niet word!

En idd de ene zwangerschap is niet de andere die kunnen heel verschillend zijn!

Wat is jou normale cyclus??hoeveel dagen bedoel ik?en wanneer heb je sex gehad (toen condoom gescheurd was)?

Want normaal met een cyclus van 28 dagen is rond de 14e dag je eitje als je ergens rond die dag onveilige sex hebt gehad dan zou het kunnen dat je zwanger bent!

Liefs