Hallo Allemaal,
Ik heb me net voorgesteld bij het voorsteltopic! Ik heb al veel gelezen, maar nu toch wel een vraagje…ik heb al 2 dagen een hele lichte bloeding. Deze bloeding zou mijn NOD kunnen zijn, maar het is zo weinig (alleen oud bloed tot nu toe) dat ik erg twijfel of het wel mijn NOD is. Twee testen gaven negatief aan. Ik heb wel nu al een week dat ik 's avonds warm aanvoel en blosje op mijn wangen heb, ook ben ik erg prikkelbaar. Mijn ochtend temperatuur is wel gedaald sinds ik ben begonnen met die lichte bloeding. Zou het toch eventueel kunnen dat ik zwanger ben? Ik denk zelf eigenlijk van niet, vooral omdat mijn ochtendtemperatuur gewoon gedaald is.
Groetjes en weltrusten
Tsja xiomara geen idee eigenlijk… :think:
Bij mij was dat beide keren ook zo en was ik toch na een week testen zwanger…zou toch na een week nog een testje doen.
Verder voel ik me erg emotioneel,ben moe heb barstende koppijn,en merkte dat ik wat misselijk werd van een eigeur van het brood van mijn vriend…Wat misselijk ook,en buikpijn,steken hier en daar,en vrijen is ook wat pijnlijk…
Of mijn ongi komt eraan,maar dan is het te vroeg…vrijdag ga ik checken.
Wonder boven wonder kan ik jullie ook mijn zwangerschapsverschijnselen vertellen:
- 4/5 dagen voor NOD pijnlijke borsten (normaal vanaf eisprong)
- emotioneler
- ik zit sneller vol
- 4 tot 6 dagen voor NOD had ik al krampen en verdeelt over 1,5 dag roseverlies +afscheiding dat wat rozig was, daarna stopte het ongeveer 4 dagen voor NOD (dat gebeurde nooit)
Dat zijn voorlopig mijn kwaaltjes bij zwangerschap van 4weken en 2 dagen.
:shock:
??? :mrgreen:
Gefeliciteerd met je zwangerschap :d
wist je al voor je nod dat je zwanger was?
bedankt!
nee ik had geen idee, was ook al meer dan jaar bezig en dan geloof je het op een begeven moment ook niet meer.
maar had wel beetje vermoedens, wegens die kwaaltjes die ik hierboven heb omschreven. heb bij 4w en 1d getest dus was niet veel verder
kwaaltjes verschillen bij iedereen, en de 1 heeft er sneller last van dan de ander.
maar spannend jongedame!
hallo allemaal
ik heb dinsdag mijn nod maar voel me nu al meer als een week ‘‘vreemd’’ misselijk pijnlijke tepels en duizeligheid in vlagen.
Zou dit kunnen komen door ontpillen of door vroege zwangerschapsverschijnselen??
liefs
Hey allemaal,
Even een vraagje…
Ik zou begin deze week ongesteld moeten worden, dit ben ik tot op heden nog niet :). Ik heb wel sinds een dag of 8 last van obstipatie. Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en die was negatief :(. Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus, dit is zeker nog te vroeg voor een zwangerschapstest? Zou ik zo lang ik nog niet menstrueer volgende week een nieuwe test doen? Of zou ik nu gewoon niet zwanger zij :oops: ?
Liefs natasja
@NatasjaSabine wrote:
Hey allemaal,
Even een vraagje…
Ik zou begin deze week ongesteld moeten worden, dit ben ik tot op heden nog niet :). Ik heb wel sinds een dag of 8 last van obstipatie. Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en die was negatief :(. Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus, dit is zeker nog te vroeg voor een zwangerschapstest? Zou ik zo lang ik nog niet menstrueer volgende week een nieuwe test doen? Of zou ik nu gewoon niet zwanger zij :oops: ?
Liefs natasja
Wat is je cyclus?
En van welke test heb je getest? want kan zijn dat niet alle testen hetzelfde zijn…
Ik heb 2 dagen voor me NOD getest. Met Digitale Clearbleu…
25 dagen en zit nu op de 27ste. Heb clearbluePlus gebruikt. Normaal heb ik ook altijd voor ik menstrueer al meer dan een week van te voren last van mijn borsten en dat heb ik nu juist helemaal niet. Alleen last van obstipatie en las dat dat ook een symptoon kon zijn…
@NatasjaSabine wrote:
25 dagen en zit nu op de 27ste. Heb clearbluePlus gebruikt. Normaal heb ik ook altijd voor ik menstrueer al meer dan een week van te voren last van mijn borsten en dat heb ik nu juist helemaal niet. Alleen last van obstipatie en las dat dat ook een symptoon kon zijn…
Het kan van alles betekenen… Dat je HCG pas later komt en daardoor negatief aangaf maar het enige wat je kan doen is afwachten! Hoe k*t het ook is :(… maar veel vrouwen ervaren andere symptonen! Ik weet alleen dat ik 2 dagen voor me NOD veel meer moest plassen dan normaal…
Ik ga voor je bidden :pray
Oh trouwens… Als je het nu graag wilt weten of het misschien raak is geweest, kan ik wel even voor je nakijken welke dagen je meest vruchtbaar was en wanneer je nod moet hebben!
Zou ik dan weten wat je eerste dag van jouw laatste menstruatie was?
Dank je wel, lief :).
Ik loop al een poos bij de gyna en die had een inwendige echo gedaan om te kijken of ik een eisprong had, dat was op dag 12 van mijn cyclus en ik had toen dus 2 eitjes en hij kon zien dat ze heel ver open waren en dus elke dag van bil moest gaan :lol: dat natuurlijk gedaan en nu ben ik op dag 27 en nog niet ongesteld en ook geen klachten die ik dan normaal wel heb. Afwachten dus idd, niet mijn sterkste kant :evil: . Wat betekend NOD :oops: …
@NatasjaSabine wrote:
Dank je wel, lief :).
Ik loop al een poos bij de gyna en die had een inwendige echo gedaan om te kijken of ik een eisprong had, dat was op dag 12 van mijn cyclus en ik had toen dus 2 eitjes en hij kon zien dat ze heel ver open waren en dus elke dag van bil moest gaan :lol: dat natuurlijk gedaan en nu ben ik op dag 27 en nog niet ongesteld en ook geen klachten die ik dan normaal wel heb. Afwachten dus idd, niet mijn sterkste kant :evil: . Wat betekend NOD :oops: …
Nod is menstruatie! :mrgreen: Wist in het begin ook niet hoor maar na veel gelezen te hebben bleek het een afkorting geweest te zijn…
Weet je nog wanneer jouw eerste dag van je laatste menstruatie was?
ohh oke, zal t onthouden.
dat was 12 december…
Ik pb je zo!
23 December heb je eisprong moeten hebben… dus 2 dagen voor eisprong sex hebben was voldoende… Menstueren moest je vanaf 6 Januari tot 10 Januari… Dus nog even 3 dagen volhouden… En als je zondag nog geen NOD hebt, testen!!! :dance:
Okay thnx :thumbup: .
Test ik denk begin volgende week wel.
Als het dan nog negatief is en ik ben niet ongesteld…? Sorry voor mn vragen hoor :oops: …
Geeft niks… vind het wel leuk om het te doen :mrgreen:
haha oke gelukkig.
denk je dat ik vandaag te vroeg een test heb gedaan dat ie daardoor negatief was?
Nee ik denk zelf niet te vroeg alleen je HCG is nog te laag waardoor ie negatief aangaf… Bij ieder persoon is het verschillend met HCG… Ik had 3 dagen voor me NOD getest… Ik moest Dinsdag ongi worden maar Zondag had ik getest en was positief… Onverwachts want we waren wel bezig maar we wisten niet dat het in een x goed zou gaan… En eerlijk gezegd kwam het ons ook niet echt goed uit dat de kleine zou komen maar na veel gesprekken en nagedacht te hebben zijn we er gewoon voor gegaan… We gingen ook verhuizen naar een duurdere woning dus qua financieel was het krap maar uiteindelijk zijn we er wel uit gekomen!
We wonen in een appartement via een huurmakelaar… Voor onze leeftijd (Beide 23 jaar) was het eigelijk duur voor ons maar we konden niet anders. Ik wilde uit eenkamer woning weg en we zitten heerlijk ruimer met 3 kamerwoning incl huiskamer… Over aantal jaren gaan we over naar een koophuis als ik een vaste baan heb…