Amber: :hug: :-*
Vandaag heb ik erg veel last van mijn PDS. Begon vanochtend met een vage ochtendmisselijkheid daarbaast, en de puistjes zijn wel wat aan het vermeerderen helaas… Maar goed, ik heb het er wel voor over hoor! Valt erg mee tot nog toe.
PDS?? 't kwartje valt hier even niet Tweet. :think:
Prikkelbare Darm Syndroom
@Tweet wrote:
Ow, oke, ken het syndroom maar wist niet dat dit de afkorting er van was.
Vervelend dat je daar last van hebt. Pijnlijk. :hug:
Mja, eind september 2007 kreeg ik er voor het eerst last van, half jaar thuis gezeten daardoor, daarna ging het best goed, en nu heb ik twee weken geleden een hele week behoorlijk last gehad, en dan vandaag, dus op zich valt het wel mee hoor. Ik ben er inmiddels wel aan gewend dat ik pijn kan krijgen…
Sinds gister heb ik ook pijnlijke (.)(.)!!! :inlove: En ze lijken nu toch echt wel wat voller/strakker te worden!
@Tweet wrote:
Vervelend Tweet, ik heb hier al jaren last van dus ik weet wat je voelt :hug:
Hoi,
Ik ben nu 5 1/2 week zwanger en heb weinig last van kwaaltjes. Ik ben vooral heel erg moe! Maar kan 's avonds niet goed slapen. Ook heb ik een ‘borrelende buik’. Verder voel ik me top!
Houd je lijf je bij jullie soms ook zo voor de gek??:S Ik word er soms echt gek van… Dan denk ik nou misschien heb ik wel wat gevoelt in (bijv) m,n buik en dan sinds het moment dat ik dat dacht voel ik nog meer rare dingen haha en dan gewoon ongesteld worden…
@Guess07 wrote:
Houd je lijf je bij jullie soms ook zo voor de gek??:S Ik word er soms echt gek van… Dan denk ik nou misschien heb ik wel wat gevoelt in (bijv) m,n buik en dan sinds het moment dat ik dat dacht voel ik nog meer rare dingen haha en dan gewoon ongesteld worden…
Dat kan makkelijk hoor! zeker als je graag zwanger wilt worden, dan wordt je je ineens veel bewuster van je lichaam en merk je dingen op die je wellicht altijd al had maar die je nu pas opvallen.
Vroege zwangerschapsverschijnselen zijn vaak ook hetzelfde als de verschijnselen die je kan hebben voor je ongesteld wordt. Dus het is idd een kwestie van lange adem hebben en wachten tot het je NOD is!
Heel herkenbaar!
Dan denk je de maand erop dat je je niet meer voor de gek laat houden door je lichaam en dan krijg je ineens weer allerlei andere kwaaltjes :roll:
Haha ja precies! Moet zeggen dat ik afgelopen 2 maanden niet eerder getest heb dan m,n NOD en heb regelmatige cyclus dus word dan op dag 28 of 29 ongesteld… Scheelt een hoop euro’s!
hoi ik heb ook er gevoelige borsten, gezwollen en…nog geen donkere afscheiding.(en dat heb ik vaak een week van te voren) Ik zit nu op dag 23 en normaal wordt ik rond dag 28 ongi…nog 5 dagen wachten!
Ook heb ik enorme dorst en een borrelbuik. Ook slecht slapen, maar dat kan ook de spanning zijn.
Wij gaan namelijk als ik nu ongi zou worden de laatste icsi procedure in, dus dit zal wel als een verrassing komen!!!
Vindt het zooooo spannend!!!
Normaal zou ik vanavond naar bodypump gaan, maar ik weet niet of dat wel zo verstandig is…moet me maar ff koest houden of niet?
Verder ben ik ook ontzettend moe en beetje lusteloos…maar dat kan natuurlijk ook de zenuwen zijn
Moest het ff kwijt…wat denken jullie???
Ik moet wel zeggen dat mijn lichaam me wel vaker voor de gek heeft gehouden hoor…
Groetjes Nic
Tandpijn , extreem moe , geen zin in sex pas na 3 maanden, Opgeblazen gevoel , Honger, kokhalzen bij het tanden poetsen, steken in liezen
groetjes Sandra
Als het goed is ben ik nu 4-5 wkn zwanger, 27 Juni laatste menstr. gehad en 14de eisprong en 28ste Juli ongesteld moeten worden maar 2 dagen voor menstr… gestest met Clearbleu en daaruit kwam de test uit op positief ‘‘zwanger 1-2’’
Mijn symptonen waren 10 keer op een dag naar de wc om te plassen en een raar gevoel in mn onderbuik en wilde weten of het door de zwangerschap kwam dus dan maar even getest en na 2 minuten zag ik zwanger staan en een minuutje later 1-2 wkn geleden vruchtbare dagen…
De rest ga ik wel over paar weken wel voelen denk ik! :shifty:
Ik had voor me NOD al witte puntjes op me tepelhof en laterna op me tepel zelf ook.
Daar had ik bij Levi geen last van gehad, dus ik wist ook niet wat het was.
In januari ben ik begonnen met ontpillen. De bedoeling was dat ik meteen na mijn trouwdag (11 juli 2009) voor de eerste ronde zou gaan. Helaas zou ik net ongesteld worden op mij trouwdag zelf, dus op aanraden van de dokter 2 weken weer de pil geslikt om mijn menstruatie op te schuiven.
Helaas brak ik in de tweede week door. Ik be toen maar gestopt met de pil met de gedachte " dan hebben we het nu maar gehad en heb ik er met trouwen geen last van". Toen ik stopte met de pil stopte het vloeien ook.
Ik ben ten maar aan de ovulatietesten gegaan en het toeval wilde dat mijn eisprong volgens die test precies op mijn trouwdag zou vallen!!! Kon haast geen toeval zijn dus de dag ervoor aan de klus geweest.
en paar dagen na de eisprong (die ik overigens 9 van de 10 keer voel) had ik last van steekjes in mijn baarmoeder en in de liezen. Ook kreeg ik in ene pukkels en deden mijn borsten zeer. Ik was er heilig van overtuigd dat het de eerste keer meteen raak was!
Na 2 dagen oud bloed (ik had toen nog hoop) brak mijn menstruatie toch door. Wat kan je lichaam je voor de gek houden!
op dit moment ben ik bezig met de tweede ronde. Ik zit nu in de 4e of 5e dag na mijn eisprong en in tegenstelling tot vorige maand voel ik niks noppes nada
Misschien omdat de eeste keer zo spannend was en ik er nu al nuchterder in sta? Ik hou jullie op de hoogte of ik nog verschijnselen krijg en of het raak of loos alarm was
Lees met veel interesse jullie speculaties en de verschijnselen van de dames die inderdaad achteraf zwanger bleken!
Succes allemaal!
Hoera! de steekjes in mijn buik zijn begonnen misschien toch nog hoop voor deze maand. Gisteren s’ middags en daarna nog s’ avonds een paar flinke steken gahd. En nu zijn ze heel zachtjes af en toe aanwezig. Heel laag. Een innesteling… Zou het, zou het? ik moet nog een week tot mijn NOD dus een menstruatie komt er nog niet aan.
hellup!!
het is vandaag 30 dagen geleden sinds me echte ongi, en er is nog steeds nix loos, bij dag 18 had ik wat een bloedingachtig iets, je kon het eigenlijk nix noemen, maar ja vanaf welke datum moet je nu rekenen tot je weer je ongi gaat krijgen, ik wordt hier wel beetje onzeker van, gister test gedaan van kruidvat, en die gaf negatief aan…
wie heeft ook wel es zoiets gehad?
liefs een onzekere
Zou over 2 of 3 dagen nog eens testen als je nog niet ongi bent. Hoe lang is je cyclus normaal?