Dat wilde ik morgen gaan doen Ergens heel spannend en leuk maar ergens vind ik mezelf ook nog veeeeels te jong.
ik merkte het het eerst aan mijn zere borsten en buikkrampjes maar dan anders dan met de ongiā¦
succes meidenā¦
@Soesie wrote:
Dat wilde ik morgen gaan doen Ergens heel spannend en leuk maar ergens vind ik mezelf ook nog veeeeels te jong.
Hoe jong ben je dan?
Kan me voorstellen dat het nog niet gepland was, maar vaak, als je er even over nadenkt en er met mensen over praat komt de oplossing vanzelf.
Sterkte morgen, ik ga op vakantie, dus lees als ik terug ben wat de uitslag was!
@kantjeboord wrote:
@Soesie wrote:Dat wilde ik morgen gaan doen Ergens heel spannend en leuk maar ergens vind ik mezelf ook nog veeeeels te jong.
Hoe jong ben je dan?
Kan me voorstellen dat het nog niet gepland was, maar vaak, als je er even over nadenkt en er met mensen over praat komt de oplossing vanzelf.
Sterkte morgen, ik ga op vakantie, dus lees als ik terug ben wat de uitslag was!
Ik ben 18, en ben eigenlijk heel secuur met de pil maar was hem door het uitgaan vergeten in te nemen en heb hem die avond erop tegelijk met de andere pil ingenomen. Ik ga mocht de uitslag wel positief zijn er heel goed met mān vriend over praten en uiteindelijk wel naar mān moeder en mijn borsten zijn wel gegroeid althans zoān idee had ik aangezien mijn bhās wat te klein lijken geworden. En heb ook zin in dingetjes die ik normaal zelden eet zoals m&mās en dan niet 1 maar een halve zak en dat soort dingetjes.
Toch maar ff testen dames, die is de enige die je antwoord kan geven
En Soesie? Wat is de uitslag van je test?
ik heb idd ook een heel raar dik gevoel in mijn buik, en heb t gevoel dat het wat opgepompt is, riem kan zelfs niet meer zo ver dicht, voelt niet prettigā¦
moet ook heel vaak plassen
borsten zijn normaal gesproken heel pijnlijk als ik ongesteld moet worden, maar dat valt nu super mee
verder voel ik me af en toe wat duizelig
15.05.2009 22.55 uur:
(heb ff een regel weggehaald, stond zo stom!!)
verder heb ik ook stemmingswisselingen, alhoewel het sinds vanmiddag redelijk gaat
Even een vraagje, ik hoop dat jullie het antwoord hebben.
Ik heb geklust op de dag van mijn eisprong en nu, een week later, heb ik eigenlijk al een paar dagen last van gloeiende wangen. Ik heb net mijn temp genomen en die was 37.1 terwijl ik normaal gesproken echt niet boven de 36.7 uit kom. Ik had gisteren wat kramp in mijn onderbuik en een beetje zeurende pijn in mijn rug.
Zijn dit zwangerschapsverschijnselen? Ik moet nog een week op mijn ongi wachten maar iedereen weet hier hoe ongeduldig je kan zijnā¦ :oops:
Ik hoop dat iemand het weet, vooral van die gloeiende wangen, dat vind ik namelijk zo vreemdā¦
Groetjes Lynn.
@Lynn27 wrote:
Even een vraagje, ik hoop dat jullie het antwoord hebben.
Ik heb geklust op de dag van mijn eisprong en nu, een week later, heb ik eigenlijk al een paar dagen last van gloeiende wangen. Ik heb net mijn temp genomen en die was 37.1 terwijl ik normaal gesproken echt niet boven de 36.7 uit kom. Ik had gisteren wat kramp in mijn onderbuik en een beetje zeurende pijn in mijn rug.
Zijn dit zwangerschapsverschijnselen? Ik moet nog een week op mijn ongi wachten maar iedereen weet hier hoe ongeduldig je kan zijnā¦ :oops:
Ik hoop dat iemand het weet, vooral van die gloeiende wangen, dat vind ik namelijk zo vreemdā¦
Groetjes Lynn.
Kan wel Lynn. Ik had ook altijd blossen op mijn wangen als ik zwanger was. Maar je temp moet je niet midden op de dag opnemen hoor, 's morgens voordat je uit bed gaat! Dan is je temp pas betrouwbaar.
@inge wrote:
jammer dat ik geen reacties heb gehad , en moest dus toch nog eventjes geduld hebben. tot vandaagā¦de testā¦
:dance: ben zwanger van ons 3e kindje!!! Hoop dat het allemaal goed mag gaan.
Hoi Inge, gefeliciteerd!!!geniet van lekker van je zwangerschap!!
Amber, wat zie ik nou bij jouw banner staan?? :think:
Vertel es? moet je hem nog veranderen of moet je nog testen?
hoi, nee hoor, je hebt t goed gezien, nog steeds niet ongiā¦
wel spannend nog steeds
gisteren was de test bij de ha negatief, dus afwachten maarā¦
als ik nog steeds niet ongi ben geworden over 2 weken, moet ik terug komenā¦ :shifty:
Mag ik me hier ook aanmelden? :inlove:
Ik heb nog geen kwartier geleden positief getest!!! :inlove:
En ik heb tot nog toe niet echt kwaaltjes behalve gister en eergister een vaag gevoel daar benedenā¦ :inlove:
@amber5 wrote:
hoi, nee hoor, je hebt t goed gezien, nog steeds niet ongiā¦
wel spannend nog steeds
als ik nog steeds niet ongi ben geworden over 2 weken, moet ik terug komenā¦ :shifty:
Sla je wel eens vaker een menstruatie over dan?
@Tweet wrote:
En ik heb tot nog toe niet echt kwaaltjes behalve gister en eergister een vaag gevoel daar benedenā¦ :inlove:
Gefeliciteerd Tweet! Hartstikke goed! :thumbup:
@kantjeboord wrote:
@amber5 wrote:hoi, nee hoor, je hebt t goed gezien, nog steeds niet ongiā¦
wel spannend nog steeds
Sla je wel eens vaker een menstruatie over dan?
nee, nooit!!! ben juist altijd heel stipt op tijd!!!
@Tweet wrote:
ja, gefeliciteerd!!! fijne zwangerschap toegewenst:-)
:mrgreen: Thanks!!! :inlove:
ik kan mn banner intussen wel weer araf halen:-( , ben helaas weer ongi gewordenā¦
He Amber, wat balen nou meid!