eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Ik heb al 2 nachten slecht geslapen. Wer vannacht een paar keer wakker met ontzettende pijn in m´n rug en klam van ´t zweet… zou ´t??? :pray:

of komt straks gewoon die :evil: ? :frowning:

nee ik hoop niet dat ik me misselijk denk :mrgreen: morgen ga ik weer testen!

Succes Chelle! Al drie dagen over tijd dus dat is wel veelbelovend toch!

Hou ons op de hoogte!

Ik ben ook heel erg benieuwd naar jullie testen, hopelijk zijn de beide positief :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@chelle wrote:

nee ik hoop niet dat ik me misselijk denk :mrgreen: morgen ga ik weer testen!

het kon zijn van de spanning :lol: :lol:

Hoi meiden,

Ik heb een vraag aan jullie. Wat zouden jullie doen in mijn situatie?

Ik was gewoon aan de pil maar werd 2 dagen te laat ongesteld (normaal altijd op tijd) het duurde maar 3 dagen terwijl dat normaal 5,6 dagen is.

Verder droom ik de laatste tijd regelmatig dat ik zwanger ben, en ben ik vaak smorgens en savonds misselijk.

Wat denken jullie? Zou ik zwanger kunnen zijn? En wanneer zouden jullie een test doen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Aapje als je het niet zeker weet dan zou ik gewoon ff testen, wanneer moet je nu weer ongesteld worden?

Hoi Bigsby,

Ik was gewoon aan de pil dus verwacht ook niet echt dat ik zwanger zou kunnen zijn maar ik voel me wel heel anders dan anders. Normaal zou ik in de 2e week van december weer ongesteld moeten worden dus dat duurt nog wel eventjes.

Je kunt altijd testen, of je wacht op je volgende ongesteldheid.

Alleen blijf je dan wel in de onzekerheid zitten :think:

Ik denk dat ik toch ga proberen om af te wachten, ik hou het voor mezelf een beetje spannend, en wie weet wordt het een leuk sinterklaaskadootje voor mijn man.

Dus ga je volgend weekend pas testen?

haha dat je zoveel geduld hebt, goed hoor :thumbup:

Dat zei ik niet, hahaha.

Ik ga het wel proberen!

Aapje: hmmm wel een beetje geheimzinnig :think:

Maak me nou niet zo nieuwgierig en ga eens testen :lol: :lol: :lol:

Oh, ik had niet goed gerekend, moet nog langer wachten…

Even nieuwe berekening maken:

Ik was aan de pil, had 11/11 ongi moeten worden, werd het pas op 14/11, dus 3 dagen te laat. Duurde slechts 3 dagen, normaal zeker 5 a 6 dagen. Ook geen last van mijn onderrug en buikpijn gehad zoals anders.

Ik ben 15/11 niet begonnen met een nieuwe strip, dus toen officieel gestopt. Zoals ik het nu bekijk zal ik bij een normale cyclus van 28 dagen mijn NOD pas op 12 december hebben.

Ik voel me nog steeds warrig en dromerig, maar wil ook niet te vroeg gaan testen omdat ik best bang ben dat het toch niet zo is omdat het bijna gewoon niet kan…

Aapje

hmmm probeer er maar niet te veel aan te denken, dat is moeilijk dat weet ik maar het zou wel erg vroeg zijn.

Ik voel mee ook erg warrrig en leef een beetje in mijn eigen wereld, maar ik weet zeker dat ik nu niet zwanger ben, dus je gevoel wil niet altijd wat zeggen :wink:

Al hoop ik het natuurlijk wel voor je :wink: :mrgreen:

Ik dacht ook zeker te weten niet zwanger te zijn omdat ik dus gewoon aan de pil was.

Maar doordat ik me al een poosje “anders” (weet niet goed te omschrijven) voelde, en al een paar keer over baby’s had gedroomd, en toen ook nog te laat ongi werd, en dat ook heel anders was dan normaal, ben ik gaan twijfelen…

Ik probeer nu zo lang mogelijk vol te houden om niet te gaan testen hoewel ik het wel moeilijk vind.

Ik ben al eerder (paar jaar geleden) gestopt met de pil, en had toen redelijk snel een vrij regelmatige cyclus van rond de 28 dagen, dus als ik daarvan uit ga zal ik in ieder geval nog 1,5 week geduld moeten hebben!

pfff dan moet je nog best lang wachten :eh:

Zijn jullie ook echt bezig om zwanger te worden of niet? en heb jij al kinderen?

Ik ben in april 2005 ook al gestopt met de pil, maar ben nog nooit zwanger geweest helaas. Begin 2007 heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd, en eind 2007 ben ik weer begonnen met de pil omdat ik toen mijn droomjurk had gevonden voor 08-08-'08, mooie datum, we hebben een geweldige dag gehad!

We zijn in september verhuisd, en het plan was om het begin 2009 weer te gaan proberen, maar door de omstandigheden ben ik toch ietsje eerder gestopt! Een kindje is meer dan welkom!

En nu maar even afwachten en duimen dat mijn vermoedens kloppen.

En jij? Ik zie dat je al een zoon hebt! Je schrijft dat je zeker weet dat je nu niet zwanger bent, maar zijn jullie wel bezig voor een tweede kindje?

Groetjes van Aapje

Aapje: ben je in 2005 lang gestopt geweest dan?

Leuk dat jullie er nu echt voor gaan, en 8-8-2008 is idd een hele mooie datum :mrgreen: gefeliciteerd nog :dance:

Hopelijk ben je nu zwanger, dat zou natuurlijk erg leuk zijn.

Je kunt natuurlijk nu al klachten hebben, dat had ik vorig jaar ook :wink:

Wij gaan nu idd voor een 2e, dit is de eerste ronde. Ik wacht nu op mijn eisprong, ik voel hem iedere maand dus dat is wel handig 8)

En ik zei dat ik zeker weet dat ik nu niet zwanger ben omdat ik net ongesteld bent geweest :mrgreen:

Enne waar blijft je banner? die zijn juist zo leuk :mrgreen: