Hmm, ik heb juist het idee dat het wat droger wordt… :think:
Nou ja, we wachten maar af he? Pompiedompiedom! :mrgreen:
Voel me momenteel nogal raar hier, weet niet goed wat ik ervan moet denken. Komt mijn lijstje:
Pijnlijke borsten, voelt soms een beetje als stuwing
Moe als ik wakker wordt na een lange nacht van goede slaap
Opgezette en rommelende buik
Af en toe steken aan de zijkanten van mijn buik onderin. Voelt net alsof ik mijn eisprong heb. (maar die is nog heftiger, heb ik nl 3 nov. gehad.)
Zou het dan toch ???
Nu maar wachten tot maandag, dan is mijn NOD pas.
En ik kan heel goed wachten, ben een geduldige meid hoor :liar:
spannend allemaal hierzo is aleen maar w8 en hopen
mijn Ongie is er gelukkig nog niet aleen al paardagen bruinverlies maar ook weer net niet … had paardagen lang ijzersmaak in mijn mond maar nu is het alweer bijna weg die smaak
het is afwachten en hopen pfffffffff ik hoop dat ik mogrgen niet ongie of te woorden…endan even paardagen w8voor dat ik gatesten
Was toch niet zo geduldig :lol: Heb gisterenmorgen getest
En zoals jullie zien waren mijn verschijnselen toe te schrijven aan een beebje in mijn buik. :inlove:
@tante isja wrote:
Was toch niet zo geduldig :lol: Heb gisterenmorgen getest
En zoals jullie zien waren mijn verschijnselen toe te schrijven aan een beebje in mijn buik. :inlove:
yehhhhhh Gefeliciteerd geniet ervan
en de geen die bijna een test mogen doen ik :kaars: voor jullie
en voor de geen zo als ik :mrgreen: die aan het klussen zijn succes :mrgreen:
dank je Ahysha, jij veel klusplezier :lol:
hallo,
ik ben vorige week geinsemineerd, moet nog 1 1/2 week tot mijn NOD. maar al sinds zaterdag zeer pijnlijke borsten en het lijkt wel of mijn tepels wat opgezwollen zijn. en krampjes lin baarmoeder lijkt op ongi pijn, en gister een langdurige steek aan de rechterkant (heb ik normaal aan 2 kanten bij mijn eisprong)
Ik hoop dat dit verschijnselen zijn dat ik eindelijk zwanger ben!
Van harte tante isja, echt geweldig!
Het is zo spannend, leuk en toch zo frustrerend!
Ik bedoel in de zin van; praat ik mezelf aan dat ik zwanger ben of is het werkelijk zo? En we kunnen alleen maar wachten… en ik voel me soms zo een ongeduldige tut, maar ik kan er niks aan doen :oops: Ik ben pas 1 dag over tijd, maar ben nu al over m’n buik aan het wrijven en aan het fantaseren over hoe ik het mijn vriend en mijn ouders ga vertellen… het is toch te gek he?
Chelle: nee hoor is niet gek, je wilt gewoon erg graag
Maar zo word de teleurstelling wel erg groot als het niet zo blijkt te zijn :roll:
Wanneer ga je testen?
Vandaag heb ik getest, maar die bleek negatief. Vrijdag ga ik het weer proberen… pff voel vlinders in m’n buik
Ik ben pas nieuw hier en dit is mijn eerste berichtje…
Sinds drie maanden bezig en vrijdag aanstaande moet ik ongi worden, al hoop ik natuurlijk van niet.
Heb niet echt verschijnselen dus denk zelf dat ik niet zwanger zal zijn.
Wel was ik afgelopen zaterdag vreselijk chagrijnig. :x Weet echt niet waarom, maar ik kon niets hebben en voelde me waardeloos. Maakte me overal druk om, tot ik er zelfs duizelig van werd. De volgende dag werd ik nog steeds niet echt happy wakker maar dat verbeterde wel gedurende de dag.
nog maar even afwachten dus… :?
AliciaC, jij ook veel geluk toegewenst en succes met het wachten
we zitten in hetzelfde schuitje en samen met nog een paar dames hier op het forum, dus dat is wel heel gezellig zo samen!
Spannend AliciaC
Hoi
Is s,nachts warm hebben(en zweten) ook een verschijnsel??
Ja hoor irry-me dat is een heel bekende zwangerschapskwaal, het warm hebben en het zweten, dus dat kan ook s’nachts zijn! Heb je al een testje gedaan?
Nee,kan nog niet zit nu 5 dagen voor mn nod.
Blijft nog even spannend hier… :shifty:
Irri-me: dan zit er helaas niks andere op dan heeel geduldig af te wachten
succes irry-me!
en laat ons weten wanneer je gaat testen :mrgreen:
jongens… ik ben wat misselijk :mrgreen:
wil dit even delen met jullie
haha Chelle, je denkt jezelf toch niet misselijk hé :mrgreen:
Wanneer ging je ook al weer testen?