Hoi Draakje,
Ik denk dat wat jij beschrijft typisch de verschijnselen zijn van het zg ontpillen. Google er maar eens naar.
En welkom hier !!!
…zou een verschijnsel ook kunnen zijn …gevoelige vagina en tintelende borsten (net of de melkprodutie op gang komt) (ik noem het zo omdat ik dat zo voelde toen ik de kids b.v gaf)
Ook wilde ik gisteren wat eten en vind het vies terwijl we het wel vaker eten…
Ik heb deze verschijnselen niet continu en had deze verschijnselen ook niet bij de andere zwanger schappen
Danielle
Zou kunnen natuurlijk, kan je al testen?
grappig om te lezen hoeveel verschijnsellen je eigenlijk hebt als teken dat je zwanger bent
Ik had helaas helemaal geen verschijnsellen. Mede door een zeer onregelmatige en zeer lange cyclus wist ik niet eens wanneer is eigenlijk zou moeten testen.
De camping eigenaar waar we op dat moment campeerde vroeg mij in eens "hoe lang ik al zwanger was :shock: "
We waren erg verbrouwereerd en hij zeer verbaasd toen ik zie “ik ben niet zwanger”
Toch is het blijven knagen en bij thuis komst maar een test gedaan en wat bleek "hij had gelijk :mrgreen: " ik was op dat moment al ruim 5 wkn zwanger.
Tja ik kon het ook niet laten en heb bij de Kruid*at 2 testen gehaald (4,49) en bij thuiskomst gedaan.Had me voorgenomen om pas a.s woensdag te testen maar goed.
En…2 strepen :dance:
Ik weet het is zeer vroeg en daarom doen we nog een test op mijn NOD dag.
Je mag er niet van uit gaan dat het “mis” kan gaan maar toch speelt het wel in mijn hoofd.Gek eigenlijk had ik bij de anderen niet maar omdat ik nu 35 ben ga ik er anders over na denken.
Maar goed ik moet nog even aan het idee wennen ookal is het een zeer bewuste keuze geweest van ons beide om voor een 4 de wondertje te gaan.Dat in het in ronde 2 al zo zou zijn…
Liefs,
Danielle
Daniëlle, gefeliciteerd meid! Hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt. Hoeveel dagen voor je NOD heb je dan getest? ( Heb hier dezelfde testen liggen, wil graag weten hoe nauwkeurig ze zijn :lol: )
Dank je wel…
Ik heb nu 4 dgn voor mijn NOD getest en ook nog eens met middagurine.
Het grappige is eigenlijk dat ik de test deed en toen geen lijntje zag.Gelijk weggegooid.Toen bedacht ik mij een min. later laat ik nog eens kijken en toen zag je een lichte streep.Na 5 min. was het een super streep.
IK ga dus woensdag die 2de test doen…
Danielle
Hallo,
Ik ben voor de eerste keer bezig en in mijn eerste ronde.
Nu vraag ik mij af, vanaf wanneer kun je deze zwangerschapsverschijnselen krijgen/voelen?
succes allemaal!!
alvast bedankt!!
Groetjes
Jany
@tweetyytennis wrote:
Dank je wel…
Ik heb nu 4 dgn voor mijn NOD getest en ook nog eens met middagurine.
Het grappige is eigenlijk dat ik de test deed en toen geen lijntje zag.Gelijk weggegooid.Toen bedacht ik mij een min. later laat ik nog eens kijken en toen zag je een lichte streep.Na 5 min. was het een super streep.
IK ga dus woensdag die 2de test doen…
Danielle
en heb je alweer getest???
zomervlinder
Ja,ja ik heb eigenlijk afgelopen maandag al getest…en een dikke streep (2 dan hé :dance: )
Mijn NOD was gisteren en gelukkig nix.Ook geen verschijnselen dat het later zou komen.Ik ben altijd op tijd dus daar houd ik me maar aan vast.
Ik vind het enorm spannend en ik moet er nog aan wennen.Mijn man trouwens ook.Het is ook best snel gelukt en dat hadden we niet gedacht.
Super lijkt het me om in de zomer te bevallen.De kids hebben dan net zomervakantie dus dan hoef ik 'smorgens niet vroeg iedereen naar school te brengen ect.
Kortom ik word steeds blijer!!
Ben wel zenuwachtig over de echo’s of alles goed is.Gek nu je 35 bent ga ik ineens nadenken over wat er allemaal wel niet kan gebeuren…terwijl dat ook wel kan als je jonger bent…
Laatst die mevrouw uit Italië van 70 :think: …die beviel van een kindje …ook gezond.
Voel me verder goed.Af en toe wat steken en ik pas mijn broek al niet meer :wall: …ik weeg nu 54 kilo en ben bij alle kids zo’n 24 kilo aangekomen terwijl ik echt niet meer at.Ook waren de kids gewoon in gewicht dus dat ik nu mijn broek al niet meer dicht krijg…dat belooft wat aahhh
Danielle
Wie weet zijn het er 2? :mrgreen:
tweetyytennis,
nou alsnog gefeliciteerd!!!
en inderdaad misschien zijn het er wel 2.
Die gedachten spelen bij mij ook wel eens op.
Ik heb enorm opgeblazen buik en eet echt niet overmatig veel.
3 maaltijden en 2 stuks fruit.
Morgen onze 1e echo, ben heel zenuwachtig.
Dit is het moment of je het hartje ziet kloppen!!!
groetjes en een voorspoedige zwangerschap
zomervlinder
Heel veel kijkplezier morgen naar jullie wondertje.
KOm hier zeker nog even kijken hoe het geweest is…
Enne 2 :naughty: …ik hoop toch stiekem van niet…
Danielle
Nou, ik zou het heel stiekem toch wel erg leuk vinden! :silenced:
…grapjas
En zomervlinder…hoe was het???
Daniellle
@tweetyytennis wrote:
En zomervlinder…hoe was het???
Daniellle
hoi tweetyytennis,
het was echt geweldig dan zie je op dat echoscherm het hartje kloppen en dan een klein kikkervisje zonder staartje.
hij had zich wel een beetje verstopt en tot nu toe kon ze er maar 1 vinden.
over 3 weken nogmaals een echo
groet zomervlinder
Meiden wat doet je cervixslijm na bevruchting?!
Ik weet hoe het is bij een cyclus die normaal verloopt. Maar nu blijft mijn cervixslijm echt dikkig, veel, kleverig… Wat maak ik hier uit op?!
Flieniemama, ik volg ook even de antwoorden!
Merkte gisteren wel dat mijn bmm zacht was en bijna geen slijm, terwijl ik volgens mij afgelopen vrijdag ei heb gehad. ( draderig slijm)
Hmm, toch maar geklust. Weet het ff niet.
We kunnen wel ongeveer gelijk testen zie ik!
Ja, idd…
Tja, ik volg nu al 2 cycli mijn slijm en nu valt op dat het niet weer “droog” wordt na de eisprong. Vorige week had ik ook echt al ovulatieslijm! Maarja… Nu is het net wat anders, net wat dikker, net wat kleveriger…
Pomptiedom… Nog 12 dagen…