eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

hoi dames,

Het is nu +/- 3 dagen na eisprong.

Heb soms steken in mijn schaambeen en steken in mijn borsten.

Verder geen misselijkheid en heel licht gevoelige tepels.

Niet zo erg als vorige maand??

Herkent iemand deze klachten.

Ben zo zenuwachtig dat het deze maand weer niet goed zal gaan.

Al hoe wel we wel om de dag geklust hebben en ook op de meest vruchtbare dag.

Wie o wie heeft er advies??

groet zomervlinder

Hoi twijfeltje,

wat late reactie vanuit mijn kant maar had nu pas weer tijd …

Begrijp ik nou goed dat bij jou ook de :twisted: is gearriveerd ?? Balen zeg… nou huppatee op naar de next month !! Al was het bij jou geloof ik niet helemaal de bedoeling zou het vast toch wel erg leuk zijn :wink:

Weet iemand hoe het met wendy pendy is afgelopen, die kreeg toch een echo omdat de test steeds negatief was ?

gr Koffieleutje

ik heb dus wel last van rugpijn,pijnlijke borsten en heel erg moe,vaak plassen en tot nu toe wel 2 negatieve testen helaas

maar ook nog niet ongie pfff wat duurd wachten dan lang he!!

Nou hier hartstikke ongesteld geworden gister… :frowning:

Balen! Ik had zo gehoopt… Mijn hele cyclus is een rommeltje maarja, volgende maand beter!

Anoniem hoe lang ben je nu gestopt met de pil dan ?

:shifty: nou hier nog geen ongie… heb er al een aantal tests tegenaan gegooid, maar negatief helaal. :thumbdown:

Maar toch, het gevoel blijft, ben misselijk, moet vaak plassen, steken in mijn borsten en er komt ook vocht uit mijn borsten.

zal ik schijnzwanger zijn? wordt geloof ik een beetje moe van mezelf!

Wat een ellende he weet je nog niks…schijnzwanger mm zou best kunnen ook bij mezelf vrees ik :?

ja echt vreselijk!

Hoezo jij ook? ben je ook overtijd? of nog niet en weet je zeker dat je voelt dat je zwanger bent?

Wat een gedoe allemaal he! :roll: :lol:

Ik ben 6 dagen overtijd ik heb 2 keer een normale spontane menstruatie gehad na verwijdering Mirena heb op de derde dag overtijd een test gedaan negatief… Maar heb wel vage klachtjes. Gyn net gebeld die zei het nog een week af te wachten en dan nogmaals een test te doen.

pfff nog een week wachten, maar tis helaas niet anders.

ik ben sinds april gestopt met de pil en redelijk regelmatig ongesteld geworden. cyclus duurt 29 of 30 dagen, ik zit nu dus op 31 dagen.

Dit is de eerste maand dat we voor een broertje of zusje aan het klussen zijn gegaan. Ik weet gewoon dat het de 1e keer bijna onmogelijk is, maar bij onze zoon was het ook in 1 keer raak. Ook bij die zwangerschap had ik dezelfde verschijnselen. alleen testte ik toen wél positief. tis erg apart gewoon en er zit niets anders op dan wachten :?

Ben jij allang bezig voor een kleintje, koffieleutje? en is het dan voor je 1e, 2e, 3e, 4e, 5e, 6e of misschien wel 7e :shock: :smiley:

Hai ben je een maand geleden gestopt met de pil, want dan kun je ook aan het ontpillen zijn (veel over gelezen de laatste tijd )

Nee ik ben nog geen 2 maanden bezig (vanaf 3 juli) en ik ga alweer voor mijn 5e kind :roll:

Ik ben dan zoals ze dat mooi noemen een oudere moeder :wink:

Pff wat is oud voel me helemaal niet oud :snooty:

herkennen jullie ook dat er meer witte dikkig vloed in de vagina zit.

Is dit een goed verschijnsel ??

Morgen mijn innestelingsdag?? of zaterdag??

NOD 6 sept

groeten zomervlinder

Kan van alles zijn, ook tijdens zwangerschap komt het vaker voor…

maar het is geen specifieke aanwijzing voor een zwangerschap.

Mijn man vind mij veel liever en zachtaardiger in mijn gezicht!!

En hij vind me liever???

Zit ook de hele tijd aan mijn te friemelen en daar wordt ik dan een beetje kriegelig van.

Misschien ook een herkenningspunt ???

Wacht in spanning af

zomer :vlinder:

Oh jee vlinder spannend :smiley:

Koffieleutje, hoe is het bij jou afgelopen? ben toch wel nieuwsgierig!

Oh ja oeps sorry helemaal niets gezegd hier :oops:

Ik ben 11 dagen later ongi geworden.

Ik heb wel op de derde dag ongi FSH laten prikken, gelukkig niet in de overgang.

Ik zit inmiddels op dag 14 en heb net een ovulatiebloeding gehad (ook zoiets vreemds had ik vorige maand ook al)

Hoe is het met jou kantjeboord ?

Langzaam stapjes vooruit. Merk dat mijn humeur ook sterk samenhangt met het weer. Bij veel regen jank ik ook meer. Dus vandaag gaat het wel goed.

Ben weer moe de laatste dagen.

Hallo,

Ik ben nieuw hier en ik heb een vraag. Ik heb al een zoon van 3 en nu willen we een tweede. Ik ben 28 augustus gestopt met de pil en helemaal niet ongesteld geworden. Nu heb ik last van gevoelige tepels en de bekende verschijnselen. Ik heb al getest, maar dat was negatief.

Herkend iemand dit? Het is toch gek dat ik niet op de 'normale’manier ongie ben geworden nadat ik ben gestopt met de pil??