eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Hallo allemaal,

Ik stel me hier ook nog maar eens voor:

Ik ben wisha, 18 jaar en deze maand heb ik in de eerste week drie keer de pil vergeten (dus een verlengde stopweek)

Sindsdien ben ik een keer bijna flauwgevallen,misselijk,hoofdpijn,duizelig,geen honger, veel honger, krampen in mijn buik en rug, opgeblazen buik…enz enz. Eigenlijk alles wat een mogelijke zwangerschap zou kunnen aan duiden.

Nu hoop ik niet dat ik me dit zelf aanpraat, omdat een zwangerschap toch wel meer dan gewenst zou zijn!.. :inlove:

Ik kan nergens anders meer aan denken! :pray:

Nu heb ik vorige week een test gedaan, maar die was (natuurlijk) negatief aangezien ik as donderdag pas stop met mijn pilstrip.

Ik kan niet wachten met testen en hoop op een positief resultaat :pray: :pray:

Alleen weet ik niet op welke dag ik het beste kan testen… :think: mijn nieuwschierigheid is té groot :roll:

Wat vinden jullie?

Iedereen veel succes

liefs,

wisha :vlinder:

ik ben hier nieuw en zou graag met jullie mee willen kletsen :smiley:

ons zoontje is pas 2 geworden en we zouden het leuk vinden als hij een broertje of zusje zou krijgen. daarvoor zijn we hard aan het werk gegaan :lol: .

Net als toen ik zwanger was van onze zoon voel ik nu sinds een dag of 5 weer de vreemdste dingen. Steekjes in mijn buik, weeig gevoel in mijn buik en rug, het gevoel dat mijn borsten wat zwaarder zijn en voel hierin ook regelmatig steken, moet overdreven veel plassen en de tranen vloeien zeer rijkelijk op de gekste momenten.

Net als de vorige keer denk ik dat het nu ook weer raak is. Maar net als de vorige keer twijfel ik gigantisch, het is en blijft toch erg spannend. Maar diep van binnen…weet ik het gewoon. Aan de andere kant ook weer niet, maar volgens mij is dat gewoon een soort zelfbescherming voor als het toch niet zo is.

Maar goed, de komende week zal het gigantisch spannend worden. Ik hoop dat ik wat afleiding bij jullie kan en mag vinden :lol:

Hé spannend, wanneer kun je testen? :stuck_out_tongue:

Na me twee weken zwanger te hebben gevoeld, voel ik nu helemaal niks meer :eh:

we wachten af…

Ja het is écht spannend!

Als het goed is zal ik rond dinsdag kunnen testen, maar ik denk dat ik de verleiding maandag of zelfs zondag niet kan weerstaan! :shifty:

Het zou wel echt gaaf zijn als het echt zo is. Dat ik het gewoon kan voelen! Wat ik al geschreven had, de vorige keer dacht ik het ook. Maar toen was het in 1 keer raak, dus had geen vergelijkingsmateriaal met een andere maand. Als ik nu zwanger ben, zou het ook meteen weer de 1e keer raak zijn. Dat is toch eigenlijk te mooi om waar te zijn. Dus ik ben in ieder geval erg benieuwd.

Het blijft toch altijd een apart iets he!!

hallo allemaal,

mijn naam is shandro,

ik hoop dat ik met jullie mee mag praten, zoniet laat me het maar weten.

ik heb begin mei een curretage gehad omdat ons kind geen hartslag had

met 9 wk en 4 dg.

na een wk deed mijn lichaam nog niets en heb ik besloten om die curretage

te doen.

deze maand hebben mijn vriend ik voor eerst weer écht’ geprobeerd om zwanger te worden…

ik heb vannacht de test gedaan.

ik had al extra niet teveel gedronken gisteravond en ben om half 11

naar bed gegaan en voor het laatst naar het toilet.

ik werd om half 3 wakker en kon het bijna niet meer ophouden, dus ben maar gegaan en heb gelijk de test gedaan.

NEGATIEF.

maar nog steeds niets te bespeuren van ongi, mijn baarmoedermond zit nog steeds heel laag (al 2 wk)

heb het gevoel of er een ballon in mijn onderbuik zit.

als ik iets maar drink komt het met iets meer dan een half uur al uit, maar blaasontsteking is het ook niet.

mijn borsten zijn voller en gevoelig.

mijn onderrug is pijnlijk na veel bewegen.

als ik me heel druk maak krijg ik het gevoel van een harde buik.

heb net eens even mijn agenda gepakt.

en volgens mij inzicht heb ik dan rond 16de dag

ovu gehad + 1wk is dus 23 dagen innestelling (die zaterdag was ik heel misselijk

en sinds dien heb ik ook zwanger gevoel.)

• 14 dagen is dus dag 37.

ik heb dus waarschijnlijk 3 dagen te vroeg getest.

mijn cyclus is dus deze keer langer geweest.

dus ik moet zaterdag testen.

denk dat ik maar dinsdag voor de zekerheid van maak.

groetjes shandro.

Hai, ik had eerst een topic gestart maar zag later dat dit onderwerp al hier wordt besproken.

Nou ik heb al twee weken het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, heb vooral erg pijnlijke borsten en sinds een dag of twee lijkt het wel of ik een soort candida infectie krijg, pijnlijk en veel vloed enzo.

Maargoed ga nu steeds meer denken dat mijn klachten te wijten zijn aan de aankomende ongi (over dag of 5). Zeker omdat een zwangerschap echt alleen kan als alle sterren goed hebben gestaan ofzo, hebben wel veilig gevreeen maar even niet opgelet, dus de kans is heel klein.

Maarja ik heb gewoon zo’n gevoel, hoop echt dat ik over een aantal dagen kan testen.

Groet Twijfeltje.

Hallo allemaal

Was bezig in een ander topic maar zie dat dit hetzelfde is.

Wat een verschillende verhalen zie ik allemaal. Ik had gisteren mijn NOD maar er is nog steeds niets gebeurd… wel af en toe wat kleine krampjes maar meer ook niet.

Twee weken geleden ontzettend pijnlijke (.)(.) maar dat duurde 2 dagen en toen was het weer voorbij…

Durf nog niet te testen en wil graag wachten tot zaterdag. Ging het allemaal maar vanzelf en gaf je lichaam maar gewoon een teken als het eindelijk zover zou zijn.

Zou weer ffe lekker geklaagt :wink:

Heb net eens even alles goed uitgerekend, heb daar namelijk helemaal geen verstand van, omdat ik nog helemaal niet bezig was met zwanger raken.

Volgens al die calculaties zou ik over drie dagen al kunnen testen, en zou de mogelijke bevruchtig echt op de meest vruchtbare dag hebben plaatsgevonden.

Ja aan de ene kant wil je dat lichaam gewoon zegt: joehoe het is zo! Maar aan de andere kant, ik was er helemaal niet mee bezig, en heb toch echt het gevoel dat het zo is, en dat doet mijn lichaam dan ook natuurlijk!

Nu maar hopen dat ie zich niet vergist :pray: Maar Ammygirl dat betekend dat we allebei zaterdag gaan testen!!

P.S. Je zou toch nu ook al een test kunnen proberen? You never know, succes in ieder geval!

Hoi twijfeltje

In principe kan ik al testen maar vind het beetje eng… misschien bang voor de teleurstelling. Ook heb ik nog steeds het gevoel dat het elke keer op kan komen zetten (de ongi). Krampjes enzo maar er gebeurd verder helemaal NIETS :?

Dus morgen ga ik echt testen !!! want dan is het 3 dagen overtijd en vind ik dat het wel kan.

We houden elkaar dan maar goed op de hoogte :wink: ga voor je duimen hoor :pray:

Groetjes,

Ammy

Hai Ammy,

Ja dat snap ik, dat je bang bent voor teleurstelling. Ik heb ook de hele tijd het gevoel dat ik ongi ga worden, dus snap je angst. Ook al zat het bij mij niet in de planning, toch zal ik er ongelofelijk blij mee zijn. Maar ik ben nog niet echt overtijd…in principe zou dat morgen zijn, hoop dat ik maandag nog steeds niet :evil: ben.

Ik wens je in ieder geval heel veel geluk morgen en hoop dat het goed is :vlinder: ! Laat je het effies weten, ben wel heel benieuwd hoor!

Groet Twijfeltje

Hoi hoi twijfeltje,

Gisterenmiddag na het werk snel een test gehaald. Maar heb hem niet nodig gehad :frowning: gisterenavond megakramp en ja hoor daar waren de :twisted:

Helaas maar volgende maand weer een maand :wink: Nu eerst maar even lekker met een warme kruik de bank opzoeken !!

Ben echt heel benieuwd of jij wel goed nieuws hebt gekregen. Let me know !! :dance:

Ik word helemaal gefrustreerd van mijn cyclus :evil:

Ik heb begin juni mijn spiraal laten verwijderen en sindsdien heb een onregelmatige cyclus. Afgelopen woensdag had ik ongesteld moeten worden maar weer niks!

Vorige week zaterdag had ik al een test gedaan ivm medicijnen, maar die gaf negatief aan…

Houdt mijn lichaam me voor de gek?

We wachten geduldig verder af… :roll:

hier ook allerlei vage klachten :? om niet goed van te worden

maar die had ik vorige maand ook en toen was ik niet zwanger ,

waarom houd je lijf je voor de gek :twisted:

Hai Ammygirl,

Wat onwijs jammer voor je!!! :hug:

Had je het toch goed aangevoeld kennelijk dat :evil: ging komen. Hopelijk volgende keer beter, ik zal voor je duimen hoor!

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, durf nog niet te testen. Mijn :evil: is soms wat onregelmatig op enkele dagen af, dus wil eigenlijk wachten tot maandag. Heb ook wel het gevoel dat :evil: misschien gaat komen, dus wacht nog eventjes af…ongeduldig dat wel :roll:

Maar ik laat het je zeker weten!

Groet Twijfeltje

Helaas :twisted:

Ik hoop dat je binnenkort zo’n mooi wondertje mag krijgen :vlinder:

Doeg Twijfeltje

hoi meiden,

Ik weet dat het heel erg vroeg is in de cyclus.

Vraag --> mijn eisprong zaterdag gehad en nu soms een stekende krampende pijn in de midden onderbuik wat kan dit zijn.

Het zal geen ongi zijn want ik zit net in mijn derde week van mijn cyclus.

Ook wel al moe, kan dat net na je eisprong???

groet zomervlinder

ik ben altijd moe net na mijn eisprong, dus voor mij zou het niet totaal vreemd zijn.

ik hoop dat het bij jou duid op een zwangerschap.

hier heb ik momenteel last van extreme lage rugpijn…wat zou het kunnen zijn.

ik heb een erg lange cyclus maar ik heb het idee dat het deze ronden niet zo is.

heb ookal 2 dagen bruinige afscheiding :sick: .

@meissie wrote:

ik ben altijd moe net na mijn eisprong, dus voor mij zou het niet totaal vreemd zijn.

ik hoop dat het bij jou duid op een zwangerschap.

hier heb ik momenteel last van extreme lage rugpijn…wat zou het kunnen zijn.

ik heb een erg lange cyclus maar ik heb het idee dat het deze ronden niet zo is.

heb ookal 2 dagen bruinige afscheiding :sick: .

Is dit geen innesteling ??

Lage rugpijn is toch ook een verschijnsel.

zomervlinder

Hier nog altijd niet ongesteld… Heb een negatieve zwangerschapstest gehad. Verder nog geen tekenen dat ik het wel moet worden.

Meissie, normaal heb ik altijd extreme rugpijn als ik ongesteld word, maar ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen, kan ook een innesteling zijn.

Ik heb een vermoeden dat ik een lichte blaasonsteking heb, kan dat invloed hebben op een test?

Ik heb met Clear Blue Digital getest.