eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ben Tammi, 31 jaar, sinds n maandje getrouwd en ongeveer 2 maanden echt aan het klussen voor n klein wondertje

N paar jaar geleden is door n kijkoperatie echter vastgesteld dat mijn eileiders niet echt open waren. Toen hebben ze met laser één kant iets of wat kunnen openmaken.

Een jaar of 3 later is met een hysterosalpingografie vastgesteld dat alles in orde was :confused: lijkt me raar, maar oké, ik klaag niet

Normaal zou ik in mei een nieuwe hysterosalpingografie hebben…

Ik heb meestal een normale cyclus van 28 dagen, de laatste twee maanden merk ik echter dat ik soms n dag vroeger ben…

Deze maand heb ik echter van vlak na mijn ovulatie heel pijnlijke tepels, en met heel pijnlijk bedoel ik dat zelfs kleding al bijna pijn doet…

Niet mijn borsten voorlopig , echt enkel mn tepels…( we hebben genoeg geklust rond de juiste dag … )

Ik heb dit nooit voorheen gehad, wel zo n dag of 3 voor mijn NOD , maar nooit vlak na de ovulatie …

Heeft iemand hier ervaring mee???

Ik durf echt nog niet te veel te hopen, want het is toch wel elke keer balen als het dan niet zo is hé :stuck_out_tongue:

Anyway : Zalig Pasen meiden

Een goedenmorgen,

Ik kan nu ook mijn symptonen aangeven…Namelijk helemaal NIKS!! :mrgreen:

Ik wist het eigenlijk omdat ik overtijd was en ik een zwangerschapstest heb gehaald en gedaan die licht positief aangaf met 1 dag overtijd.

Maar ik wist het echt niet…geen symptonen dus.

Fijne zwangerschap toegewenst iedereen.

…haha dat kan ook nog, geen verschijnselen.

Kan ik me bij aansluiten, nu 3x zwanger geweest en altijd geen duidelijke tekenen gehad. Pas na 6 weken wat misselijk en moe.

Nu ook niet, maar voor het eerst een voorgevoel zwanger te zijn. vreemd hoor, ben wel bang dat de teleurstelling des te groter zal zijn.

Goede avond iedereen!

Ik voel me echt raar!

Ik nam de pil en ik heb op 5 mei mijn regels gekregen. Ik wou een nieuwe strip beginnen en had niet genoeg pillekes ik denk dat ik er ongeveer 3 ingenomen had. Ik zei tegen mijn vriend dat ik er moest gaan halen, maar hij stelde voor om ermee te stoppen en te proberen voor een kindje. Ik zag dit eigenlijk al lang zitten, maar hij niet. Van de dag dat hij het voorstelde zijn we beginnen te klussen om de 2 dagen. Op 17 mei heb ik terug mijn regels gekregen. Maar nu heb ik sinds 22 mei een raar gevoel in mijn lichaam. Ik kan niets meer ruiken of zien of ik word misselijk, ik heb steken in mijn onderbuik, ik ben opvliegend, ik heb soms hoofdpijn, ben heel rap moe, veel duizelig, soms braakneigingen ongeveer 10 na ik gegeten heb, heb ook niet veel honger, maar ik heb geen opgezwollen borsten, in mijn borsten voel ik niets.

Mijn vriend zegt constant dat ik zwanger ben, maar ik twijfel. En ik denk dat het ook nog te vroeg is om een test te doen. En ik ben ook een beetje bang als ik 1 doe dat deze negatief is. Het is echt raar! Ik hoor ook dat het aanvoeld alsof je je regels gaat krijgen, maar ik ken dat gevoel niet!!! Ik voel nooit iets van mijn regels!

Heeft iemand deze ervaringen ook gehad?

Groetjes Vanessa

hallo allemaal

wij zijn sinds maart gestopt met de pil we hebben al een zoontje van 15 maanden

mijn nod is over 5 dagen maar heb al veel symptomen namelijk

misselijk

duizelig

blauwe aders over borsten en tepels, donkere tepels

en mijn borsten zijn gespannen en al wat gegroeid heb vanmorgen veel te vroeg natuurlijk maar tog een testje gedaan :oops: en zie een heel licht streepje zou het kunnen??? zo vroeg

zou kunnen, misschien dat je ei nu eerder was?

Ik heb namelijk ook 4 dagen voor mn nod positief getest.

Normaal cyclus van 32 en toen dus wel op dag 28 positief :inlove:

zou best kunnen dat mijn ei eerder was had eerst een cyclus van 28 dagen alleen vorige maand 33 dagen en daar ben ik eigenlijk vanuit gegaan…test morgen vroeg nog eens kijken of ik het lijntje dan iets beter zie

spannend :smiley:

dus je zit nu ok op 28 dagen! :mrgreen:

Hoop dat ik je mag feliciteren!

ja ik hoop het ook ben eens benieuwd laat morgen wel iets weten groetjes

Hallo

ik heb vanmorgen nog eens getest en de streep is tog wel duidelijk

ik ben zwanger :smiley:

@butterfly wrote:

hallo allemaal

wij zijn sinds maart gestopt met de pil we hebben al een zoontje van 15 maanden

mijn nod is over 5 dagen maar heb al veel symptomen namelijk

misselijk

duizelig

blauwe aders over borsten en tepels, donkere tepels

en mijn borsten zijn gespannen en al wat gegroeid heb vanmorgen veel te vroeg natuurlijk maar tog een testje gedaan :oops: en zie een heel licht streepje zou het kunnen??? zo vroeg

Hoi butterfly,

Ik heb inderdaad wel eens gelezen en gehoord hoe licht het streepje ook is dat het wel goedd zit.

En de symptomen zijn ook niet mis.

Welke test heb je gebruikt?? er kan verschil in zitten.

Mijn symptomen zijn bijna gelijk aan de jouwe, alleen ben ik niet echt misselijk.

Mijn NOD is morgen of overmorgen.

Sterkte en ik zou de test gewoon na een paar dagen herhalen.

groeten zomervlinder :vlinder:

@butterfly wrote:

Hallo

Gefeliciteerd!! :inlove:

@pooh wrote:

@butterfly wrote:
Hallo

Gefeliciteerd!! :inlove:

Gefeliciteerd!! groeten zomervlinder

hallo allemaal,

vandaag voor de 2e maal progesteron moeten laten prikken.

Donderdag de 31e juli ook gedaan.

Hopelijk is hij nu ook nog hoog.

Wat ik wel raar vond is dat ze dit keer een icon ( zwangerschap ) echo heeft aangevraagd ipv een controle echo.

Zou zij al meer weten dan ik na het vertellen van de symptomen??

Ben benieuwd nog 1 of 2 dagen tot NOD.

Weet niet precies of mijn cyclus 30 of 31 dagen is.

Groeten zomervlinder

Ben nu deze week drie weken overtijd en heb vorige week zaterdagmiddag een test gedaan, maar daar kwam niks uit en dus dat ik eigenlijk niet zwanger zou zijn. Maar m’n borsten aan de onderkant zijn meer gespannen en m’n tepels doen ook best wel zeer. Dus dat zou een teken kunnen zijn.

Maar nou heb ik sinds een anderhalve week ook behoorlijk last van afscheiding en weet niet of dat er ook mee te maken heeft.

Dus misschien dat iemand me hier kan helpen want zit er best wel mee, want als ik niet zwanger zou zijn is er iets anders goed mis.

Groetjes Janneke :shifty: :shifty:

@jans1979 wrote:

Ben nu deze week drie weken overtijd en heb vorige week zaterdagmiddag een test gedaan, maar daar kwam niks uit en dus dat ik eigenlijk niet zwanger zou zijn. Maar m’n borsten aan de onderkant zijn meer gespannen en m’n tepels doen ook best wel zeer. Dus dat zou een teken kunnen zijn.

Maar nou heb ik sinds een anderhalve week ook behoorlijk last van afscheiding en weet niet of dat er ook mee te maken heeft.

Dus misschien dat iemand me hier kan helpen want zit er best wel mee, want als ik niet zwanger zou zijn is er iets anders goed mis.

Groetjes Janneke :shifty: :shifty:

Wanneer ben je gestopt met anticonceptie? Als het nog maar kort geleden is kan het ook zijn dat je nu pas je eisprong hebt.

hoi,

ik ben Inge, 23 jaar en al ruim een jaar gestopt met de pil. helaas wil het zwanger worden nog niet echt lukken… (soms wat frustrerend als iedereen om je heen wel zwanger wordt!)

nu heb ik een vraagje:

ik heb al een week of last van duizeligheid, hoofdpijn, vermoeidheid, stemmingswisselingen laaste week ook misselijkheid, afscheiding, niet kunnen slapen en sinds vandaag wat pijnlijke borsten.

ik zou rond dit weekend ongesteld moeten worden, mijn mensturatie is vrij regelmatig.

de klachten die ik beschrijf lijken op zwangerschapskwaaltjes, maar een test was eergister nog negatief.

nu heb ik sinds vanmorgen wat bloedverlies en krampen wat op ongesteldheid lijkt. het bloedverlies is niet zo veel als normaal…

wat denken jullie; zou ik zwanger zijn?

maar die klachten als duizeligheid en misselijkheid enz. heb ik normaal nooit…

ben ook al bij de dokter geweest voor mn klachten als duizelig en misselijk, alles was goed, hij zei dat het misschien komt omdat ik sinds 3,5 week gestopt ben met roken of dat ik zwanger ben, hier kon ik dus niet zo veel mee…

groetjes Inge

Inge, als je eergisteren getest hebt ben je in elk geval nog te vroeg geweest. Het klinkt hoopgevend, maar de ellende met zwangerschapsverschijnsels is dat ze zoveel lijken op andere dingen.

Ik weet wel dat ik ook best last had van menstruatieachtige klachten toen ik zwanger bleek te zijn. Heel licht bloedverlies gehad en onwijs pijn in mijn rug, kon bijna niet meer staan. En dat heb ik vaker als ik ongesteld moet worden.

Nog even geduld hebben en van het weekend of na het weekend opnieuw testen.

hoi dames,

daar ben ik weer.

Net nachtdiensten gehad dus ik was even aan het bij slapen!! 8)

Vandaag een echo gehad voor het volgen van mijn cyclus.

Dit is dag 6 en ik had aan de linker kant alweer een follikel van 12 mm

en rechts was kleiner en zal waarschijnlijk niet verder doorgroeien.

Moet nu maandag terugkomen op de negende dag en dan is die 18 mm.

Vanaf zondag is het klusmoment aangebroken, om de dag was het advies.

Dus daar houden we ons aan.

Als hij dan woensdag 22mm is is de kans op springen groot en dat betekent dan dat ik een cyclus van 25 dagen zal hebben en ik mijn banner moet aanpassen, maar dat zien we woensdag wel.

Ik hou jullie op de hoogte.

En hoe is het met de rest ??

Zie dat er al weer aardig wat meiden in de wachtdagen zitten.

Mijn duimen draaien :thumbup: :thumbup:

groeten zomer :vlinder:

@ jans 1979: zou inderdaad ook eisprong kunnen zijn… Is je cyclus regelmatig? Hoe lang al gestopt met de pil?

Ik voel me mega opgeblazen, moet nog wel even wachten op NOD. Denk dat ik maandag eisprong had (zondag geklust) en pies me overdag een ongeluk en 's avonds heb ik weer dorst… steeds gerommel in onderbuik… Na het eten ook echt niet aan eten moeten denken… en opruimerig, maar dat ik heb ik al een paar weken… Zou toch teken kunnen zijn… toch :pray: