eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Hoi iedereen,

ik ben nieuw hier. Even voorstellen : ben 29 en sedert februari gestopt met de pil. Vorige maand werd ontdekt dat ik geen eisprong had en ben dan gestart met hormonenkuur. Ik zou nu zwanger kunnen zijn aangezien ik vorige dinsdag of woensdag mijn eisprong had. Heb vaak krampjes en kriebeltjes in mijn buik. Net alsof een zenuw trilt maar dan in mijn buik. Kan iemand zeggen of dit de innesteling kan zijn? Wanneer kan ik testen?

:slight_smile:

:dance: noumeide :dance: n het is nu 20ste en had me NOD de 16de

nog steeds niets te zien wel heel misselijk duizelig en raar net boven me schaambeen loophet bol nouja ik heb al een dochter en ze zeggen als je voor de 2de zwanger raak ziet je het snel met test heb ik gisteren gedaan en was volgens de dokter twijfel achtig omdat de 2de streepje licht was maar je zag hem goed hoor :shock: allemaal raar ik ga voor de zekerheid over een paar dagen nog een keer testen dus duim ik dat hy dan wel heel duidelijk is :pray: :pray:

heb je dan geen bloedproef laten doen?

HOI KARIN1978

JA HEB NU DE VANDDAG OPNIEUW GETEST EN NU IS HY TOCH ECHT DUIDELIJK EVEN 2 DONKERE STREEPJE :dance: :dance: HOOP DAT ALLES GOED BLIJF GAAN MAAR NU HOEFT IK TOCH NIET BLOED TE PRIKKEN ALS :dance: HET DUIIDELIJK OP DE TEST STAAT :think: WILDE HET MET DE KERSTDAGEN ZEGGEN ANDERS KOMEN ZE ER ANDERS ACHTER WANT NU MAG IK NIET DRINKEN EN MOET IK MET ETEN INDEGATEN HOUDEN WAT VINDEN JULLIE :shock:

Je kan ook gewoon zeggen dat je het nieuwe jaar in wilt gaan zonder alcohol en met eten zou ik gewoon dat gene pakken wat je wel mag eten, dat valt echt niet opā€¦

Maar goed je moet het zelf weten natuurlijk

iig gefeliciteerd!

Hoi allemaal!

(Ja op nieuwjaarsdag gewoon weer vroeg uit de veren met een kind :doh: .)

Ik heb net als Tedski dat rare ongesteldheidsgevoel in mn buik nu al een paar dagen. Eergisteren was het echt ff pijnlijk dat ik een paracetamol genomen had! :doh:

Maar als ik Tedskiā€™s banner zit, kan dit wel iets heel positiefs betekenen! :smiley:

Vorige keer voelde ik het ook en werd ik na 2 weken ongi, dus ik weet t nog niet :think: :pray: .

@Biebs wrote:

Hoi allemaal!

(Ja op nieuwjaarsdag gewoon weer vroeg uit de veren met een kind :doh: .)

Ik heb net als Tedski dat rare ongesteldheidsgevoel in mn buik nu al een paar dagen. Eergisteren was het echt ff pijnlijk dat ik een paracetamol genomen had! :doh:

Maar als ik Tedskiā€™s banner zit, kan dit wel iets heel positiefs betekenen! :smiley:

Vorige keer voelde ik het ook en werd ik na 2 weken ongi, dus ik weet t nog niet :think: :pray: .

Alleen was dat wel bij mijn vorige menstruatieā€¦ maar nu had ik wel ook constant het idee dat ik ongesteld werd. Zaterdag donkere afscheiding gehad en mijn ogen uit mijn hoofd gejankt. Zondag pijn in mijn onderrug, dat ik bijna niet meer kon staan. Ik wist dus zeker dat ik ongesteld zou worden, maar het zette niet door, dus ik dacht maandag: ik doe een test dan weet ik zeker dat ik ongesteld werd. En toen werd ie dus rozeā€¦

MEiden ik hoop dat het snel raak is.

hallo damesā€¦

ik denk niet dat het bij mij al raak kan zijn maar toch.

de laatste 2 weken heb ik veel last van hoofdpijn alleen s,ochtends dan majah in mij geval is dat niet gek.

maar ik heb last van me onderug en me buik borrelt de hele dag je hoort het best wel erg gewoon te genant voor woorden.

me vriend zegt de hele tijd ach je heb gewoon honger.

en veel misselijk maar ik wil me nix in me hoofd halen omdat je ook schijnzwanger kan zijn

ik moet ook best veel plassen en soms heb ik steken rechts onder van me buik.

ik ben gewoon bang dat ik gekke dingen in me hoofd ga halen omdat ik het ook graag wil maarjah .

iemand tips ofzo?? :slight_smile:

alvast bedankt groetjes gemma

Goeienmiddag,

Ik lees deze topic iedere maand ā€¦een week voor mijn NOD dag.Kijken bij de symptonen die iedereen heeft.En tot nu toe nog niet raak :frowning:

Maar we blijven positiefā€¦Toch?

Hier niet misselijk alleen sinds zaterdag extreem moeā€¦

En zaterdag zag ik er echt niet uit bleek gaar afgepeigerd :x maar dat doe ik nu elke dag na de ochtend begint het al en aan het einde van de dag zie ik er gewoon niet uit!!

En ik voel mijn baarmoeder sinds een week .

Vannochtend dacht ik ik ga nu ongesteld worden :shock: Maar ik moet nog tot zondagā€¦erg spannend allemaal.

O,jaā€¦onze normaal zo bange kat kwam deze week zomaar naast me liggen op de bankā€¦

Maar ja,je wil jezelf niet gek maken en probeer je maar te denken het zal wel niet.

Succes allemaal ā€¦

@marleen wrote:

Goeienmiddag,

Ik lees deze topic iedere maand ā€¦een week voor mijn NOD dag.Kijken bij de symptonen die iedereen heeft.En tot nu toe nog niet raak :frowning:

Maar we blijven positiefā€¦Toch?

Hier niet misselijk alleen sinds zaterdag extreem moeā€¦

En zaterdag zag ik er echt niet uit bleek gaar afgepeigerd :x maar dat doe ik nu elke dag na de ochtend begint het al en aan het einde van de dag zie ik er gewoon niet uit!!

En ik voel mijn baarmoeder sinds een week .

Vannochtend dacht ik ik ga nu ongesteld worden :shock: Maar ik moet nog tot zondagā€¦erg spannend allemaal.

O,jaā€¦onze normaal zo bange kat kwam deze week zomaar naast me liggen op de bankā€¦

Maar ja,je wil jezelf niet gek maken en probeer je maar te denken het zal wel niet.

Succes allemaal ā€¦

heey dat heb ik ook hoor dat ik mezelf niet gek wil maken, maar je word er wel zenuwachtig van.

maar hoe kan je je baarmoeder voelen dan als ik vragen mag want dat ken ik niet :oops:

alvast bedankt

Hoi G.e.m,

Ik voel mijn baarmoeder de hele tijd een soort weeige pijn.Niet alsof ik ongesteld moet worden hoor.

Dat had ik trouwens vannochtend echt ik zei tegen mijn man"volgens mij wordt ik nu ongesteld"en kort daarna was het weg :shock:

Erg vreemdā€¦

Bij mijn andere zwangerschappen was ik ook moe en voelde mij gewoon zwanger.

En nu is dat minderā€¦ ik twijfel erg dus ik ga er vanuit dat ik zondag gewoon de rode :twisted: :twisted: tegemoet zie.

Het is gewoon afwachten hƃĀ©?

Wanneer is jou NOD?

Groetjes van Marleen.

weet ik eigelijk niet. :oops:

ik ben net 2 weken ongeveer gestopt met de pil enzo ik begin er net pas mee

Halloā€¦

Ik ben nieuw hierā€¦

Mijn naam is Mariska en ben moeder van Milo, 3,5 jaar en heb daarvoor een miskraam gehad.

Ben sinds augustus 2007 gestopt met de pil. Sinds vorige maand weer een ā€˜normaleā€™ menstruatie zoals ik gewend wasā€¦ die maanden ervoor steeds maar een dag of 3 en nauwelijks last.

Vandaag zit ik op mn 28e dag. 17 januari was de eerste dag van mijn laatste ongiā€¦

Ik denk dat ik zwanger benā€¦ maar dat dacht ik met kerst ook.

Ik ben bang dat ik mezelf gek maakā€¦

Heb gevoelige borsten en ze branden zeg maar en af en toe steken.

Ook af en toe missselijk gedurende de dag. Als ik eet gaat het weg.

En al 2 dagen het gevoel dat ik ongi ga worden maar zet niet door.

Vorige maand was mijn cyclus 27 dagen maar ook een keer 30 dagen.

Ik durf nog niet te testen (bang als ie negatief isā€¦ dan zal ik behoorlijk balen).

Pffff aan de ene kant spannend maar aan de andere kant niet leuk die onzekerheid!!!

Zo blij dat ik het hier kwijt kanā€¦

Liefs,

Mariska

Hoi Mariska,

Wacht je tot de 30ste dag?I.v.m een eerdere keer dat je cyclus 30 dagen duurde?

Hier nog 3 dagen te gaanā€¦ :pray:

Laat je je vorderingen weten?

Groetjes van Marleen.

@ ilsederooyā€¦ ik ben hier nieuw op het forum, heb hier even bijgelezen, en op het begin van dit onderwerp schreef je dat die urinetesten helemaal niet werken?? ik ben 7 dagen overtijd, en weet niet goed wat ik ervan moet denkenā€¦ ik heb een test gedaan, en die is negatiefā€¦ maar toen ik jouw berichtje las, moest ik toch even schrikkenā€¦ :think:

Ik ben nu op dag 26 van mijn cyclus, nog 3/4 dagen te gaan tot mijn NODā€¦

Mijn verschijnselen tot nu toe zijn:

• volgens mijn vriend (en een collega die van niets weet) een ander gezicht
  • lichte misselijkheid in vlagen
  • emotioneel, mijn tranen branden achter mijn ogen
  • ik voel steeds gerommel onderin mijn buik (vlak boven schaambeen)
  • ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moe :zzz:
  • mijn afscheiding is sinds 2 dagen donkergeel :oops:

daarnaast heeft een haptonoom aan mij ā€˜gevoeldā€™ dat ik zwanger ben.

Nu (4 dagen voor NOD) een test van Matcare gedaan, maar negatief!

Nog even wachten tot het weekend dusā€¦

En Lala???

Ik herken de syptomen in ieder geval welā€¦Ik moet nog 6 dagen ongeveer, maar voel ook een bijzonder vreemd gerommel in mijn buik. Heb alleen afgelopen dagen wat roze afscheiding gehad en heb steeds het idee dat mijn eten naar boven komt :oops: .

Liefs Laura

Kent iemand het gevoel alsof je belletjes voelt knappen in je onderbuik?? Vooral links voel ik steeds vage dingenā€¦Voel me zooo anders en kan om alles janken :frowning:

hoi hoi

we zijn doormiddel van zi bezig om zwanger te raken helaas is dit al een paar keer fout gegaan :frowning: maar nieuwe mnd weer nieuwe kansen :slight_smile:

alleen deze ronde heb en voel ik dingen die ik niet eerder gevoeld heb namelijk een heel raar gevoel de hele tijd in mijn buik net of er een balloon inzit ook slapen gaat niet zoals voorheen heb van die abnormale dromen en liggen op mijn buik terwijl dat normaal toch echt mijn slaap standje was vind ik niet prettig

normaal nooit last gehad van broeken maar nu door het gevoel in mijn buik vind ik het dragen broeken niet meer prettig of ze moeten al lekker los hangen

misselijkheid en zuurbranden hebben me ook gevonden pfff maar gelukkig niet iedere dag

ben elke dag voor mijn doen vroeg wakker als ik lang slaap dan is het kwart over negen :?

ik kan de hele dag door eten waardoor ik dus ook behoorlijk aan het uitdijen ben

weet dus ook niet echt of het door het eten komt of misschien door een zwangerschap dat ik flinkere borsten en buik gekregen heb (en ik ben al niet de smalste :oops: )

moet nog tot zeker donderdag wachten voor mijn eerste nod kan ook iets langer zijn heb niet echt een vaste cyclus maar dan ben ik uitgegaan van de laatste 3 cyclussen en dan zou donderdag mijn eerste nod zijn

mijn slijm vloeit behoorlijk en een abonement op de wc zou toepasselijk zijn maar helaas die laatste twee heb ik ook altijd voor mijn mentruatie grrrrr dus daar ben ik niet zo blij mee

tja heel verhaal :oops: maar moest het echt even kwijt want ik word er een beetje tuureluur van :wall:

helaas zit ik met het probleem vleesbomen maar volgens mijn gynacoloog zou ik toch gewoon zwanger kunnen worden

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor iedereen die ook in de stress zit en dat het goed mag aflopen voor jullie

het is helaas weer mislukt ik ben weer begonnen met vloeien