Hier de eerste ronde om voor de 2e keer zwanger te worden. Voor de eerste hadden we 13 rondes nodig, dus ga er niet van uit dat dit de hoofdprijs van 1 ronde gaat worden, maar…
aangezien ik er al een poosje uit ben met de symptomen heb ik een vraagje. Mijn zoon is met de keizersnee ter wereld gekomen. Sinds een paar dagen na mijn vruchtbare periode heb ik af en aan jeuk aan mijn wond van de keizersnee. Omdat jullie het regelmatig over jeuk hebben, telt dit dan ook???
Daarnaast ook last van de volgende symptomen momenteel:
Spanningshoofdpijn (vanuit schouders/nek)
Veel afscheiding
Het gevoel alsof er iets in mijn baarmoeder zit ( Vergelijkbaar met de plaatsing van een spiraal, dan kan je baarmoeder ook zo’n gevoel geven er zit hier iets wat hier niet hoort). Niet de hele dag door maar af en aan.
Ik moet nog een weekje, maar het voelt gek, zeg maar. Maar bij mijn vorige zwangerschap maakte ik me altijd gek aan het eind van mijn cyclus. Wil dat nu eigenlijk helemaal niet doen en er gewoon nuchter mee bezig zijn. Maar de vraag is nu… zal dat lukken :mrgreen:
Even een (waarschijnlijk onzinnige) vraag. Heeft iemand van jullie behalve 's morgens voor op het opstaan ook wel eens 's middags de temperatuur opgemeten, met name in de 2e helft van de cyclus, of zelfs als je naderhand zwanger bleek te zijn? Ik heb namelijk de afgelopen 3 dagen 's ochtends niet gemeten, maar vanavond wel en toen was m’n temp. 37,9… Ik weet dat het niet zinnig is om op dit tijdstip te tempen, maar vroeg me af of dit normaal zou kunnen zijn zo’n 3 dagen voor je NOD, of dat het meer waarschijnlijk is dat ik een koudje o.i.d. heb.
Lekker onsamenhangend verhaal, maar snappen jullie 'm nog ?
volgens mij kan je alleen s’ochtends meten… als je dat elke keer al gedaan hebt kun je nl vergelijken. Anders is het zo iets van appels met peren vergelijken snap je,…?
nou meiden ik 22 september ongesteld worden maar werd het niet dus ik dacht ik test over een paar dagen :mrgreen: maar nu uiteindelijk nog niet ongesteld 5 testjes verder weet ik het niet meer
kijk ik was met me 15 jaar aan de pil gegaan stopte toen ik 25 was :mrgreen: heb me anderhalf jaar geduurd dat ik zwanger raakte en ik met de tweede bezig ben nog nooit mee gemaakt dat ik niet op tijd me NOD :wall: ben gewooin verdrietig mag 16 oktober terug komen bij de gyno want ik had een cyste en hy zei kom maar terug als je ongesteld ben geworden dan kijken we als er nog zit pffffff dat zal dan wel
WEET NOG NIET VEEL :x KOM NET VAN DE GYNO AF GELUKKIG IS ME CYSTE GEKROMPEN VAN 2,3 NAAR 2,1 EN TOEN ZEI ZE MMMM JE HEB 1 FOKIL VAN 2 CM ZOU KLUSSEN DUS IK BLIJ DAT ER NOG EITJES RIJPEN
MAAR ZE WIST HET NIET ZEKER KON OOK EEN PRILLE ZWANGERSCHAP ZIJN :shock: IKKE SLIKKEN DUS NOU DAAROM MOEST IK EFFE BLOED PRIKKEN EN HOOR IK DADELIJK MESSCHIEN DE UITSLAG
DUS OF NOG EEN PAAR DAGEN KLUSSEN OF EEN PRILLE ZWANGERSCHAP EN AFWACHTEN HOE HET GAAT AFLOPEN
EIGELIJK BIJDE GOED NIEUWS VOOR MIJ OMDAT IK NOG STEEDS NIET ONGESTELD BEN GEWORDEN EN DAT ZE 1 EITJE ZAG IK GA NU SPANNEND ZITTEN :thumbup: DUIMEN EN WACHTEN OP DE UITSLAG
het laatst dat het mee gemaakt had was :shock: toen ik een miskraam had gekregen dus weet niet zeker blijf een raadsel dit keer en jij ziedat je 9 dagen overtijd ben hoe gaathet met jou
morgen testen femmieke als ie nega is weet je dat je dan mss te vroeg hebt getest en als er geen rood is is er niks aan de hand maar zijn genoeg mensen die al heel vroeg positief testen en het geeft jezelf rust heb ik ook altijd.
ben beniewd kom morgen ff spieken of je test hebt gedaan zet je het dan op wannabe juli mama’s?
MAAR IK HEB NU LASTVAN KLEINE VEEGJES LICHT BLOED DUS ZAL WEL DOOR ZETTEN MAAR HET RARE IS :shock: :shock:
IK VOEL ME NIET ONGESTELDWAT NOMAAL WEL IS
IK HEB EEN HELE OPGEBLAZEN BUIK BEN DE HELE DAG MISSELIJK DUIZELIG EN MOE :doh: IK VOEL ME ZO STOM DAT IK NOG DENK DAT IK ZWANGER KAN ZIJN WANT ZO VOEL IK ME EIGEN NOU WILDE DAT MEDELEN MESSCHIEN DE VOLGENDE MAAND OFZO :think:
Sinds mijn eisprong heb ik best wel pijn in mijn buik, een soort van menstruatiepijn. Herkent iemand dat? Eigenlijk slaat het nog nergens op aangezien ik 9 dagen voor mijn NOD zit. Ik zal wel van alles in mijn hoofd halen, ben er ook veel te veel mee bezig.
nou volgens me banner heb ik nu de NOD maar hoe ik telde :think: was het gisteren weet het niet meer :doh: nou bij mij nog niets te zien of te voelde dan wat buik krampjes wel last van me borsten en ontzettend moe dus nu afwachten anders effe testen he?