hoi allemaal,
Kom eigenlijk van de vlinderpraat, maar wij zijn bezig met een brusje voor Alyssa*, nu ben ik 4 dagen overtijd en mijn baarmoedermond zit nog steeds hoog en ik verlies nog steeds slijm. Heeft iemand dit ooit meegemaakt??
Groetjes Nicoline
@fretje
Sinds een paar dagen heb ik ook een raar gevoel over me en heb allerlei klachten. Maar dit kan ook van ontpillen komen. Ik ben in februari gestopt en heb de afgelopen periode wat ovulatieproblemen gehad. Maar om op jou vraag terug te komen. Hoe moet het dan voelen als je zwanger bent? Ik heb geen idee namelijk,weet jij het? Of anderen natuurlijk! :mrgreen:
(schrijf al een poosje op een andere topic op dit forum)
Groetjes Fluffie
mijn klachten met net zes weken:
rond mijn nod de eerste keer beetje bandenpijn of innestelingspijn. daarna af en toe vlagen van afkeer naar eten en geurtjes. met drie dagen over tijd begin van bruin bloedverlies. beetje dikkig en gestold maar echt weinig. steeds meer afkeer naar eten. met een week over tijd getest: heeeeeel licht streepje. moet je bij daglicht bekijken!
daarna ineens geen bloed meer. geen beetje kramp gehad!
soms trekken in de liezen: bandenpijn
heeeeeel moe
heeeeeel emotioneel: ben het ene moment heel gelukkig en het andere heel moedeloos.
mijn vriend vind me ineens alleen nog maar geweldig en draagt me op handen!
heel dunne afscheiding. helder.
die dunne afscheiding herken ik wel! Heb nu ook wel eens als ik sta dat ik ineens iets voel lopen!! Ben dan altijd bang dat ik alsnog ongesteld wordt, maar dan is het waterige witte afscheiding!
hallo ik kom van het forum aug stoppers dus dit is onze 1e ronde ik wil niet al te optimistisch zijn maar heb zondag als het goed is me ei gehad heb het ook gevoeld en zaterdag geklust we klussen om de dag!!
nou vraag ik me af vanaf wanneer je de kwaaltjes krijgt is dat ookal tijdens het innestellen??
de kwaaltjes kun je al vrij snel voelen! Mijn laatste ongesteldheid is op 17 juli geweest, ik had 18/19 Aug weer ongesteld moeten worden maar had de donderdag daarvoor al last van dromerigheid, moe zijn en heel raar dromen! Dus 2 weken na je ei kan je al symptonen krijgen! Verschilt wel per vrouw hoor! Hoop zo duidelijk geantwoord te hebben!
Hey Lay-D’s,
Mijn NOD is zaterdag (22-09), en ik voel me sinds een paar dagen ontzettend moe.
Ik heb van het weekend buiten de gewone 8 uur 's nachts slapen, ook nog eens 3x een uur geslapen. En ik bleef moe.
Zelfs het toetsenbord op mijn laptop ziet er momenteel lekker uit om op te gaan liggen met mijn hoofd.
Maar ben bang dat ik dan wakker wordt met ribbeltjes op mijn gezicht en gelach van mijn klega’s…
Zal waarschijnlijk een herfstdip zijn, ik durf absoluut niet in te denken dat het zo zou kunnen zijn… zucht… de teleursteling zou weer te groot zijn.
Liefs,
Aizella
Hoi allemaal!
Ik ben hier nieuw en had even een vraagje…
Ik ben gewoon aan de pil, maar heb hem een stuk of 3x vergeten :oops:
Heb wel al twee x negatief getest, maar heb wel een hele opgezette harde buik en moet echt super vaak plassen!!
Zijn dit zwangerschaps tekenen? En kun je zwanger zijn, terwijl je negatief test? Ik heb echt last van mijn buikje…
Alvast bedankt voor reacties!
@maria5 wrote:
Hoi allemaal!
Ik ben hier nieuw en had even een vraagje…
Ik ben gewoon aan de pil, maar heb hem een stuk of 3x vergeten :oops:
Heb wel al twee x negatief getest, maar heb wel een hele opgezette harde buik en moet echt super vaak plassen!!
Zijn dit zwangerschaps tekenen? En kun je zwanger zijn, terwijl je negatief test? Ik heb echt last van mijn buikje…
Alvast bedankt voor reacties!
Ben je overtijd? Zo niet dan kan er (als je een gewone menstruatie hebt gehad) ervan uitgaan dat je lichaam je gewoon in de maling neemt en dat het misschien door je gedachte opgewekt wordt En anders gewoon even bloed laten prikken, dan weet je het zeker.
Succes
Ik weet dus niet of ik overtijd ben, omdat ik de pil heb doorgeslikt en mn stopweek dus heb overgeslagen… De vorige x ben ik anderhalve dag ongesteld geweest en 2 dagen overtijd, dat vond ik toen al raar. Maar heb in die pilstrip erna 2 x de pil vergeten en nu dus doorgeslikt…
Denk dus niet dat ik vorige keer zwanger geraakt ben, aangezien ik toch ongesteld ben geworden en nu de test dan wel positief zou moeten zijn…
Maar als je aan de pil bent en die doorslikt, wanneer kan je dan testen??
Ik denk dat ik als ik last blijf houden van mn buik een afspraak maak bij de dokter…
Tis trouwens wel welkom hoor
@maria5 wrote:
Ik weet dus niet of ik overtijd ben, omdat ik de pil heb doorgeslikt en mn stopweek dus heb overgeslagen… De vorige x ben ik anderhalve dag ongesteld geweest en 2 dagen overtijd, dat vond ik toen al raar. Maar heb in die pilstrip erna 2 x de pil vergeten en nu dus doorgeslikt…
Denk dus niet dat ik vorige keer zwanger geraakt ben, aangezien ik toch ongesteld ben geworden en nu de test dan wel positief zou moeten zijn…
Maar als je aan de pil bent en die doorslikt, wanneer kan je dan testen??
Ik denk dat ik als ik last blijf houden van mn buik een afspraak maak bij de dokter…
Tis trouwens wel welkom hoor
je zou gewoon nu kunnen stoppen met de pil(even een stop weekje inlassen) en even kijken of je menstruatie opgang komt Komt hij niet dan even naar de huisarts om je even te laten na kijken waar het vandaan komt
Dat is miss idd een goed idee! Maar al die verhalen van zwangerschappen en toch nog ongesteld, helpen dan ook niet echt Maar als ik het niet wordt, dan is t wel wat duidelijker…
Bedankt voor het reageren iig!
Liefs
hoi meiden
heb 1 vraagje test ik nog te vroeg? :think: heb gisteren NOD ik voel m,eestal wanneer ik ongesteld ga worden daar heb ik nu geen last van wel me borsten die dikker aan voelen en gevoelig geen buikpijn ofzo
dus was ik nieuwsgierig en heb ik net getest maar was negatief als het nog wegblijf wanneer kan ik dan testen???
groetjes mieke
Hoi Mieke,
Ik zou over 3 dagen nog eens testen en is hij nog negatief een weekje later nog eens als je menstruatie nog niet heeft doorgezet. Veel vrouwen testen pas een week later na hun NOD positief. Dus ik zou nog even afwachten.
Succes
HOI WILLY
NOU IK BEN HEEL ERG VERKOUDEN HAD VERMORGEN WEER GETEST ZAG NAAR 1 PAAR MINUTEN NOG NIKS DUS BEN IK HET BED WEER TERUG GEGAAN MAAR IK KEEK NET WEER WANT ME GEVOEL ZEI LAAT HEM NOG LIGGEN MAAR NU STAAT ER EEN LIG STREEPJE :think: MAARJA MOET DADELIJK TCH NAAR DE DOKTER LAAT IK HEM WEL METEEN ME TESTJE ZIEN
NOU GROETJES MIEKE
Hoi allemaal,
Ik ben Angel, 27 jaar en bezig vanaf januari om een kindje te krijgen.
Ik zit nu 2 dagen mee te lezen en heb besloten me ook maar aan te melden om met jullie mee te kletsen. Ik hoop dat jullie dat geen probleem vinden.
Ik moest afgelopen donderdag ongesteld worden maar ben dat nog niet.
Een zaterdag wel een test gekocht bij de Etos maar die was echt negatief.
Niets te zien. Verder wel af en toe last van ongi-gevoel. Elke keer naar de w.c, gelijk kijken maar nog geen :evil: te zien.
In november verleden jaar met de pil gestopt en eigenlijk nog nooit niet ongi geworden. MMm ik ga denk ik vanmiddag nog maar ff naar de Etos voor een nieuwe test maar dan maar een CB denk ik. Misschien dat die betrouwbaarder is??
@Willy en Mieke: Ik leef met jullie mee, ben zo bang om toch ongi te worden. Het zou zo jammer zijn…
Oja ik barst al 2 weken van de pijn in mijn hoofd. Echt heeeel erg.
Heb alleen last van wat romige afscheiding en nies heel erg.
Ik heb het ook een paar dagen al erg koud. herkennen jullie dit??
HEE ANGEL 1980
IK HEB OOK AL 2 WEKEN ONTZETTEND VEEL KOPPIJN EN OOK CREMINGE AFSCHEIDING GRAPPIG NOU IK :thumbup: :thumbup: :thumbup: VOOR ONS ALLEMAAL
GR.MIEKE
Hoi Mieke en Angel1980,
Ik zou gewoon maar rustig afwachten, je cyclus kan namelijk door het stoppen met de pil behoorlijk in de war raken, dus de eerste maand(en) kan je er soms geen pijl op trekken hoe en wanneer je menstruatie door zal breken.
Ik duim natuurlijk rustig mee voor jullie
En angel ik denk dat je de verkeerde bedoelde met ik leef met jullie mee want ik zit nog midden in mn cyclus en moet pas over 9 dagen mijn menstruatie krijgen(al hoop ik van niet) maar geduld is een schone zaak. En besef maar al te goed(praat nu uit ervaring) hoe je lichaam je in de maling kan nemen
Succes allemaal
Nou meiden, alles voor niets geweest!!
Heb nog wel een test gehaald maar ben ongi.
Ik ben nu best wel verdrietig, dat begrijpen jullie wel.
We hadden het zo graag gewilt. Nu moeten we naar ronde 10.
Ik ga morgen een temperatuurcurve beginnen. Misschien gaat het zo lukken. En eventueel binnenkort maar een persona kopen ofzo…
We zijn nu dus 9 maanden bezig, ben verleden jaar november al gestopt met de pil en in december heeft mijn man een hersteloperatie gehad. Nou ik hou jullie op de hoogte.
Ik duim voor jullie en Willy ik had het inderdaad mis, sorry!!
Maar iedereen suc6 duim, duim.
:hug:
Ik wil jullie ook even vertellen wat mijn eerste verschijnselen waren. Ik heb namelijk zelf veel aan jullie berichtjes gehad, toen ik nog in onzekerheid zat. :-*
1 week na bevruchting al last van allerlei “kwalen”
rommelende buik
emo :lol: :x alles tegelijk! Erg fijn voor man-lief
gapen + moe (maar 1 dag gehad)
scheten laten ( sorry, maar het is de waarheid)
boeren (doe ik anders echt nooit!)
gekke ontlasting (veel, dan weer weinig, dan weer normaal)
1 dag verschrikkelijk misselijk geweest
mn buik was helemaal opgezet
mn borsten werden spontaan 1 cupmaat groter
vieze smaak in mn mond (niet de ijzersmaak waar iedereen het over heeft)
pijnlijke onderrug
jeuk (overal)
heeeel erg veel zin in een broodje kaassoufle (ok, beetje gek)
Al met al een hele lijst, maar ik vind het heerlijk! Dus ik klaag niet hoor.
All the best voor iedereen die wacht op het wonder, eens zal het zover zijn!