Nou, ik heb met je te doen. Onzekerheid is vreselijk, he?! Tot donderdag dus. Ik ga morgen voor het eerst testen.
haha hoeft niet hoor… ben dr best nuchter onder.
maar blijf hoop houden!!
Ik ga voor jouw duimen dat je test posi is vandaag.
Nou ik weet niet zo zeker wat ik van de test moet denken. Eerst zag ik niets en legde ik hem weer weg. Toen na vijf minuten keek ik er nog eens na en dacht even dat ik toch iets zag. Dus ik heb de test helemaal open gesloopt om het beter te kunnen zien. en ik zag een soort schaduw. mijn vriend zag niets. Nu na een paar uur zie ik het nog beter. maar dat telt dan eigenlijk al niet meer. Dit vind ik nog veel erger dan een duidelijk negatieve test. Afwachten dus. Tot over een paar dagen. :?
Heb me vergist denk ik. Ben ongesteld. Niet te erg gaan staren naar de matcaretesten dus! Brengt alleen verwarring!
ben doorgestuurd naar de gynaecoloog
:shock: Oh jee! Hebben ze bepaalde vermoedens?
zie mn topic in als zwanger worden langer duurt
Mijn symptomen voor m’n NOD:
1 week voor m’n NOD: krampjes/steekjes, alsof eisprong.
Vanaf 3 dagen voor mijn NOD: steen in m’n buik.
Hallo allemaal,
mijn naam is lisa, ben 27 jaar en nieuw op dit forum.
Sinds eergisteren is het uit met mn vriend, maar denk toch dat er een kans is dat ik zwanger ben.
Dag 13 onveilig.
normaal een cyclus van rond de 19 dagen.
Dan zit ik toch in mijn vruchtbare periode??? Kan iemand dit please bevestigen? want ik weet t niet zo zeker.
Ik zit nu op cyclus-dag 22. Dus zal nog even moeten wachten voor ik zekerheid heb.
Wel heb ik al drie dagen last van af en toe misselijkheid, ben erg moe, heb af en toe pijnlijke borsten, een terkkerig gevoel in mn buik, stemmingswisselingen en een vettere huid.
Maar kan ik nu al iest voelen van een eventuele zwangerschap?
groetes lisa
Hoi lisa, ik neem aan dat je cyclus 29 dagen duurt en geen 19. Als je dan op dag 13 onveilige sex had en nu al deze verschijnselen dan zou het wel kunnen. Is het dan wel welkom als het nu uit is?
Sterkte iin ieder geval!
Liefs, Diana
hoi Diana,
bedankt voor je antwoord.
Inderdaad, ik bedoel een cyclus van 29 dagen.
Het is absoluut wel welkom als ik zwanger zou zijn, al is de situatie niet perfect, ik zou het nooit weg kunnen laten halen.
Ik heb vanaf vandaag wel ontzettend naar gevoel bij mn blaas… soort van blaasontsteking-gevoel. :think:
Maar geen idee of dat kan duiden op een zwangerschap. Ik zal gewoon af moeten wachten en kijken of ik volgend weekend ongesteld ga worden. Wel heel vervelend dat wachten, die tijd duurt erg lang, zal voor jullie allemaal ook wel zo zijn…
liefs lisa
hoe gaat het nu??
hoi ik ben mieke ben 27 jaar en heeft een dochter van 8 maanden
wilde jullie wat vragen ik heb de laatste tijd het gevoel dat ik zwanger ben het blijf in mij hoofd toen ik de symtomen las dacht ik wat raar daar heb ik al een tijdje last van dit zijn ze:grote borsten-opgeblazen buik-pukkels me rug-jeuk-dorst-duizelig-het warm hebben-borrelde buik-vieze smaak hebben in me mond-honger hebben dan dagen geen trek hebben-hoofdpijn-winderigheid-pijn in onder rug-pukkels in gezicht-afbrekende nagels-prikkelbaar moe- meer zin in sex-chagerijnig- sterk gevoel over zwanger zijn- nestdrang wat raar he? (PS IK SLIK NOG DE PIL EN BEN LICHT ONGESTELT MAAR LICHT ROOD MET WAT SLIERTJES SOORY VOOR DAT) DENKEN JULLIE DAT IK TOCH ZWANGER KUNT ZIJN???
hoi ik zie dat je idd zwanger bent jeetje!
Hallo allemaal,
Vanmiddag een enorme pijnaanval gekregen, onderin mn buik. Ik dacht eerst een eventuele miskraam, toch maar direct de huisartsenpost gebeld. Moest een paracetamol nemen, als t binnen een half uur niet minder werd langskomen.
Het werd niet minder, dus op naar de HAP.
Getest, gevoeld. Niks bijzonders, op een hoop lucht in mn darmen na.
Ze kon niks voor me doen, ze dacht aan mogelijke zwangerschap. Hormonale verandering kunnen wel een en ander aan klachten geven natuurlijk. Zo ben ik ook sinds gisteravond met vlagen misselijk en behoorlijk duizelig.
Kan iemand zich in mijn klachten herkennen?
Zou het dan eindelijk, na 11 ronde, raak zijn :think:
Het is nu afwachten… Frustrerend!!
ik vind het wel wat vroeg voor klachten.
:vlinder: Veelverschijnselen komen wel weer voor,misschien ben ik dan toch al wel zwanger.Ik weet het eigenlijk nog niet zo zeker.Vorige maand dacht ik het ook.Dit is nog maar de tweede maand dat we proberen,maar ik ben weer net zo ongeduldig als bij de andere twee zwangerschappen.Herkent iemand dit?
Ik heb vaker zwangerschapsverschijnselen gehad en dan toch ongi worden.
Ik probeer me best te doen er niet aan te denken anders is het weer “schijn” zwanger.
Had Gisteravond bijvoorbeeld deze topic gelezen…tja heb ook blauwe ader op mijn borst, had 10 dagen terug ook felle steken in mijn buik, rugpijn, hoofpijn, opgezwollen buik, borsten, honger…
Over 5 dagen moet ik ongi worden…maar ik hoop het liever niet…
Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik niet veel klachten, behalve dat alles groter was.
waar ik tot nu toe last van heb is:
- Ongelooflijk moe zijn, de klok gewoon rond slapen en af en toe een middagdutje
- Dromerig zijn op het werk
- Van tevoren hele rare dromen gehad, ook dat mn vriend bij me wegging omdat ik zwanger zou zijn en hij er nog niet aan toe was.
- Borrelige buik
- Gewoon in één keer een zak chips leegeten zonder er erg in te hebben
- Niezen!!
- Poezen om me heen hebben ( We hebben er zes dus dat is druk gezellig )
Pukketljes in mijn nek, koortslip ineens weer krijgen terwijl ik die normaal alleen wel eens kreeg als ik ongi moest worden en nu al maanden niet meer heb gehad ( de koortslip) , en een rare uitslag op mijn slaap.
- Klunzig zijn! Had van de week mn string op een hele rare manier aan en kwam er pas op het werk achter! ( vraag niet hoe ie zat want snap zelf niet hoe ik t voor elkaar heb gekregen! )
- Nog weinig ontlasting gehad, wel veel plassen en dan af en toe dat je denkt: Moest ik daarvoor zo nodig!
Maar waar ik nog geen last van heb is gevoelige borsten, zo op het eerste oog heb ik wel het idee dat ze wat groter zijn maar heb er nog geen last van!
Ben wel nog iedere keer bang dat als ik naar de wc ga ik toch nog ongesteld zal gaan worden.
Hallo forumschrijfsters,
Ik heb nog nooit aan een forum meegedaan en nu ik dit allemaal gelezen had kon ik de drang toch niet weerstaan.
Ook ik/wij proberen nu voor de tweede maand zwanger te worden en moet nu nog tot het aankomende weekend wachten tot mij NOD.
Voel me eigenlijk niet anders dan anders dus ik denk eigenlijk dat het niks geworden is. Heb alleen wel al vanaf afgelopen woensdag een hele nare maar vage lage rugpijn waarvan zelfs de fysio (buurman) zegt dat hij er niets mee kan. Toch wel raar want tussen afgelopen zondag en woensdag moet ook ergens mijn ei gekomen zijn. Blijf dus nog maar even afwachten. Als er volgende week woensdag nog niks is dan gaan we maar een testje doen.
Hoop dat de zenuwen een beetje wegblijven; ben dit weekend met m’n schoonouders in een huisje. (gezellig :thumbdown: )
Groetjes