eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

de koffie is zooooooo goor terwijl ik er normaal sloten van drink…

ik zweet me de hele dag kapot.

zit verstopt…

ben om het even netjes te zeggen behoorlijk gasserig hihi…

maar goed dit soort dingen heb ik ook weer vaak zat gehad als ik tegen de tijd liep als ik ongi moest worden dus we wachten maar weer af…

Kheb vanmorgen weer getest, maar helaas nog niets te zien. Heb eigenlijk tot nu toe ook nog geen kwaaltjes, maar heb nu toch licht het idee dat ik mijn borsten wat beter voel (maar dat kan ook psychisch zijn). Ik zit nu op dag 26. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik op dag 29 ook nog steeds negatief en pas op dag 31 positief (bij een cyclus van normaliter 25 dagen). Ik weet alleen niet meer of ik toen mn kwaaltjes al voor mn NOD had of dat dat ook pas na dag 25/26 kwam :frowning:

Ik probeer om er niet te veel op te rekenen dat het weer raak is, want dan is de teleurstelling te groot. Ben geneigd om om de haverklap naar de wc te gaan om te kijken of er al :evil: :twisted: zijn. Ik hou er maar gewoon rekening mee dat de ongi nog komt, dan kan het alleen heel erg meevallen.

Ik zelf heb nu last van

-ruikvermoge (normaal ruik ik mijn partners rook haast niet maar nu steets meer)

-Moe

-(volgens partner) vergeetachtig

-Smaak (proefte ineens dat mijn partner rookte en werd er miselijk van)

-winden

-gevoel ongesteld te zijn (kijk op de zo veel tijd)

-De katten liggen graag bij me en voornamelijk bij mijn buik, gaan er tegen aan liggen of er op

(partener denkt niet dat ik koffie laat staan ben er namelijk verslaaft aan)

maartje je bent 4 dagen overtijd :shock: wanneer ga je testen?

zodra ik geld heb :?

een zwangerschaps test van de kruitvat eigen merk kost maar 6,50

maar zijn die ook betrouwbaar?

echt wel…100%

Oke thx

dag dames,

heb daarnet getest en ik ben zwanger :dance: maar toch moest ik even aan jullie denken, en hierbij nog een steuntje.

aders op borst komen goed zichtbaar

soort pijn in de onderrug meer bepaald boven mijn poep

dorst

rode handpalmen

vooral winderigheid :oops: :mrgreen:

pukkels over heel mijn gezicht in plaats van eentje als ik moet ongesteld worden :evil: :mrgreen:

hopelijk is het een hulpje voor jullie,

ik duim voor jullie hoor!!!

groetjes lynn mama van senne* en ???

aaaahhhhh lynn wat geweldig voor je zeg…van harte gefeliciteerd met je zwangerschap…ben zo blij voor je lieverd… :thumbup: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

lyntie gefeliciteerd. Super zeg !! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. Lekker genieten meid !! :thumbup: :thumbup:

Hoi hoi,

Heb hier heel lang meegeschreven toen we nog bezig waren voor ons eerste kindje. Ondertussen ben ik de trotse moeder van een hele mooie dochter die over 5 daagjes 1 jaar word.

Verder heb ik mijn 5e IUI alweer gehad voor een tweede en moet nog 6 daagjes wachten tot mijn NOD…

Wist eigenlijk niet meer wat voor verschijnselen er allemaal bij hoort, maar als ik het zo lees dan heb ik nog best wel goede hoop.

Heb last van: winderigheid, vaak poepen :oops: , opgezette buik, een aantal puistjes, veel plassen…

Ik hoop dat het raak is zoniet dan hebben we nog 1 kans :frowning:

Lynnty,

Gefeliciteerd met je prille zwangerschap, hoop dat je er lekker van kan genieten.

zijn hier ook mensen die last hebben van pukkeltjes aan voeten en handen, wat vervolgens een week later gaat vervellen?

K krijg ineens heel droog vel en scheurt en barst aan alle kanten!!

ja konijn ik heb dat heel erg…

heb nu sinds van de week van de huisarts een zalf gekregen nah ja moest een gedeelte zelf betalen … :think: :think: … vraag me echt soms af wrom we nog verzekerd zijn :think: :think: … maar goed

ik heb het op mijn handen en voeten … en het juekt heel erg en zo nu dan hangen de velletjes der bij los hihi … maar met die zalf is het jeuken heel erg minder geworden

het heet Ureum 10% zalf FNA

misschien heb je der ook wat aan

liefs miranda :vlinder:

Mijn symtomem voor NOD:

-niets anders dan anders

Nu wel: af en toe misselijk en gevoelige borsten (ook af en toe)

witte afscheiding, veel plassen (echt niet normaal meer), flink veel boeren…haha :oops: en kramp/steekjes in onderbuik.

Iedereen veel succes!

Zijn er ook zwangeren die meteen veel gevoeliger zijn voor griepjes die rond gaan en dergelijke en die sneller een loopneus hebben of zoiets? Kan ik me namelijk wel voorstellen omdat de afweer een beetje omlaag gaat zodat we het vruchtje niet afstoten.

Ik heb heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben (maar heb me eerder wel eens vergist) want ik heb last van mijn borsten, ben heel moe, draaierig, en had ergens in mijn cyclus een kleine bloeding die een innesteling zou kunnen zijn.

En ik heb dus nu ook last van een grieperig gevoel: gevoelige ogen, loopneus, kramp in mijn nek.

Groetjes, Diana

hier ook 1, ben draaierig, last van mn nek en zo nu en dan misselijk, en vorige week zaterdag 2 drupjes bloed verloren.

En ben over tijd, maar test negatief.

misschien te vroeg getest… test komende week weer als nog niet ongi ben geworden.

en heb sinds vorige week zaterdag ontzettende kramp lijkt om ongi kramp.

Dag pooh. Die kramp zou bandenpijn kunnen zijn. Ben benieuwd wat je volgende test zegt! Wist je dat sommige vrouwen pas met een hele week over tijgd genoeg hormoon hebben voor de test? Komt niet eens zo zelden voor. Dus het kan allemaal best zolang je niet ongesteld bent.

de pijn is er niet continue, gisteren wel de hele dag.

vandaag zo nu en dan, wel last van mn rug en pukkels op mn rug.

Ik heb al veel testen gedaan de afgelopen week, moet nu van mezelf tot donderdag wachten voor ik weer ga testen.

Ik moet maandag, dinsdag en woe ook werken dus ook geen tijd om een test te kopen. Mn borsten jeuken vandaag ontzettend en mn tepels doen pijn. En die misselijkheid… maar dat heb ik normaal ook wel es last van. ik duim gewoon rustig verder