eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

brrrrr, word nu toch wel kriebelig hier…

Gisteren dacht ik dat ik echt ongi werd… bleken het maar 2 drubbels te zijn… en vandaag ook zo…

Erg spannend hoor…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Floortje: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

hoe gaat het met de symtomen?

Hey Bigsby,

Zie berichtje boven je. :lol:

liefs, floortje

ik bedoelde behalve de blauwe aders

Hoi!

Paar druppels helder bloedverlies gehad. Echt maar 2 druppels, vandaag ook. Pijnlijke borsten…

Verder valt het mee…

Duimen jullie?

kus, floortje

Bigsby ik ben eindelijk zwanger!

Ongeveer vanaf de ovulatie heb ik elke dag een rare ongi gevoel gehad in mijn buik, vlagen van misselijkheid, een zeurderige rugpijn.

Vandaag getest, ik wordt altijd dinsdags of woensdags ongi, maar het bleef uit en yes: clearblue was superduidelijk: een dikke kruis, dus Zwanger.

Ik hoop dat het deze keer goed gaat, heb voor en na mijn jongste een mk gehad.En waar ik ook op hoop is dat ik deze keer niet zo ziek wordt van de misselijkheid, heb ik met de andere 2 verschrikkelijk gehad, elke dag :sick:

Groetjes Paola

Floortje ik :thumbup: :thumbup: nog steeds.

Paola: gefeliciteerd!!! ik ben zo blij voor je :dance: :dance: :dance:

Ik vroeg me gister al af hoe het met je ging, ik heb al zolang niks meer van je gehoord! wanneer ben je uitgerekend???

Die symtomen naar de ovulatie had ik ook, volgens mij had ik die hier ook beschreven :lol: :lol: Iedere zwangerschap is anders zeggen ze, dus misschien ben je nu niet meer zo misselijk?

Jagges… gisteren :twisted: :evil: doorgebroken. Echt balen.

Rond de 4e gaan we weer de LH testen doen. Hoop dan voor onze vakantie nog een 3e poging te krijgen. ( kunstmatige inseminatie.)

Paola… SUPER Gefeliciteerd! :hug: Geniet ervan meid!

Liefs,

Floortje

Bedankt voor jullie felicitaties, meiden!

Ik dacht dat ik 29 januari uitgeteld was,vlak voor mijn trouwdag(ben dan 11 jaar getrouwd). :inlove:

13 juni heb ik mijn 1e echo, ivm eerdere miskraam, ben dan 7 weken zwanger. Ik vind dat wel heel spannend, laatse keer dat ik een echo had laten maken zag je alleen een vruchtzakje zitten :cry:

Deze keer hoop ik op het beste!

groetjes paola

Floortje heel veel succes met zwanger worden, ik zal voor je :thumbup:

Floortje: jammer van die :evil: :evil: zeg!!! ik hoop dat het de volgende ronde wel raak is voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Paola: ik :thumbup: :thumbup: voor je dat het deze keer anders mag zijn, en dat je een hele mooie echo te zien krijgt :mrgreen: :mrgreen:

FF een vraagje… ik zit nu op dag 17 van mijn cyclus. Meestal mn eisprong op dag 13 of 14 en goed geklust rond die tijd. Dus het zou maar zo weer raak kunnen zijn deze maand. Nu heb ik al een dag of 2 regelmatig gevoelige en harde tepels. Maar kan dat al zo snel na een evt. “samensmelting” dat je dat al voelt? Of zal het gewoon toeval en/of psychisch zijn??

Om eerlijk tezijn kan ik je daar geen antwoord op geven…zit zelf vol met vragen…maar heb wel dezelfde symptomen zoals jij…harde gevoelige/pijnlijke tepels waar soms vocht uitkomt, zeurende onderbuik ,af en toe bruine afscheiding…

Ben zelf pas gestopt met de pil (de 29ste mei)…dus had zelf zoiets van wellicht ontpillen…of net wat jij zegt…psychisch :think:

Had zelf al een test gedaan (kon me weer eens niet inhouden) , maar die was negatief…wellicht tevroeg getest…

Ben heel benieuwd meis wat het word…zal voor je :thumbup: :thumbup:

groetjes diana

Hallo,

Wat spannend voor jullie bijde :mrgreen:

Na mijn eisprong had ik ook al gelijk symtomen zoals gerommel in mijn buik en ik was anderhalve week nogal sjaggie en had een erg kort lontje, na die 2 weken teste ik positief.

Pijnlijke tepels had ik iedere keer na mijn eisprong en voor mijn ongie, dat heeft bijna iedereen.

Ik kan ook alleen maar van mijn eigen ervaring uitgaan hoor!!

Succes en ik :thumbup: :thumbup: voor jullie.

Waar ik blij om ben, is dat ik vaak lees dat jullie ook net als ik af en toe denken dat je zwanger bent :smiley: . Over 2 dagen zou mijn NOD zijn, maar ja het kan ook net zo goed over het weekend heen gaan, want soms heb ik ook wel eens een cyclus van 31/32 dagen. Maar goed mijn vriend en ik wij durven het bijna niet te zeggen tegen elkaar maar we denken het stiekum een beetje. Hij vind me super sjagarijnig (nou ja dat is misschien ook wel zo) en vanochtend hele ochtend boodschappen doen, het koste me heel wat tijd. Liep als een kip zonder kop door de winkel en volgens mij heb ik veel te veel boodschappen mee genomen :mrgreen: En zweten niet normaal, maar ja dat kan ook weer komen door dat het benauwd is, en dat ik een kort lontje heb kan ook weer komen omdat ik ook last van pms zou kunnen hebben en zo is overal misschien wel een logische verklaring voor. Maar ook heb ik last van maagzuur sinds een aantal dagen…dat is toch niet mogelijk?? zo in het begin van een evt. zwangerschap…

Enfin Vrijdag is de dag en ja mijn lichaam kan me net zo goed flink voor de gek houden. Een diepe zucht en dan twee kernwoorden in het leven

“Wachten en geduld” hebben…

Herkenbaar ja. Mn gevoelige tepels nemen weer wat af, dus misschien is het wel dat wat Bigbsby zei dat het gewoon komt omdat het net na mn eisprong was :frowning:

Het klinkt allemaal wel heel spannend!!! zo zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

Toen ik zo sjaggie was had ik geen gevoel dat ik zwanger was, tot aan 4 dagen voor mijn nod, toen had ik echt het gevoel. Een paar dagen later testte ik positief.

soms kan je gevoel je bedriegen en soms is het waar, het is lastig maar je weet het nooit van te voren :?

Helaas kunnen jullie alleen maar wachten (en dat duurt eindeloos)

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: wel hoor!!!

@spirella wrote:

Herkenbaar ja. Mn gevoelige tepels nemen weer wat af, dus misschien is het wel dat wat Bigbsby zei dat het gewoon komt omdat het net na mn eisprong was :frowning:

ja hier net zo…pijn in mijn onderbuik word minder…gevoelige tepels ook…daarintegen lijkt mijn buik wel alsof ik een meloen heb verslonden…krijg mijn nieuwe zomerbroek niet eens meer normaal dicht…hubbie en kids denken toch echt dat het zover is …maar na een (lees: paar :oops: ) testen verder is en blijft het negatief…ach we zien wel…

greetzzz diaantje :wall:

nou ik kom ook maar weer eens meekletsen…ik moet dan nog een paar dagen wachten,maar heb gewoon een voorgevoel dat het wel eens raak kon zijn…aan het proberen heeft het zeker niet gelegen haha…we wachten maar af…

Ik heb dat gevoel ook wel gehad, maar durf er nu niet aan te denken…

hier nog zo een… al een paar dagen hondsberoerd… gisteren een nagatieve test die ik waarschijnlijk te vroeg heb gedaan. Ga als ik woe nog niet ongi ben weer testen.