eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Helaas vandaag ben ik :evil: geworden, voelde me toch wel aardig zwanger :cry:

Op naar de volgende ronde, helaas.

Ik wacht al vanaf vorig jaar om zwanger te worden, augustus exact. Alleen toen kreeg ik te horen van de arts dat ik leed aan Reuma, dus moest ik acuut zware medicijnen slikken. 3 maanden geleden mee gestopt en nu mag ik er eindelijk voor gaan na een hele hoop ellende.

Ik heb natuurlijk al 2 zwangerschappen gehad, maar deze keer wordt het helaas toch anders, ben nu ziek :?

Ik wil jullie allemaal succes wensen met zwanger worden :dance:

groetjes Paola

Balen paola! Op naar de volgende ronde zoals je hier zeggen. Het lichaam kan je ontzettend voor de gek houden. Zelf heb ik ook twijfelgevoelens of ik wel of niet zwanger ben…ene keer voel ik mij duidelijk zwanger en de andere dag/moment niet, maar er zijn heel wat symptomen die kunnen duiden op zwangerschap. Ook deze maand hebben mijn vriend en ik ons mee laten slepen met al die symptomen. Tot nu toe niet ongi.

Succes verder paola!

idd balen Paola,

Volgende maand gewoon opnieuw beginnen :smiley: :smiley:

En vaak zie je de meeste dingen als zwangerschap verschijnselen aan het eind van de maand, maar volgens mij denk je ze gewoon(omdat je graag wil dat het zo is). Ik doe het zelf ook hoor

Ik heb net mijn eisprong achter de rug, dus kan ik nu alleen maar afwachten.

Gisteren overdag voelde ik het al aan mijn linkerkant en vannacht werd ik er echt wakker van. En vanmorgen was het weer over.

Maandag is mijn nod, ik hoop dat het wegblijft!

Ik heb al dagen last van buikpijn, maar ik wacht het rustig af, we zien het allemaal wel. :think:

Paola: succes met wachten :smiley: :smiley: en ik :thumbup: en :pray: voor je dat het raak mag zijn!!!

Laat je het nog wel weten?

hey Bigsby, :hand: ik zag dat jouw banner aangaf dat je zwanger was, wat waren jouw zwangerschapsverschijnselen dan? :think:

ik wacht tot woensdag,als er dan nog niks is doe ik een test, ik laat het zeker weten mocht ik zwanger zijn :pray:

hallo hier allen,

hier nog niet echt kwaaltjes maar ik heb toch een stemmetje in mijn hoofd die zegt ’ je bent zwanger’. tklinkt mss raar maar ik heb al drie dagen last van wat mini bruinverlies, en normaal gezien heb ik volgende week mijn nod dus ik wacht nog even met testen, het maakt me wel superbenieuwd.

heb deze week al met snot gezeten en wat krampjes in de onderbuik, ale ja tzijn net schopjes.en normaal als ik zwanger ben heb ik maar last van mijn borsten na een week of vier dus dat kan ik nu nog niet opmerken.

oja en die puistjes in men gezicht blijven ook wat zitten. hopelijk neemt men lichaan ditmaal niet weer in de maling hoor :pray: :pray: :pray: :pray:

ik laat het jullie alvast weten hoor!!

groetjes lynn mama van senne :vlinder: en :**:

Poala: Ik was na mijn eisprong die hele 2 weken nogal snel aangebrand en had een raar gevoel in mijn buik (heel zwaar en borrelig) ik moest zondag of maandag ongesteld worden, en die donderdag had ik een negatieve test. Toen ik zondag uitbed kwam waren mijn (.)(.) opgezet dus heb ik weer getest en ik zag een heel licht streepje, verder begint de misselijkheid nu pas een stuk erger te worden. Oja ik had ook ineens rare dromen over zwangere vroouwen die doodgeschoten en vergiftigd werden :oops: :oops: (erg hé) (ik durfde niet meer te slapen) maar toch dacht ik dat alles wel te verklaren was, want verder voelde ik me niet zwanger.

Ik ben benieuwd wat er uit jou test komt!!! succes

Lynnty: ik hoop dat het voor jou nu ook raak is :thumbup:

Nou ik ben echt zenuwachtig, ik voel me wel anders. Mijn fijne rimpeltjes rondom mijn ogen zijn weg, mijn gezicht ziet er zachter uit, z’n gladde babyface. Heb last van buikpijn en flinke rugpijn, alsof elk moment je ongi komt, hoop ik dus niet.Heb van die bobbels op mijn tepelhof?

normaal gesproken heb ik altijd van die vreetbuien voordat ik ongi moet worden, heb ik deze keer niet gehad, echt heel vreemd? Ik hoop zo op een zwangerschap :pray: , Woensdag ga ik testen dan weet ik het zeker en dan hoop ik dat het niet al te vroeg is om te testen.

Paola: ik ben benieuwd!! dan ben je ook in december uitgerekend hé

Spannend!!! :smiley: :smiley: :smiley:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ja , mocht ik nu zwanger zijn dan ben ik uitgerekend op oudjaarsavond :shock: :: :: :: ::

ik heb een paar druppels bruine afscheiding verloren.

ik heb zin om morgen al te testen, maar moet het geduld opbrengen tot woensdag, mijn normale menstruaties kwamen namelijk altijd op woensdag.Ik heb de indruk dat de buikpijn/rugpijn wat is afgenomen :think:

lynnty: Hoelang moet je nog wachten tot je nod? Ik hoop voor je meid dat je zwanger bent :pray:

bigsby: Ben je erg :sick: ? Probeer s’ ochtends voordat je opstaat iets van crackers te eten ofzo.

Groetjes allemaal :hand:

Helaas vanacht zijn de :twisted: :twisted: gekomen.

Je wilt je natuurlijk zo graag zwanger voelen, maar goed gewoon doorgaan.

Groetjes Paola

Paola: wat jammer zeg!! volgende ronde beter :smiley: :smiley: :smiley:

Bij het opstaan ben ik nog niet zo misselijk, maar na het ontbijd tot aan de rest van de dag wel, het wordt wel steeds erger lijkt wel.

hier zijn de duivels al aangekomen geweest en terug weg :frowning: oh ja een nieuwe ronde dan maar zeker, het blijft ook leuk zo he :mrgreen: met al dat kluswerk :mrgreen:

groetjes lynn mama van senne* en :**:

hoi lynnty, jammer he, dat de :twisted: zijn gekomen.Hoelang ben jij eigenlijk weer bezig om zwanger te worden?

We gaan bijna gelijk op zag ik aan je banner, veel succes met zwanger worden :hand:

Groetjes Paola

hoi wij zijn al van november terug bezig, en ondertussen op 8 februari een mk gehad. pffff wordt er beetje moe van, maar voorlopig is de klusperiode stil gelegd, andere plannen voor even nu. die banner laat ik staan dan zie ik hoe en wat beneden :mrgreen: :mrgreen: maar mischien Paola je weet maar nooit he :mrgreen:

Hoi allemaal,

Toen ik van de eerste zwanger was voelde ik helemaal niks… Terwijl ik die maand ervoor van alles voelde en zeker wist dat ik zwager was! Ik was (gelukkig) binnen 2 maanden zwanger :smiley:

Nu we voor een tweede gaan voel ik weer van alles, ben pas deze maand gestopt en heb donderdag mijn nod. Ik ga er dus van uit dat ik niet zwanger ben, want anders zou ik wel niets voelen :lol:

Dikke kus Windy

Lynnty: wat verschrikkelijk voor jullie zeg dat het niet lukt, kan me voorstellen dt je er moedeloos van wordt :hug: :hug: Maar je mag niet opgeven hoor!! jou tijd gaat nog komen…

Windy: wat een redenering zeg :lol: :lol: misschien is het dit keer wel anders, ze zeggen toch iedere zwangerschap is anders? maar het helpt je wel om je er niet te veel druk om te maken, succes :thumbup: :thumbup:

Hoi meiden,

Hier word het ook spannend. Twee weken geleden de tweede KI gehad.

En nu zie ik toch wel duidelijk dingen die er eerst niet waren…

Vollere borsten en je ziet de aders lopen. Heb ik anders nooit. Vorige week 1 hele nacht wakker gelegen omdat ik vreselijke buikpijn had… Daarna niets meer van gemerkt. Nu is het sinds gisteren af en toe een zeurderig pijntje.

Duimen jullie voor ons???

:pray:

Floortje: Daar begon het bij mij ook mee, die blauwe aders over je borsten. Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: me een ongeluk voor je :mrgreen: :mrgreen:

Laat je het nog weten?

succes :thumbup: :thumbup: