hallo welkom op eht forum.
Succes met je zwangerschapswens te vervullen.
Misselijk zijn kán al voor de periode van testen, maar hoeft zeker niet.Mogelijk dus wel.
Euhm tja wel overtijd, maar het kán ook nog komen van de pilstop, de eerste periodes kunnen van slag raken , maar t hoeft zekerniet.
Ms heb je andere symptomen?
tja als je zelf denktik kan wel es zwanger zijn zijn er 2 dingen die duidelijkheid bieden. Testen of als je menstruatie op gang komt ( dus daar op wachten )
succes en groetjes bianca
ik ben zwanger!!
@madame m wrote:
ik ben zwanger!!
supers!!
das nog een leuk zo nog in 2006!!!
gefeliciteerd!!
Het jaar is bij ons goed begonnen. Bij de 1e test op de 30e december (predictor) was het nog niet echt duidelijk, maar de symptomen bleven en de ongesteldheid kwam niet. Vanmorgen weer een test gedaan (clearblue) en dat was wel overduidelijk een kruisje! Jullie ook allemaal veel vruchtbaarheid toegewenst in 2007 ! :kaars:
Nou hier is het weer zover hoor, de symptonen vliegen weer om m’n oren. Het zal wel weer verbeelding zijn.
Ik heb sinds een paar dagen last van opgezette en pijnlijke borsten.
Meer zin in iets lekkers tussendoor.
Nog een weekje en dan weet ik meer!
Spannend!!!
Liefs,
Hoop
tja ook ik heb rare symtomen maar ik durf niet te hopen op een zwangerschap
heb al twee testen gedaan op 1 en 2 dagen overtijd maar dat was negatief. ben nu 4 dagen over tijd en nog steds ezicht op enige ongesteldheid
toch blijf ik die symtomen houden oa
buikpijn/ ongesteldheids gevoel/steken
misselijk soms met vlagen meer of minder
rare smaak in mijn mond
geen koffie
moe
pukkels
emotioneler
gevoel alsof er een band om mijn buik zit/hard gevoel in buik
afdscheiding
ik herken wel bveel van mensen hier op het forum die ook deze klachten hadden en ook zwanger waren maargoed toch…durf niet te hopen
ben zo bang dat mijn lichaam mij in de maling neemt en ik gewoon niet zwanger ben durf gewoon geen test meer te doen.
ga nu maar wachten tot zaterdag ochtend…wie weet!?
groetjes ingrid
update donderdag 5 dagen over tijd…kon me niet in houden en heb test gedaan vanmiddag met digitale clearblue test en weer was hij negatief:( hoe kan dit nou en weer ben ik kotsmisselijk… :?
Hallo dames.
na lang weg geweest ben ik er weer.
we gaan voor onze derde.
ik heb zaterdag m’n nod.
heb de volgende verschijnselen,stiekem denk ik zwanger te zijn,
honger, zeurende onderbuik, broek zit stak onderin, echt waar!
ineens een paar dagen geleden, steken in 1 bil uitstalend naar m’n kruis,
dit ken ik echt alleen maar van m’n vorige zwangerschappen.
zere borsten(zijkant) waar zit bij jullie de pijn in je borsten?
heeel licht misselijk aan het eind van de dag. en wat vaker plassen.
meer afscheiding. dat was het wel zo’n beetje,
zure smaak op tong, ook bij vorige 2 zwangerschappen, lichte bandenpijn bij buikspier gebruik, duizelig bij te snel op staan. dit allemaal sinds afgelopen week.
ik weet dat je jezelf voor de gek kunt houden, maar ik ga wel testen zaterdag ochtend! als de :evil: :twisted: niet langs zijn geweest.
misschien zondag een super mooi kadootje op mijn verjaardag.
ga testen met een mat care test, bij positief heb ik een da test achter de hand, daar heb ik super ervaring mee.
En Dora? (niet nieuwsgierig hoor :liar: )
Hallo,
Ik wilde even reageren op mogelijke zwangerschaspsverschijnselen.
Ik ben nu één dag over tijd en weet sinds twee dagen dat ik zwanger ben.
Ik heb één dag voor mijn menstruatie getest. Toen had ik nog nergens last van, alleen maar een vermoeden (vrouwelijke intuitie?). Pas gisteren begin ik last te krijgen van wat misselijkheid overdag. Misschien moet de rest van de verschijnselen nog komen. Het is immers nog zó pril
Maar het kan. Zwanger zijn zonder dat je enige verschijnselen hebt!!!
Groetjes, EEF
Heb een hoop reacties gelezen, en word nu wel een beetje zenuwachtig… Ben precies 2 weken overtijd, anderhalve week geleden getest, maar was negatief. Toen heb ik bedacht dat mijn lichaam me voor de gek hield of dat ik nog aan het ontpillen was (gestopt begin november). Maar nu begin ik wel van alles te voelen. Ik ben vooral 's avonds misselijk. Regelmatig duizelig, (.)(.) beetje gevoeliger, heeeeel moe, eigenlijk al vanaf vorige week zondag, heb toen de hele dag liggen slapen, bijna… Als ik moe ben ben ik altijd doodsbleek, maar nu heb ik een erg gezonde kleur op mijn gezicht (komyt dat bij iemand bekend voor??).
Ik heb meer last van bloedend tandvlees en mijn afscheiding is heel anders, wit, plakkerig en dik… En mijn broeken zitten niet meer lekker.
Nog altijd geen gevoel dak ongi moet worden, maar durf niet zo goed weer te testen. Ik ga woensdag maar naar de huisarts en ondertussen
Succes iedereen die in hetzelfde schuitje zit…
Martje, waarom niet gewoon nog een testje doen? Dan weet je t vandaag nog!
heeyz mensen… ik sluit me ff aan bij dit gebeuren… ik ben in afwachting van mijn ongi… in september heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en was niet echt op regelmaat met mijn ongi…
de laatste cyclus was 30 dagen dus daar ga ik deze maand ook van uit… dus mijn ongi kan elk moment aanbreken… ik verwacht morgen… heb wel weer een beetje een kramperig gevoel maar moet echt weer ff wennen aan het feit hoe de menstruatiekrampen voelen aangezien ik door het spiraaltje niet vloeide …weet dus niet wat het is…
wel heb ik last van maagzuur… al 3 dagen erg vervelend… ook constante dorst enzo… we wachten rustig af…
nou mijn gedachte was juist… precies op tijd klopte opoe aan… dus nieuwe maand nieuwe kansen… en nu net te veel nadenken over kwaaltjes en vage dingen want dan weet ik het wel weer dan heb ik het… :mrgreen:
- account verwijderd *
Ik ben vanaf eind juni gestopt met de pil. Vanaf die tijd heb ik een cyclus gehad van exact 28 dagen. In januari, dus de 7e cyclus, was die 30 dagen en nu ben ik 3 dagen overtijd, gebaseerd op een cyclus van 30 dagen terwijl mijn gemiddelde cyclus eigenlijk 28 dagen was. Ik heb op de 30e dag getest, negatief. En vanochtend, dus de 33e dag, weer negatief. Ik heb geen enkele aanwijzing dat ik ongi ga worden. Normaal heb ik een paar dagen van te voren al last van een beetje rozige afscheiding, ook dat is er niet. Wel zijn mijn darmen aan het borrelen en gisteravond had ik een soort van menstruatiepijn onder in mijn buik.
Afgelopen donderdag had ik echt last van opvliegers, ik ben normaal een koukleum, maar ik had het warm joh! Verder heb ik geen enkele rare dingen, geen gevoelige borsten. O ja, in mijn rechterkuit heb ik wel een beetje krampen.
Ik heb me voorgenomen, dat als ik deze week nog niet ongi wordt, ik volgend weekend weer ga testen en als dat weer negatief is, dan ga ik die maandag naar de huisarts.
Ik snap er niets meer van, altijd zo regelmatig, dan ineens niet en dan negatief testen. Was wel even een dreun
vergeet niet dat het altijd nog kan… sommige vrouwen testen pas na twee weken positief… gewoon lekker afwachten voor je
Marjan het kan best zijn dat je HCG in de test via urine niet genoeg aangeeft maar vaak via bloed kunnen ze het wel zien, ieder mens reageert anders…hoe is t nu?
Ik het hele verhaal ook ff doorgelezen en Dora???
Missy girl, gaan we samen voor de nieuwe ronden, nieuwe kansen. Ik ben ook net ongi geworden, en ik voelde het ook aankomen.
Marjan, idd wat een verassing ineens zo lang!!! ik zit zelf ook steeds op de 27 en dit keer 26, daar stond ik ook van te kijken :roll: :roll:
Luukkie!! van harte gefeliciteerd!!!
Martje, ik zou echt nog een keer testen :thumbup: :thumbup:
Ik denk dat ik ik zwanger ben van mijn derde kindje, volgende week woensdag moet ik ongesteld worden. Mijn man vindt dat mijn borsten groter zijn en de tepels donkerder, vindt ik trouwens ook. Ze voelen voller aan en ik heb zere tepels. Gisteren zag ik aders op mijn borsten, heb ik normaal nooit, ik heb een soort ongi gevoel in mijn buik. Ik ben benieuwd!
Mocht ik zwanger zijn dan was het gelijk raak, ben net gestopt met de pil… :mrgreen:
groetjes Paola
Poala het klinkt wel heel zwanger ja, en het zou idd wel heel snel zijn als je net gestopt bent.
Je kunt misschien al proberen te testen over een dag of 2 dan weet je het zeker
Veel succes en ik voor je.